03.10.2018թ. Դասղեկի կողմից դասալսում և ուսուցանող գնահատում նույն դասաժամին - քննարկում տնօրենի ներկայությամբ, Թեմատիկ գրավոր աշխատանքները հսկվում են տնօրենի կողմից, Մաթեմատիկայի մեթոդմիավորման նիստ /նիստը վարեց ՄՄ նախագահ՝ Կ. Ջանվելյանը/, Երկու գործընթաց մեկ դասաժամին՝ դասալսում դասղեկի կողմից, ուսուցանող գնահատում դասի ավարտին
1. Դասղեկի կողմից դասալսում և ուսուցանող գնահատում նույն դասաժամին - քննարկում տնօրենի ներկայությամբ
Քննարկվեց՝
. հարցերի ընտրությունը
. հարցերի ձևակերպումը
2.Թեմատիկ գրավոր աշխատանքները հսկվում են տնօրենի կողմից
3. Մաթեմատիկայի մեթոդմիավորման նիստ
Նիստը վարեց ՄՄ նախագահ՝ Կ. Ջանվելյանը
Օրակարգում՝
. Աշակերտների առաջադիմության վերլուծություն
. Գործնական աշխատանքների կազմակերպում և վերահսկում
. Աշխատանք հետ մնացող աշակերտների հետ
. Աշակերտների գրքերի և տետրերի առկայությունը դասին
. Բանավոր, գործնական, թեմատիկ աշխատանքների հսկում
4. Երկու գործընթաց մեկ դասաժամին՝ դասալսում դասղեկի կողմից, ուսուցանող գնահատում դասի ավարտին
Քննարկվեց՝
. հարցերի ընտրությունը
. հարցերի ձևակերպումը
2.Թեմատիկ գրավոր աշխատանքները հսկվում են տնօրենի կողմից
3. Մաթեմատիկայի մեթոդմիավորման նիստ
Նիստը վարեց ՄՄ նախագահ՝ Կ. Ջանվելյանը
Օրակարգում՝
. Աշակերտների առաջադիմության վերլուծություն
. Գործնական աշխատանքների կազմակերպում և վերահսկում
. Աշխատանք հետ մնացող աշակերտների հետ
. Աշակերտների գրքերի և տետրերի առկայությունը դասին
. Բանավոր, գործնական, թեմատիկ աշխատանքների հսկում
4. Երկու գործընթաց մեկ դասաժամին՝ դասալսում դասղեկի կողմից, ուսուցանող գնահատում դասի ավարտին
Դասալսումների և ուսուցանող գնահատման զուգակցումը կտևի 1 ամիս. առարկայի ընտրությունը կատարվում է դասղեկների կողմից: Հարցաթերթիկը կազմում է դասավանդող ուսուցիչը:
Այսօր դասղեկը դասալսում իրականացրեց պատմության ժամին, 10-րդ դասարանի տնտեսագիտական հոսքում /ուսուցիչ՝ Ա. Նիազյան, դասղեկ՝ Գ. Գևորգյան:
Comments
Post a Comment