ՀՀ ՊԱՇՏՊԱՆՈՒԹՅԱՆ ՆԱԽԱՐԱՐՈՒԹՅՈՒՆԸ ԵՎ ՀՀ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ԵՎ ԳԻՏՈՒԹՅԱՆ ՆԱԽԱՐԱՐՈՒԹՅՈՒՆԸ կազմակերպել էին մրցույթ, նվիրված Հայաստանի հանրապետության անկախության 25-րդ տարեդարձին, <Դիպուկ հրաձիգ> խորագրով:
1. Ռուսերենից և անգլերենից գրավոր աշխատանքներ են գրում 10-1, 10-2 և 10-3 դասարանները:
1.Ավարտվեց ուսումնական տարվա առաջին ամիսը: Թեմատիկ գրավոր աշխատանքները դպրոցում շարունակվում են:
Այժմ ռուսերենից և անգլերենից գրավոր աշխատանքներ են գրում 10-1, 10-2 և 10-3 դասարանները:
Թեմատիկ գրավորների հետ կապված իր կարծիքն է արտահայտում 11-2 ում երկրաչափություն դասավանդող ուսուցիչ Գ. Գևորգյանը:
<Բոլոր թեմատիկ գրավոր աշխատանքները ունեն երեք մակարդակ: Առաջին մակարդակի հարցերը արդեն իսկ հասանելի են սովորողներին: Երեխան դպրոցում ստանում է այնքան գիտելիք, որ հեշտորեն կարող է վաստակել իր բավարար գնահատականը, մնում է միայն մտածել բարձր գնահատականի մասին:
Երեխան դուրս է գալիս գրավորից և արդեն գիտի իր գնահատականը>:
4. Թեմատիկ գրավոր աշխատանքներ հետ կապված` իրենց կարծիքն են հայտնում 12-2 դասարանի աշակերտները:
<Թեման Հայաստանի անկախության և խորհրդայնացման, Սևրի և Բաթումի պայմանագրերի, Հայ-թուրքական պատերազմի, Հայաստանի առաջին հանրապետության արտաքին և ներքին հիմնախնդիրների մասին էր:
Գրավորը մեզ հանմար հետաքրքիր ու հեշտ էր: Հսկողություն կար, բայց իմացողի համար դա խնդիր չէր:
ՈՒրախ ենք, որ լավ ենք գրել: Մեզ թվում է, որ անբավարար գնահատական չի լինի, նվազագույն մակարդակը կգրեն>:
Մարգարյան Սյուզաննա
Պետրոսյան Ալվարդ
Հովհաննիսյան Էլեն
/
12-2 դաս.
Քսան մասնակիցների մեր դպրոցը
գրավեց 4-րդ տեղը
Վկայագիրը շնորհվել է դպրոցի
զինղեկ Արարատ Այվազյանին
2. Զուգահեռ թեմատիկ գրավոր աշխատանքներ հայոց պատմությունից և /11-2 դաս./ ևերկրաչափությունից /11-2դաս./ :
3.Զուգահեռ թեմատիկ գրավոր աշխատանքներ հայոց պատմությունից /12-1դաս./ և հանրահաշվից /12-3դաս./
4. Թեմատիկ գրավոր աշխատանքներ հերտ կապված` իրենց կարծիքն են հայտնում աշակերտները:
1.Ավարտվեց ուսումնական տարվա առաջին ամիսը: Թեմատիկ գրավոր աշխատանքները դպրոցում շարունակվում են:
Այժմ ռուսերենից և անգլերենից գրավոր աշխատանքներ են գրում 10-1, 10-2 և 10-3 դասարանները:
10-1, 10-2 և 10-3 դասարաններ
2. Զուգահեռ թեմատիկ գրավոր աշխատանքներ հայոց պատմությունից և /11-2 դաս./ և
երկրաչափությունից /11-2դաս./ :
11-1, 11-2 դասարաններ
Թեմատիկ գրավորների հետ կապված իր կարծիքն է արտահայտում 11-2 ում երկրաչափություն դասավանդող ուսուցիչ Գ. Գևորգյանը:
<Բոլոր թեմատիկ գրավոր աշխատանքները ունեն երեք մակարդակ: Առաջին մակարդակի հարցերը արդեն իսկ հասանելի են սովորողներին: Երեխան դպրոցում ստանում է այնքան գիտելիք, որ հեշտորեն կարող է վաստակել իր բավարար գնահատականը, մնում է միայն մտածել բարձր գնահատականի մասին:
Երեխան դուրս է գալիս գրավորից և արդեն գիտի իր գնահատականը>:
3.Զուգահեռ թեմատիկ գրավոր աշխատանքներ հայոց պատմությունից /12-1դաս./ և հանրահաշվից /12-3դաս./
4. Թեմատիկ գրավոր աշխատանքներ հետ կապված` իրենց կարծիքն են հայտնում 12-2 դասարանի աշակերտները:
<Թեման Հայաստանի անկախության և խորհրդայնացման, Սևրի և Բաթումի պայմանագրերի, Հայ-թուրքական պատերազմի, Հայաստանի առաջին հանրապետության արտաքին և ներքին հիմնախնդիրների մասին էր:
Գրավորը մեզ հանմար հետաքրքիր ու հեշտ էր: Հսկողություն կար, բայց իմացողի համար դա խնդիր չէր:
ՈՒրախ ենք, որ լավ ենք գրել: Մեզ թվում է, որ անբավարար գնահատական չի լինի, նվազագույն մակարդակը կգրեն>:
Մարգարյան Սյուզաննա
Պետրոսյան Ալվարդ
Հովհաննիսյան Էլեն
/
12-2 դաս.
Comments
Post a Comment