01.09.2018թ. Պատմության մեթոդական միավորման նիստ, Դասղեկների կողմից դասալսումների քննարկում տնօրենի ներկայությամբ, Լեզուների Եվրոպական օր ԵՊԼՀ-ում, Թեմատիկ գրավոր աշխատանքներ Հայոց պատմությունից, Ուսուցանող գնահատում չափորոշիչային հարցերի միջոցով, Ֆիլմի դիտում 12-րդ դասարանում /փաստավավերագրական ֆիլմ ,,Գարեգին Նժդեհ,,/

1.Պատմության մեթոդական միավորման նիստ

Օրակարգ՝ 
ՄՄ լավագույն ուսուցչի ընտրություն
Որոշվեց՝
Լավագույն ուսուցիչ ընտրվեց Ա. Նիազյանը




Լավագույն ուսուցչի ընտրություններ կանցկացվեն նաև 
մյուս մեթոդական միավորումներում







2. Դասղեկների կողմից դասալսումների քննարկում տնօրենի ներկայությամբ





3. Լեզուների Եվրոպական օր ԵՊԼՀ-ում

Երևանի Վ. Բրյուսովի անվան պետական լեզվահասարակագիտական համալսարանը /ԵՊԼՀ/ իրականացրեց ,,Լեզուների Եվրոպական օր,, ծրագիրը: Ծրագրի նպատակն է ներկայացնել ԵՊԼՀ-ում դասավանդվող 22 օտար լեզուները և այդ լեզուների ուսումնասիրման հնարավորությունները: Միջոցառմանը ներգրրավված էին նաև մեր դպրոցի աշակերտները և ուսուցիչները:










4. Թեմատիկ գրավոր աշխատանքներ Հայոց պատմությունից








5. Դասալսումներ դասղեկների կողմից

 Դասալսումները կտևեն 1 ամիս. առարկայի ընտրությունը կատարվում է դասղեկների կողմից:
Այսօր դասղեկը դասալսում իրականացրեց անգլերենի ժամին, 10-րդ դասարանի հումանիտար հոսքում /ուսուցիչ՝ Մ. Ստեփանյան, դասղեկ՝ Ա. Ասլիբեկյան/:







6. Ուսուցանող գնահատում 
 Այն առարկայից, որտեղ դասղեկն իրականացրել է դասալսում, դասի ավարտի վերջին րոպեներին տրվում են չափորոշիչային հարցաթերթիկներ՝ պարզելու համար դասի յուրացվածությունն ըստ նվազագույն ,,Ա,, մակարդակի: Հարցաթերթիկները կազմում են առարկան դասավանդող ուսուցիչները, հարցերն առընչվում են օրվա թեմային:






Անգլերենի այսօրվա չափորոշիչային հարցերը վերաբերվում էին անցածի կրկնողությանը ստուգողական գրավորից առաջ
Ուսուցիչ՝ Մ. Ստեփանյան


7. Ֆիլմի դիտում 12-րդ դասարանում /փաստավավերագրական ֆիլմ ,,Գարեգին Նժդեհ,,/

Հայոց պատմություն 
Թեման՝ ,,Տարածքային հիմնախնդիրներ,,
,,Զանգեզուրի ինքնապաշտպանությունը Գ. Նժդեհի գլխավորությամբ,,
Ֆիլմը պատմում էր Գարեգին Նժդեհի Կյանքի և կենսագրության մանրամասները:




12-րդ դասարան, ուսուցիչ՝ Ա. Ասլիբեկյան

Comments