,,Վարքականոնները դպրոցում,, նախգիծ

 ,,Վարքականոնները դպրոցում,, նախագիծ

Ուսումնական երկրորդ կիսամյակը սկսեցինք ,,Վարքականոնները դպրոցում,, նախագծի մեկնարկով: Այն  ավելի շատ անհատի ձևավարման. ինքնաճանաչման, մարդասիրության, ազնվության, ես-ից դուրս շրջապատը տեսնելու ճանապարհներ է ուրվագծում: Մենք պետք է կարողանանք գտնել ճիշտ ուղին, վերլուծել դրանք, օրինակ բերել սեփական փորձը, օգտվել գրական հերոսների օրինակներից...                                                                                                                                                                                                                        2021 թվականը եկեք սկսեցինք այս նյութի վերլուծությամբ, որը մտածելու, խորհելու, մեզ լավը դարձնելու հնարավորություն կտա: Քանի որ պրեզենտացիան ծավալուն է թեմաների առումով՝ քննարկումների համար կառանձնացնենք հատվածներ. / 1, 2, 3, 4 էջերը/ 

 1. Ինչպես ճանաչենք ինքներս մեզ 

 2. Ինչը կօգնի ճանաչելու ինքներս մեզ 

 3. Աշակերտը և դպրոցը 

 4. Դպրոցի դերն անհատի ձևավորման գործում

Աշակերտներին հանձնարարվեց մտորել այս հարցերի շուրջ, բերել անձնական օրինակներ, այլ օրինակներ, օրինակներ գրականությունից:                                                        




Քննարկում՝ կարծիքներ, մեկնաբանություններ...

Ուսումնասիրվող նյութ՝ Վարքականոնները դպրոցում,,




Նախագիծն իրականացավ 10, 11-րդ դասարաններում: Հնչեցին կարծիքներ, տեսակետներ: Աշակերտներն արտահայտեցին իրենց վերաբերմունքը բերված օրինակների, գործողությունների մասին:
Քննարկումն ամփոփվեց  ,,Ինչը կփոխեի  իմ մեջ,, հարցադրմամբ: Հնչեցին անկեղծ պատասխաններ.
  - Կցանկանայի շատ անկեղծ չլինել:
  - Իմ մեջ կվերացնեի ինքնահավանությունը:
  - Ավելի աշխատասեր կցանկանայի լինել:
 -Չնվիրվեի մարդկանց չափից շատ:
-Կցանկանայի ներող լինել:
Եվ այլն...
Նախագիծը շարունակական է: Հաջորդաբար կներկայացվեն պրեզենտացիայի թեմաները ըստ իրենց ամբոջականության և  կքննարկվեն:


Comments