1. Բնագիտական առարկաների կողմնորոշում հարակից դպրոցների աշակերտների հետ
2. Այսօր 12-4 դասարանի հետ անգլերենի և ռուսաց լեզվի դասաժամերին
3. Թեմատիկ գրավոր աշխատանքներ 10-2, 10-4 և 12-4 դասարաններում
1. Կայացավ բնագիտական առարկաների կողմնորոշման նպատակով հարակից դպրոցների 9-րդ դասարանների աշակերտների հետ կազմակերպված ցուցահանդես -մրցույթի 2-րդ փուլը: Աշակերտներին հանձնարարվեց Լոռու մարզը. մի խումբը ընտրեց Լոռու մարզի բուսական և կենդանական աշխարհը, մյուս խումբը` նույն մարզի քիմիական արդյունաբերությունը, երրորդը` Լոռու մարզի աշխարհագրությունը: Մ
Խմբային աշխատանք կենսաքիմիայի հոսքի
10-4 դասարանի և հարակից դպրոցների
աշակերտների հետ
Երրորդ փուլում նրանք կներկայանան պաստառներով, շնորհանդեսներով և ֆիլմերով:
Վերջին փուլում կընտրվեն լավագույնները:
.
2. Այսօր 12-4 դասարանի հետ անգլերենի և ռուսաց լեզվի դասաժամերին
Անգլերեն 12-4 -ում
ուսուցիչ` Մ. Ստեփանյան
Ռուսերենի թեման < Մեր Հայաստանն> է:
աշխատեցին գրատախտակին
Հնձնարարվեց <Մեր Հայաստանը> թեմայով շարադրություն,
տրվեց 5-7 րոպե ժամանակ
3. Թեմատիկ գրավոր աշխատանքներ 10-2, 10-4 և 12-4 դասարաններում
Զուգահեռ թեմատիկ գրավոր աշխատանքներ
10-2 դաս., հայոց պատմություն /հումանիտար անգլերեն հոսք/
10-4 դաս., կենսաբանություն /կենսաքիմիայի հոսք/
Հայոց լեզու` հարցաշար-թեստ
գործառական ոճերի շուրջ /12-4 դասարան/
Comments
Post a Comment