1. Իրականացվում է ուսուցման գործընթաց կիրառելով <Շրջված դասարան> ռազմավարությունը
Դասալսումներ դասղեկների կողմից
Առարկա՝ Հայոց պատմություն
Դասարան՝ 10-րդ, տնտեսագիտական հոսք
Ուսուցիչ՝ Ա. Նիազյան
Դասղեկ՝ Գ. Գևորգյան
Սկզբունքը՝ նոր նյութին ծանոթանալ մինչ ուսուցիչը այն կբացատրի: Տնային աշխատանք հանձնարարելիս, ուսուցիչը տեղեկացնում է մատուցվելիք նյութի մասին, որպեսզի մինչև բացատրությունը աշակերտները ծանոթանան նոր դասին: Գործընթացին հետևում է դասղեկը, արդյունքները նա գրանցում է ձևաթղթում:
2.Խորհրդակցություն տնօրենի մոտ
Արհմիության կողմից Կրթության երախտավորի մեդալ տալու հարցը մանկավարժական խորհրդի նիստում բարձրացնելու հարցի քննարկումն անցկացվեց խորհրդակցության ժամանակ։ Քննարկվեցին մի քանի թեկնածություններ և որոշվեց հարցի վերջնական լուծումը տալ մանկավարժական խորհրդի նիստում։
3.Դասալսումներ դասղեկների կողմից և ուսուցանող գնահատում
Առարկա՝ Ինֆորմատիկա
Դասարան՝ 11-րդ
Ուսուցիչ՝ Ա. Մելքումյան
Դասղեկ՝ Մ. Ապրեսյան
Դասղեկի կողմից դասալսում և ուսուցանող գնահատում նույն դասաժամին - քննարկում տնօրենի ներկայությամբ։ Ուսուցանող գնահատման նպատակն է հասկանալ արդյո՞ք աշակերտները յուրացրեցին չափորոշչային նվագույն պահանջներին համապատասխանող նյութը և ունե՞ն այնպիսի կարողություններ, որ սահմանված է չափորոշչի նվազագույն պահանջներով։
Չափորոշիչային հացաթերթիկները ստուգվում են նույն պահին, արդյունքները հայտնում են տնօրինությանը
4. Թեմատիկ գրավոր աշխատանքներ
Դասալսումներ դասղեկների կողմից
Առարկա՝ Հայոց պատմություն
Դասարան՝ 10-րդ, տնտեսագիտական հոսք
Ուսուցիչ՝ Ա. Նիազյան
Դասղեկ՝ Գ. Գևորգյան
Սկզբունքը՝ նոր նյութին ծանոթանալ մինչ ուսուցիչը այն կբացատրի: Տնային աշխատանք հանձնարարելիս, ուսուցիչը տեղեկացնում է մատուցվելիք նյութի մասին, որպեսզի մինչև բացատրությունը աշակերտները ծանոթանան նոր դասին: Գործընթացին հետևում է դասղեկը, արդյունքները նա գրանցում է ձևաթղթում:
Արհմիության կողմից Կրթության երախտավորի մեդալ տալու հարցը մանկավարժական խորհրդի նիստում բարձրացնելու հարցի քննարկումն անցկացվեց խորհրդակցության ժամանակ։ Քննարկվեցին մի քանի թեկնածություններ և որոշվեց հարցի վերջնական լուծումը տալ մանկավարժական խորհրդի նիստում։
3.Դասալսումներ դասղեկների կողմից և ուսուցանող գնահատում
Առարկա՝ Ինֆորմատիկա
Դասարան՝ 11-րդ
Ուսուցիչ՝ Ա. Մելքումյան
Դասղեկ՝ Մ. Ապրեսյան
Դասղեկի կողմից դասալսում և ուսուցանող գնահատում նույն դասաժամին - քննարկում տնօրենի ներկայությամբ։ Ուսուցանող գնահատման նպատակն է հասկանալ արդյո՞ք աշակերտները յուրացրեցին չափորոշչային նվագույն պահանջներին համապատասխանող նյութը և ունե՞ն այնպիսի կարողություններ, որ սահմանված է չափորոշչի նվազագույն պահանջներով։
Չափորոշիչային հացաթերթիկները ստուգվում են նույն պահին, արդյունքները հայտնում են տնօրինությանը
4. Թեմատիկ գրավոր աշխատանքներ
Comments
Post a Comment