1. eTwinning հումանիտար առարկաների խմբակը 10-2 դասարանի հետ
2.Ֆակուլտատիվ պարապմունք կենսաբանությունից /անցկացնում է ԵՊՀ դասախոս
Ն. Քսաջիկյանը/
3. Թեմատկ գրավոր աշխատանք 12-4 դասարանում ռուսաց լեզվից
1. eTwinning հումանիտար առարկաների խմբակը նպատակ ունի ծանոթացնել հասակակիցներին, և ոչ միայն, ազգային արժեքներին, բնութագրին, պատմությանը:
Նախատեսված է բացահայտել Հայաստանի մշակութային առանձնահատկությունները տարբեր ժամանակաշրջաններում. ուսուցչի կողմից ընտրվել է Վանի թագավորությունը: Ծրագիրը իրականացվում է երկու տարբերակով` հայերեն և անգլերեն: Աշակերտները աշխատում են mix ծրագրով, այնուհետև նյութը թարգմանվում է անգլերեն և տեղադրվում eTwinning-ի համապատասխան պորտալում:
Խմբակի աշխատանքները իրականացնում է
պատմության ուսուցչուհի Լ. Գրիգորյանը
Դավթյան Գայանե 10-2 դասարան
2.Ֆակուլտատիվ պարապմունք կենսաբանությունից 10-4 դասարանի կենսաքիմիայի հոսքում /անցկացնում է ԵՊՀ դասախոս Ն. Քսաջիկյանը:
3. Թեմատկ գրավոր աշխատանք ռուսաց լեզվից /12-4 դասարան/
2.Ֆակուլտատիվ պարապմունք կենսաբանությունից /անցկացնում է ԵՊՀ դասախոս
Ն. Քսաջիկյանը/
3. Թեմատկ գրավոր աշխատանք 12-4 դասարանում ռուսաց լեզվից
1. eTwinning հումանիտար առարկաների խմբակը նպատակ ունի ծանոթացնել հասակակիցներին, և ոչ միայն, ազգային արժեքներին, բնութագրին, պատմությանը:
Նախատեսված է բացահայտել Հայաստանի մշակութային առանձնահատկությունները տարբեր ժամանակաշրջաններում. ուսուցչի կողմից ընտրվել է Վանի թագավորությունը: Ծրագիրը իրականացվում է երկու տարբերակով` հայերեն և անգլերեն: Աշակերտները աշխատում են mix ծրագրով, այնուհետև նյութը թարգմանվում է անգլերեն և տեղադրվում eTwinning-ի համապատասխան պորտալում:
պատմության ուսուցչուհի Լ. Գրիգորյանը
Ինչ է տալիս սովորողներին խմբակի աշխատանքը...
Ասրյան Լիլիթ 10-2 դասարան2.Ֆակուլտատիվ պարապմունք կենսաբանությունից 10-4 դասարանի կենսաքիմիայի հոսքում /անցկացնում է ԵՊՀ դասախոս Ն. Քսաջիկյանը:
Կենսաքիմիայի հոսք
թեման` Գեղձեր
3. Թեմատկ գրավոր աշխատանք ռուսաց լեզվից /12-4 դասարան/
Comments
Post a Comment