19.11.2019թ. Մասնակցային դպրոց Բազմակարծիք կրթական համակարգի ձևավորում /մասնակցում են Հայաստանի դպրոցների տնօրենները և ուսուցիչները/, Դասալսումները շարունակվում են, Մասնագիտական կողմնորոշում /մեր հյուրերն են Խաչատուր Աբովյանի անվան հայկական պետական մանկավարժական համալսարանի /ՀՊՄՀ/ Գեղարվզեստական կրթության ֆակուլտետի դասախոսները/
Մասնակցային դպրոց
Բազմակարծիք կրթական համակարգի ձևավորում
/մասնակցում են Հայաստանի դպրոցների տնօրենները և ուսուցիչները/
Առաջին օր
Սեփական փորձառություն
Անդրադարձ 3 տնային աշխատանքներին, ներկայացում և քննարկում
. Ուսուցիչների խմբային քննարկումներ ենթախմբերում
. Տնօրենների խմբային քննարկում
. Փորձառության ներկայացում և ամփոփում
. Արդյունքների գնահատում /A4 գնահատման թերթիկի լրացում/
. ,,Դասավանդիր Հայաստան,, -ի 3 դասերի տեսանյութերի ներկայացում
. Քննարկում և գնահատման թերթիկի ներկայացում
Կոմպետենցիոն դասի գերմանական փորձը
. Տեսանյութի ցուցադրում և քննարկում
. Տեսանյութի դաս
Երկրորդ օր
Գործնական հմտությունների խորացում
Թրեյներները դաս են վարում
. Դասալսում, անդրադարձում, քննարկում
. Առանցքային երկու կոմպետենցիաներ
. Սովորելու կոմպետենցիա
. Քննադատական մտածողություն
Ուսուցիչների համար՝
. Ինչպես պլանավորել կոմպետենցիաների ձևավորմանն ուղղված դասը
. Աշակենտրոն ուսուցում
Տնօրենների համար՝
Որոշումների ընդունում և արժևորման մշակույթ
Քննարկում դասապլանի ձևավորման շուրջ / կոմպետենցիաների հիման վրա դասի գնահատման թերթիկի շուրջ կարծիքի տրամադրում
Վաղը աշախատաժողովի 3-րդ օրն է:
Դասալսումները շարունակվում են
Դասալսումները կատարվում են դասացուցակով նախատեսված առարկաների հաջորդականությամբ։
Անգլերեն, 10-րդ դասարան
Քիմիա, 10-րդ դասարան
Մասնագիտական կողմնորոշում
Մեր հյուրերն են Խաչատուր Աբովյանի անվան հայկական պետական մանկավարժական համալսարանի /ՀՊՄՀ/ Գեղարվեստական կրթության ֆակուլտետի դասախոսները: Նրանք աշակերտներին ծանոթացրեցին համալսարանի ֆակուլտետներին և ցանկության դեպքում ապագա շրջանավարտներին հրավիրեցին սովորելու հետևյալ մասնագիտություններով՝
. Արվեստի տեսություն և կառավարում
. Մշակութաբանություն
Բաժինները՝
. Կերպարվեստ
. Երաժշտական կրթություն
. Դեկորատիվ կիրառական արվեստ
. Հագուստի մոդելավորում
. Արվեստի տեսություն, պատմություն և կառավարում
. Մշակութաբանություն
Բազմակարծիք կրթական համակարգի ձևավորում
/մասնակցում են Հայաստանի դպրոցների տնօրենները և ուսուցիչները/
Առաջին օր
Սեփական փորձառություն
Անդրադարձ 3 տնային աշխատանքներին, ներկայացում և քննարկում
. Ուսուցիչների խմբային քննարկումներ ենթախմբերում
. Տնօրենների խմբային քննարկում
. Փորձառության ներկայացում և ամփոփում
. Արդյունքների գնահատում /A4 գնահատման թերթիկի լրացում/
. ,,Դասավանդիր Հայաստան,, -ի 3 դասերի տեսանյութերի ներկայացում
. Քննարկում և գնահատման թերթիկի ներկայացում
Կոմպետենցիոն դասի գերմանական փորձը
. Տեսանյութի ցուցադրում և քննարկում
. Տեսանյութի դաս
Երկրորդ օր
Գործնական հմտությունների խորացում
Թրեյներները դաս են վարում
. Դասալսում, անդրադարձում, քննարկում
. Առանցքային երկու կոմպետենցիաներ
. Սովորելու կոմպետենցիա
. Քննադատական մտածողություն
Ուսուցիչների համար՝
. Ինչպես պլանավորել կոմպետենցիաների ձևավորմանն ուղղված դասը
. Աշակենտրոն ուսուցում
Տնօրենների համար՝
Որոշումների ընդունում և արժևորման մշակույթ
Քննարկում դասապլանի ձևավորման շուրջ / կոմպետենցիաների հիման վրա դասի գնահատման թերթիկի շուրջ կարծիքի տրամադրում
Վաղը աշախատաժողովի 3-րդ օրն է:
Դասալսումները շարունակվում են
Դասալսումները կատարվում են դասացուցակով նախատեսված առարկաների հաջորդականությամբ։
Անգլերեն, 10-րդ դասարան
Քիմիա, 10-րդ դասարան
Դասալսման քննարկում
Դասալսումների քննարկումներն ընթանում է դասավանդող ուսուցչի, դասղեկի և տնօրենի տեղակալի մասնակցությամբ։
Դասալսումների քննարկումներն ընթանում է դասավանդող ուսուցչի, դասղեկի և տնօրենի տեղակալի մասնակցությամբ։
Մեր հյուրերն են Խաչատուր Աբովյանի անվան հայկական պետական մանկավարժական համալսարանի /ՀՊՄՀ/ Գեղարվեստական կրթության ֆակուլտետի դասախոսները: Նրանք աշակերտներին ծանոթացրեցին համալսարանի ֆակուլտետներին և ցանկության դեպքում ապագա շրջանավարտներին հրավիրեցին սովորելու հետևյալ մասնագիտություններով՝
. Արվեստի տեսություն և կառավարում
. Մշակութաբանություն
Բաժինները՝
. Կերպարվեստ
. Երաժշտական կրթություն
. Դեկորատիվ կիրառական արվեստ
. Հագուստի մոդելավորում
. Արվեստի տեսություն, պատմություն և կառավարում
. Մշակութաբանություն
Comments
Post a Comment