Արևիկ Համբարձումյանը իր մասնագիտական թեզի շրջանակներում ուսումնասիրում է հայկական բանակի սոցիալական գովազդի առանձնահատկությունները, էությունը, բովանդակությունը և դրա ընկալումը թիրախային խմբերի շրջանակներում:
Աշխատանք ունի նաև իր նպատակը` հասկանալ այդ հոլովակների ներուժը, դառնալ բանակի մասին լուսաբանումների մրցունակ աղբյուր:
Տեսահոլովակները ներկայացվեց ավարտական դասարանների տղաներին և աղջիկներին առանձին խմբերով:
Ավարտական դասարանների տղաները
դիտում են առաջարկված տեսահոլովակները
Այս առումով կարևոր կարևոր թիրախային խումբ են նախազորակոչիկները, ովքեր շուտով պետք է համալրեն հայկական բանակի շարքերը:
Արևիկը ցանկանում է իմանալ աշակերտների պատկերացումները հայկական բանակի և զինծառայության մասին:
Ավարտական դասարանների աղջիկները դիտում են առաջարկված տեսհոլովակները:
Աշխատանք ունի նաև իր նպատակը` հասկանալ այդ հոլովակների ներուժը, դառնալ բանակի մասին լուսաբանումների մրցունակ աղբյուր:
Տեսահոլովակները ներկայացվեց ավարտական դասարանների տղաներին և աղջիկներին առանձին խմբերով:
Ավարտական դասարանների տղաները
դիտում են առաջարկված տեսահոլովակները
Այս առումով կարևոր կարևոր թիրախային խումբ են նախազորակոչիկները, ովքեր շուտով պետք է համալրեն հայկական բանակի շարքերը:
Արևիկը ցանկանում է իմանալ աշակերտների պատկերացումները հայկական բանակի և զինծառայության մասին:
Ավարտական դասարանների աղջիկները դիտում են առաջարկված տեսհոլովակները:
Comments
Post a Comment