1 <Վիրտուալ կենդանաբանական այգի> խմբակ
2.Թեմատիկ գրավոր աշխատանքներ կենսաբանությունից, հանրահաշվից
3.Այսօր կանցկացնենք 12-3 դասարանի հետ կենսաբանության և անգլերենի դասաժամերը
1 <Վիրտուալ կենդանաբանական այգի> խմբակը գործում է 2011 թ.-ից և համագործակցում է Երևանի կենդանաբանական այգու հետ: Խմբակի շրջանակներում կազմակերպված մրցույթը նվիրված էր կենդանիների պաշտպանությանը: Աշակերտները ներկայացրեցին <Ինչու պետք է սիրենք և պահպանենք կենդանիներին> խորագրով աշխատանքները շնորհանդեսների և ֆիլմերի ձևով:
2.Թեմատիկ գրավոր աշխատանքներ հանրահաշվից, կենսաբանությունից
Հանրահաշվի ուսուցիչ Կ. Ջանվելյանը կարծում և կանխատեսում է, որ աշակերտները պատրաստված են, և գրավորը նորմալ կգրեն, իսկ անբավարար գնահատական չի լինի:
2.Թեմատիկ գրավոր աշխատանքներ կենսաբանությունից, հանրահաշվից
3.Այսօր կանցկացնենք 12-3 դասարանի հետ կենսաբանության և անգլերենի դասաժամերը
1 <Վիրտուալ կենդանաբանական այգի> խմբակը գործում է 2011 թ.-ից և համագործակցում է Երևանի կենդանաբանական այգու հետ: Խմբակի շրջանակներում կազմակերպված մրցույթը նվիրված էր կենդանիների պաշտպանությանը: Աշակերտները ներկայացրեցին <Ինչու պետք է սիրենք և պահպանենք կենդանիներին> խորագրով աշխատանքները շնորհանդեսների և ֆիլմերի ձևով:
Կազմակերպվեց քվեարկություն,հաղթողները ստացան պատվոգրեր և խրախուսական մրցանակներ:
2.Թեմատիկ գրավոր աշխատանքներ հանրահաշվից, կենսաբանությունից
Հանրահաշվի ուսուցիչ Կ. Ջանվելյանը կարծում և կանխատեսում է, որ աշակերտները պատրաստված են, և գրավորը նորմալ կգրեն, իսկ անբավարար գնահատական չի լինի:
ԹԳԱ հանրահաշվից 10 -3 դասարանում, թեման` Իրական թվեր.
մասնակցում է18 աշակերտ, բացակայող չկա
3.Օրն անցկացրեցինք 12-3 դասարանի հետ. յոթժամյա դասացուցակից ընտրեցինք
կենսաբանությունը, անգլերենը:
ԹԳԱ կենսաբանությունից, մասնակցում են 11 աշակերտ, կա 1 բացակայող:
Թեման` Քիմիական արտադրանք
Թեման` Քիմիական արտադրանք
ԹԳԱ-ի ավարտը /12-3 դասարան, կենսաքիմիայի հոսք/
Կենսաբանության դասաժամին
ուսուցիչ` Մ. Ապրեսյան
Անգլերենից հաձնարարված է թարգմանել տեքստը, կատարել բառարանային աշխատանք
ԱՆգլերենի դասաժամին
ուսուցիչ` Ք. Գևորգյան
Comments
Post a Comment