1.Մասնագիտական առարկաները հոսքային դասարաններում
- Հայ գրականությունը 11-2 ում
- Հայոց պատմության դասը 12-2 դասարանում
- Կենսաբանությունը 10-4 դասարանում
3.Իրավիճակային քննարկումներ ծնողների մասնակցությամբ
1.Մասնագիտական առարկաները հոսքային դասարաններում
Հայ գրականությունը 11-2 դասարանում
թեման` Հ. Թումանյանի քառյակները
ուսուցւչ` Ն. Գալստյան
Հայոց պատմությունը 12-2 դասարանում
թեման` Հայաստանի հասարակական-քաղաքական
կյանքը 1920-1930 -ական թվականներին
ուսուցիչ` Լ. Գրիգորյան
Կենսաբանությունը 10-2 հոսքային դասարանում
թեման` նախակորիզավոր և կորիզավոր կենդանիներ
ուսուցիչ` Լ. Բալայան
2. Ապրեսյան Ալվինան /12-2 դասարան/ այսօրվա իր անցածի և յուրացրածի մասին
3. Դպրոցում շարունակվում է իրավիճակային քննարկումները. այսօր հրավիրված էին 10-3 դասարանի ծնողներին:
1.Տղան ցանկանում է սովորել և հետո մեկնել բանակ: Ծնողները ցանկանում են, որ իրենց տղան նախ ծառայի բանակում:
Միջոցառումը կազմակերպվել էր բանակի, զինվորականի մասնագիտության նկատմամբ հետաքրքրության մակարդակի, ինչպես նաև հասարակության շրջանում սպայի հեղինակության բարձրացման նպատակով:
Հանձնարարությունը նույնն էր, ինչպես նախորդ օրվանը.
Հանձնարարությունը նույնն էր, ինչպես նախորդ օրվանը.
ներկայացված 4 իրավիճակ, որոնք դերային խաղի ձևով կքննարկվեն և լուծում կստանան: Քննարկմանը մասնակցում էին Նոր Նորքի երկրապահ կամավորական միության անդամներ Մայիս Եղիազարյանը և Գարիկ Հովհաննիսյանը:
Ներկայացվեց չորս իրավիճակ`
1.Տղան ցանկանում է սովորել և հետո մեկնել բանակ: Ծնողները ցանկանում են, որ իրենց տղան նախ ծառայի բանակում:
2.Տղան ցանկանում է մեկնել բանակ: Ծնողները ցանկանում են, որ իրենց տղան ընդունվի ԲՈՒՀ:
3. Տղան ցանկանում է սովորել ԲՈՒՀ-ում: Ծնողները ցանկանում են, որ իրենց տղան ընդունվի ռազմական ուսումնական հաստատություն և դառնա սպա:
4. Ծնողները ցանկանում են, որ իրենց տղան ընդունվի ԲՈՒՀ: Տղան ցանկանում է ընդունվել ռազմական ուսումնական հաստատություն:
Իրավիճակային քննարկումներ ծնողների մասնակցությամբ
Ձևավորված խմբերը առաջարկում են իրավիճակի լուծման
իրենց տարբերակները
Comments
Post a Comment