25.10.2018թ Արտաքին ընթացիկ գնահատում ԳԹԿ-ի կողմից, Սեմինար ուսուցիչների համար-ՏՀՏ գործիքների օգտագործումը ուսումնական պրոցեսում, Համագործակցություն հարակից դպրոցների միջև

1. Արտաքին ընթացիկ գնահատում ԳԹԿ-ի կողմից

 Գնահատման և թեստավորման կենտրոնը սեպտեմբերի 24-ից մինչև հոկտեմբերի 19 -ը Հայաստանի բոլոր մարզերում և Երևանի մի շարք հանրակրթական դպրոցների 12-րդ դասարաններում անցկացնում է արտաքին ընթացիկ գնահատում «Հայոց լեզու» և «Հանրահաշիվ» առարկաներից: 
Երեխաներին տրամադրվեցին թեստեր՝ ստուգելու նրանց գիտելիքները: Թեստերի հիմնական հարցերը 11-րդ դասարանի ծրագրից են: Արտաքին ընթացիկ գնահատմանը մասնակցելու է մոտ 7 հազար աշակերտ «Հայոց լեզու», 7 հազար՝ «Հանրահաշիվ» առարկաներից:















 2. Սեմինար ուսուցիչների համար-ՏՀՏ գործիքների օգտագործումը ուսումնական պրոցեսում
Մասնակցում են մայրաքաղաքի շուրջ 20 դպրոցի ուսուցիչներ:
Վարում են փոխտնօրեն Ս. Խաչատրյանը և դպրոցի Բնագիտության և ՏՀՏ լաբորանտ Խ. Թորոսյանը

Թեման՝ Խաղալ և սովորել ՏՀՏ կիրառմամբ
                Խաղային թեստերի պատրաստում
                Ինքնաստուգման հարցաշար
                Quizizz ուսուցում
                Cam Studio, Google test








3. Համագործակցություն հարակից դպրոցների միջև

Նախատեսված է իրականացնել ,,Ջուր,, թեմայով նախագիծ, որն աշակերտները կուսումնասիրեն և կներկայացնեն բնագիտական, ֆիզիկական և քիմիական տեսանկյուններից: Ծրագիրը կամփոփվի միջոցառմամբ, որտեղ աշակերտները կներկայանան պաստառներով և սահիկաշարերով

Համագործակցությունը 88, 197, 186 հիմնական դպրոցների հետ է՝
Լ. Թորոսյան /ֆիզիկա/ - հ.88 դպրոց
Լ. Բալայան /քիմիա/ - հ. 197 դպրոց
Մ. Ապրեսյան - /բնագիտություն/ հ. 186 դպրոց

Այսօրվա հանդիպումը հ.186 հիմնական դպրոցի 9-րդ դասարանի աշակերտների հետ է /կենսաբանության ուսուցիչ՝ Շ. Ղուլիջանյան/







                           Ջուրը ուսումնասիրվում է բնագիտական տեսանկյունից


Comments