Հանդիպում ԵՊՀ Սոցիոլոգիայի ֆակուլտետի մագիստրոս Արևիկ Համբարձումյանի հետ

Արևիկ Համբարձումյանը  իր մասնագիտական թեզի շրջանակներում ուսումնասիրում է հայկական բանակի  սոցիալական գովազդի առանձնահատկությունները, էությունը, բովանդակությունը և դրա ընկալումը թիրախային խմբերի շրջանակներում:
Աշխատանք ունի  նաև իր նպատակը` հասկանալ այդ հոլովակների ներուժը, դառնալ բանակի մասին լուսաբանումների մրցունակ աղբյուր:
Տեսահոլովակները ներկայացվեց ավարտական դասարանների տղաներին և աղջիկներին առանձին խմբերով:
 

                                           Ավարտական դասարանների տղաները
                                            դիտում են առաջարկված տեսահոլովակները
                                               

        Այս առումով կարևոր  կարևոր  թիրախային խումբ  են նախազորակոչիկները, ովքեր շուտով պետք է համալրեն հայկական բանակի շարքերը:
       Արևիկը ցանկանում է իմանալ աշակերտների պատկերացումները հայկական բանակի և զինծառայության  մասին:



Ավարտական դասարանների  աղջիկները դիտում են առաջարկված տեսհոլովակները:

Comments