19.10.2016թ.


1. Բնագիտական առարկաների կողմնորոշում հարակից դպրոցների աշակերտների հետ

2. Այսօր 12-4 դասարանի հետ անգլերենի և ռուսաց լեզվի դասաժամերին

3. Թեմատիկ գրավոր աշխատանքներ 10-2, 10-4 և 12-4 դասարաններում




1. Կայացավ բնագիտական առարկաների կողմնորոշման նպատակով հարակից դպրոցների 9-րդ դասարանների աշակերտների հետ կազմակերպված ցուցահանդես -մրցույթի 2-րդ փուլը: Աշակերտներին հանձնարարվեց Լոռու մարզը. մի խումբը ընտրեց Լոռու մարզի բուսական և կենդանական աշխարհը, մյուս խումբը` նույն մարզի քիմիական արդյունաբերությունը, երրորդը` Լոռու մարզի աշխարհագրությունը: Մ










Խմբային աշխատանք կենսաքիմիայի հոսքի 
10-4 դասարանի և հարակից դպրոցների
աշակերտների հետ


Երրորդ փուլում նրանք կներկայանան պաստառներով, շնորհանդեսներով և ֆիլմերով:
Վերջին փուլում կընտրվեն լավագույնները:
.


2. Այսօր 12-4 դասարանի հետ անգլերենի և ռուսաց լեզվի դասաժամերին



Անգլերեն 12-4 -ում 
ուսուցիչ` Մ. Ստեփանյան



                      Ռուսերենի թեման < Մեր Հայաստանն> է:


  
                                Պրիզմայի և հնգյակի մեթոդով աշակերտները 
                                             աշխատեցին գրատախտակին



Հնձնարարվեց  <Մեր Հայաստանը> թեմայով շարադրություն, 
 տրվեց 5-7 րոպե ժամանակ 






3. Թեմատիկ գրավոր աշխատանքներ 10-2, 10-4 և 12-4 դասարաններում






Զուգահեռ թեմատիկ գրավոր աշխատանքներ
10-2 դաս., հայոց պատմություն /հումանիտար անգլերեն հոսք/
10-4 դաս., կենսաբանություն /կենսաքիմիայի հոսք/


Հայոց լեզու` հարցաշար-թեստ
գործառական ոճերի շուրջ /12-4 դասարան/

Comments