1. <Մեղու> հայերենի մրցույթ. մասնակցում են 10-12 դասարանների աշակերտները
2.Խմբային աշխատանք մեր և 186 դպրոցի աշակերտների հետ
3. Իրավճակային քննարկումներ ԵԿՄ անդամներ, Արցախյան ազատամարտի մասնակիցներ Արամայիս Եղիազարյանի, Գարիկ Հովհաննիսյանի և 10-3 դասարանի ծնողների մասնակցությամբ
4.Ֆակուլտատիվ պարապմունք կենսաբանությունից 10-րդ դասարանի կենսաքիմիայի հոսքում /դասը վարում է ԵՊՀ -ի դասախոս Ն. Քսաջիկյանը
1. Այսօր կայացած <Մեղու> հայերենի մրցույթին մասնակցում էին 10-12 դասարանների 39 աշակերտ:
2. Շարունակվում են խմբային աշխատանքները մեր և 186 դպրոցի աշակերտների հետ:
Թեման` Մարդու իրավունքների հռչակագիրը` ժողովրդավարություն կայացնելու փաստացի փաստաթուղթ:
Այսօրվա խմբային աշխատանքն անցկացվեց հարևան 186 դպրոցում. մասնակցում էին մեր` 10-րդ և հարևան` 9-րդ դպրոցի աշակերտները:
Ուսուցիչ Լ. Գրիգորյանը նախ` ամփոփեց նախորդ դասի անցածը, ապա ձևավորեց 5 խումբ: Յուրաքանչյուր խմբի բաժանվեց թղթեր, մատիտներ և Մարդու իրավունքների հռչակագիրը. հանձնարարվեց նկարել իրենց իսկ պատկերացրած իրավունքը:
Խմբային աշխատանք մեր և 186 դպրոցի աշակերտների հետ
3. Իրավճակային քննարկումներ Արցախյան ազատամարտի մասնակիցներ Արամայիս Եղիազարյանի, Զորիկ Հովհաննիսյանի և 10-3 դասարանի ծնողների մասնակցությամբ:
2.Խմբային աշխատանք մեր և 186 դպրոցի աշակերտների հետ
3. Իրավճակային քննարկումներ ԵԿՄ անդամներ, Արցախյան ազատամարտի մասնակիցներ Արամայիս Եղիազարյանի, Գարիկ Հովհաննիսյանի և 10-3 դասարանի ծնողների մասնակցությամբ
4.Ֆակուլտատիվ պարապմունք կենսաբանությունից 10-րդ դասարանի կենսաքիմիայի հոսքում /դասը վարում է ԵՊՀ -ի դասախոս Ն. Քսաջիկյանը
1. Այսօր կայացած <Մեղու> հայերենի մրցույթին մասնակցում էին 10-12 դասարանների 39 աշակերտ:
<Մեղու> հայերենի մրցութը
Թեման` Մարդու իրավունքների հռչակագիրը` ժողովրդավարություն կայացնելու փաստացի փաստաթուղթ:
Այսօրվա խմբային աշխատանքն անցկացվեց հարևան 186 դպրոցում. մասնակցում էին մեր` 10-րդ և հարևան` 9-րդ դպրոցի աշակերտները:
Ուսուցիչ Լ. Գրիգորյանը նախ` ամփոփեց նախորդ դասի անցածը, ապա ձևավորեց 5 խումբ: Յուրաքանչյուր խմբի բաժանվեց թղթեր, մատիտներ և Մարդու իրավունքների հռչակագիրը. հանձնարարվեց նկարել իրենց իսկ պատկերացրած իրավունքը:
Խմբային աշխատանք մեր և 186 դպրոցի աշակերտների հետ
Իրավիվիճակային քննարկումը վերածվեց դասի: Պապիկի դերը ստանձնած երկրապահը պատմեց իր զինվորական փորձից, պատերազմի արհավիրքներից և մի պահ տեղափոխվեց պատերազմի դաշտ...
ԵԿՄ անդամ Արամայիս Եղիազարյան
Ազատամարտիկ Արամայիս Եղիազարյանի խոսքը հաճախ ընդհատում էին հիշողությունները և եթե չլիներ մարդկային այդ անջնջելի զգացողությունը, նա չէր էլ ցանկանա հիշել այդ բոլորը: Ինչպես ասում են. < Պատերազմում` ինչպես պատերազմում>, իսկ եթե ուզում ես խաղաղություն` պատերազմիր:
Իրավիճակային քննարկումը ԵԿՄ անդամ
Գարիկ Հովհաննիսյանի մասնակցությամբ
4.Ֆակուլտատիվ պարապմունք կենսաբանությունից 10-րդ դասարանի կենսաքիմիայի հոսքում /դասը վարում է ԵՊՀ -ի դասախոս Ն. Քսաջիկյանը:
Դասի թեման` Մարսողական համակարգ
ԵՊՀ- ի կենսաբանության ամբիոնի դոցենտ
Ն. Քսաջիկյանի կարծիքը կենսաբանության
ֆակուլտատիվ պարապմունքներին մասնակցող
աշակերտների մասին
Comments
Post a Comment