25.10.2018թ Արտաքին ընթացիկ գնահատում ԳԹԿ-ի կողմից, Սեմինար ուսուցիչների համար-ՏՀՏ գործիքների օգտագործումը ուսումնական պրոցեսում, Համագործակցություն հարակից դպրոցների միջև
1. Արտաքին ընթացիկ գնահատում ԳԹԿ-ի կողմից
Գնահատման և թեստավորման կենտրոնը սեպտեմբերի 24-ից մինչև հոկտեմբերի 19 -ը Հայաստանի բոլոր մարզերում և Երևանի մի շարք հանրակրթական դպրոցների 12-րդ դասարաններում անցկացնում է արտաքին ընթացիկ գնահատում «Հայոց լեզու» և «Հանրահաշիվ» առարկաներից:
Երեխաներին տրամադրվեցին թեստեր՝ ստուգելու նրանց գիտելիքները: Թեստերի հիմնական հարցերը 11-րդ դասարանի ծրագրից են: Արտաքին ընթացիկ գնահատմանը մասնակցելու է մոտ 7 հազար աշակերտ «Հայոց լեզու», 7 հազար՝ «Հանրահաշիվ» առարկաներից:
Թեման՝ Խաղալ և սովորել ՏՀՏ կիրառմամբ
Խաղային թեստերի պատրաստում
Ինքնաստուգման հարցաշար
Quizizz ուսուցում
Cam Studio, Google test
3. Համագործակցություն հարակից դպրոցների միջև
Նախատեսված է իրականացնել ,,Ջուր,, թեմայով նախագիծ, որն աշակերտները կուսումնասիրեն և կներկայացնեն բնագիտական, ֆիզիկական և քիմիական տեսանկյուններից: Ծրագիրը կամփոփվի միջոցառմամբ, որտեղ աշակերտները կներկայանան պաստառներով և սահիկաշարերով
Համագործակցությունը 88, 197, 186 հիմնական դպրոցների հետ է՝
Լ. Թորոսյան /ֆիզիկա/ - հ.88 դպրոց
Լ. Բալայան /քիմիա/ - հ. 197 դպրոց
Մ. Ապրեսյան - /բնագիտություն/ հ. 186 դպրոց
Այսօրվա հանդիպումը հ.186 հիմնական դպրոցի 9-րդ դասարանի աշակերտների հետ է /կենսաբանության ուսուցիչ՝ Շ. Ղուլիջանյան/
Ջուրը ուսումնասիրվում է բնագիտական տեսանկյունից
Գնահատման և թեստավորման կենտրոնը սեպտեմբերի 24-ից մինչև հոկտեմբերի 19 -ը Հայաստանի բոլոր մարզերում և Երևանի մի շարք հանրակրթական դպրոցների 12-րդ դասարաններում անցկացնում է արտաքին ընթացիկ գնահատում «Հայոց լեզու» և «Հանրահաշիվ» առարկաներից:
Երեխաներին տրամադրվեցին թեստեր՝ ստուգելու նրանց գիտելիքները: Թեստերի հիմնական հարցերը 11-րդ դասարանի ծրագրից են: Արտաքին ընթացիկ գնահատմանը մասնակցելու է մոտ 7 հազար աշակերտ «Հայոց լեզու», 7 հազար՝ «Հանրահաշիվ» առարկաներից:
2. Սեմինար ուսուցիչների համար-ՏՀՏ գործիքների օգտագործումը ուսումնական պրոցեսում
Մասնակցում են մայրաքաղաքի շուրջ 20 դպրոցի ուսուցիչներ:
Վարում են փոխտնօրեն Ս. Խաչատրյանը և դպրոցի Բնագիտության և ՏՀՏ լաբորանտ Խ. Թորոսյանը
Թեման՝ Խաղալ և սովորել ՏՀՏ կիրառմամբ
Խաղային թեստերի պատրաստում
Ինքնաստուգման հարցաշար
Quizizz ուսուցում
Cam Studio, Google test
3. Համագործակցություն հարակից դպրոցների միջև
Նախատեսված է իրականացնել ,,Ջուր,, թեմայով նախագիծ, որն աշակերտները կուսումնասիրեն և կներկայացնեն բնագիտական, ֆիզիկական և քիմիական տեսանկյուններից: Ծրագիրը կամփոփվի միջոցառմամբ, որտեղ աշակերտները կներկայանան պաստառներով և սահիկաշարերով
Համագործակցությունը 88, 197, 186 հիմնական դպրոցների հետ է՝
Լ. Թորոսյան /ֆիզիկա/ - հ.88 դպրոց
Լ. Բալայան /քիմիա/ - հ. 197 դպրոց
Մ. Ապրեսյան - /բնագիտություն/ հ. 186 դպրոց
Այսօրվա հանդիպումը հ.186 հիմնական դպրոցի 9-րդ դասարանի աշակերտների հետ է /կենսաբանության ուսուցիչ՝ Շ. Ղուլիջանյան/
Ջուրը ուսումնասիրվում է բնագիտական տեսանկյունից
Comments
Post a Comment