02.10.2018թ. Հայոց լեզվի մեթոդական միավորման լավագույն ուսուցչի ընտրություն, Մաթեմատիկայի մեթոդական միավորման լավագույն ուսուցչի ընտրություն, Չափորոշիչային հարցերի միջոցով ուսուցանող գնահատում, Դասալսումներ դասղեկների կողմիցԹեմատիկ գրավոր աշխատանքներ Հայ գրականությունից, Անգլերենից 10, 11, 12-րդ դասարաններում

1. Հայոց լեզվի մեթոդական միավորման լավագույն ուսուցչի ընտրություն
Մասնակցեցին տնօրենությունը, մեթոդմիավորման ուսուցիչները













2. Մաթեմատիկայի մեթոդական միավորման լավագույն ուսուցչի ընտրություն
Մասնակցեցին տնօրենությունը, մեթոդմիավորման ուսուցիչները





3. Չափորոշիչային հարցերի միջոցով ուսուցանող գնահատում

Ամեն տարի դպրոցում իրականացվում է չափորոշիչային հարցերի ստուգում՝ Ուսուցանող գնահատման մեթոդով: Աշխատանքները տեղադրվել են դպրոցի կայքում, ինչի արդյունքում աշխատանքը դարձել է թափանցիկ, իսկ ուսումնական գործընթացը՝ ակնհայտ արդյունավետ:

Այն առարկայից, որտեղ դասղեկն իրականացնում է դասալսում, դասի ավարտի վերջին րոպեներին տրվում են չափորոշիչային հարցաթերթիկներ՝ պարզելու համար դասի յուրացվածությունն ըստ նվազագույն ,,Ա,, մակարդակի: Հարցաթերթիկները կազմում են առարկան դասավանդող ուսուցիչները, հարցերն առընչվում են օրվա թեմային:





4. Դասալսումներ դասղեկների կողմից
 Դասալսումները կտևեն 1 ամիս. առարկայի ընտրությունը կատարվում է դասղեկների կողմից:

Այսօր դասղեկը դասալսում իրականացրեց ինֆորմատիկայի ժամին, 11-րդ դասարանի տնտեսագիտական հոսքում /ուսուցիչ՝ Ա. մելքումյան, դասղեկ՝ Մ. Ապրեսյան:







5. Թեմատիկ գրավոր աշխատանք Հայ գրականությունից, Անգլերենից 10, 11-րդ դասարաններում













Comments