Երևանի 198 ավագ դպրոցը հանդիսանում է ՅՈՒՆԵՍԿՕ-ի ասոցացված դպրոց: Այդ ծրագրի շրջանակներում դպրոցը իրականացնում է նախագիծ, որի ընթացքում աշակերտները ծանոթանում են այս տարի ՄԱԿ-ի կողմից ընտրված այն 17 հիմնախնդիրներին, որոնց առաջ կանգնած է ողջ մարդկությունը:
;
<<Բոլորը>> նախագծի շրջանակներում 198 ավագ դպրոցի 10-1 դասարանի աշակերտները մասնակցեցին <<Ոչ աղքատությանը>> թեմայով սեմինարին: Սեմինարը վարում էր հասարակագիտության ուսուցչուհի Լ.Փափազյանը: Ուսուցիչը աշակերտներին հանձնարարեց գրատախտակին գրել կայուն զարգացման հիմնախնդիրները: Դասարանի աշակերտները բաժանվեցին 2 խմբի,խմբերից յուրաքանչյուրին հանձնարավեց ընտրել իրենց համար կարևորագույն 3 հիմնախնդիրները և ներկայացնել:Ընտրված հիմնախնդիրներն էին՝առողջություն,ոչ աղքատությանը,խաղաղություն և արդարություն,հանուն նպատակների համաշխարհային համագործակցությունը:Մեծամասնության կողմից ընտրվեց <<Ոչ աղքատությանը>> և ուսուցչի կողմից տեղեկություններ տրվեցին աղքատ երկրների մասին, այնտեղ ապրող մարդկանց օրական 1 շնչին հատկացված գումարի չափի մասին:Սեմինարի ավարտին երեխաները ներկայացրեցին,թե ինչ քայլեր կձեռնարկեն աղքատությունը վերացնելու ուղղությամբ:
;
https://www.tes.com/worldslargestlesson/read-comic-book/
<<Բոլորը>> նախագծի շրջանակներում 198 ավագ դպրոցի 10-1 դասարանի աշակերտները մասնակցեցին <<Ոչ աղքատությանը>> թեմայով սեմինարին: Սեմինարը վարում էր հասարակագիտության ուսուցչուհի Լ.Փափազյանը: Ուսուցիչը աշակերտներին հանձնարարեց գրատախտակին գրել կայուն զարգացման հիմնախնդիրները: Դասարանի աշակերտները բաժանվեցին 2 խմբի,խմբերից յուրաքանչյուրին հանձնարավեց ընտրել իրենց համար կարևորագույն 3 հիմնախնդիրները և ներկայացնել:Ընտրված հիմնախնդիրներն էին՝առողջություն,ոչ աղքատությանը,խաղաղություն և արդարություն,հանուն նպատակների համաշխարհային համագործակցությունը:Մեծամասնության կողմից ընտրվեց <<Ոչ աղքատությանը>> և ուսուցչի կողմից տեղեկություններ տրվեցին աղքատ երկրների մասին, այնտեղ ապրող մարդկանց օրական 1 շնչին հատկացված գումարի չափի մասին:Սեմինարի ավարտին երեխաները ներկայացրեցին,թե ինչ քայլեր կձեռնարկեն աղքատությունը վերացնելու ուղղությամբ:
Comments
Post a Comment