27.10.2016թ.

1. <Մեղու> հայերենի մրցույթ. մասնակցում են  10-12 դասարանների աշակերտները

2.Խմբային աշխատանք մեր և 186 դպրոցի աշակերտների հետ

3. Իրավճակային քննարկումներ ԵԿՄ անդամներ, Արցախյան ազատամարտի մասնակիցներ Արամայիս Եղիազարյանի, Գարիկ Հովհաննիսյանի և 10-3 դասարանի ծնողների մասնակցությամբ


4.Ֆակուլտատիվ պարապմունք կենսաբանությունից 10-րդ դասարանի կենսաքիմիայի հոսքում /դասը վարում է ԵՊՀ -ի դասախոս Ն. Քսաջիկյանը




1. Այսօր կայացած  <Մեղու> հայերենի մրցույթին  մասնակցում էին 10-12 դասարանների 39 աշակերտ:


<Մեղու> հայերենի մրցութը


2. Շարունակվում են խմբային աշխատանքները մեր և 186 դպրոցի աշակերտների հետ:

Թեման` Մարդու իրավունքների հռչակագիրը` ժողովրդավարություն կայացնելու փաստացի փաստաթուղթ:

Այսօրվա խմբային աշխատանքն անցկացվեց հարևան 186 դպրոցում. մասնակցում էին մեր` 10-րդ և հարևան` 9-րդ դպրոցի աշակերտները:

Ուսուցիչ Լ. Գրիգորյանը նախ` ամփոփեց նախորդ դասի անցածը, ապա ձևավորեց 5 խումբ: Յուրաքանչյուր խմբի բաժանվեց թղթեր, մատիտներ և Մարդու իրավունքների հռչակագիրը. հանձնարարվեց նկարել իրենց իսկ պատկերացրած իրավունքը:






                                    Խմբային աշխատանք մեր և 186 դպրոցի աշակերտների հետ



3. Իրավճակային քննարկումներ Արցախյան ազատամարտի մասնակիցներ Արամայիս Եղիազարյանի, Զորիկ Հովհաննիսյանի և 10-3 դասարանի ծնողների մասնակցությամբ:


Իրավիվիճակային քննարկումը վերածվեց դասի: Պապիկի դերը ստանձնած երկրապահը պատմեց իր զինվորական փորձից, պատերազմի արհավիրքներից և մի պահ տեղափոխվեց պատերազմի դաշտ...


ԵԿՄ անդամ Արամայիս Եղիազարյան

Ազատամարտիկ Արամայիս Եղիազարյանի խոսքը հաճախ ընդհատում էին հիշողությունները և եթե չլիներ մարդկային այդ անջնջելի զգացողությունը, նա չէր էլ ցանկանա հիշել այդ բոլորը: Ինչպես ասում են. < Պատերազմում` ինչպես պատերազմում>, իսկ եթե ուզում ես խաղաղություն` պատերազմիր:


Իրավիճակային քննարկումը ԵԿՄ անդամ 
Գարիկ Հովհաննիսյանի մասնակցությամբ



4.Ֆակուլտատիվ պարապմունք կենսաբանությունից 10-րդ դասարանի կենսաքիմիայի հոսքում /դասը վարում է ԵՊՀ -ի դասախոս Ն. Քսաջիկյանը:


Դասի թեման` Մարսողական համակարգ





ԵՊՀ- ի կենսաբանության ամբիոնի դոցենտ
Ն. Քսաջիկյանի կարծիքը կենսաբանության
ֆակուլտատիվ պարապմունքներին մասնակցող
աշակերտների մասին











Comments