26.10.2016թ.


1.Մասնագիտական առարկաները հոսքային դասարաններում
  •  Հայ գրականությունը 11-2 ում
  •  Հայոց պատմության դասը 12-2 դասարանում
  •  Կենսաբանությունը 10-4 դասարանում
2. Ապրեսյան Ալվինան /12-2 դասարան/ կներկայացնի այսօրվա իր անցած և յուրացրած դասերը

3.Իրավիճակային քննարկումներ ծնողների մասնակցությամբ

1.Մասնագիտական առարկաները հոսքային դասարաններում

Հայ գրականությունը 11-2 դասարանում
թեման` Հ. Թումանյանի քառյակները
ուսուցւչ` Ն. Գալստյան



Հայոց պատմությունը 12-2 դասարանում 
թեման` Հայաստանի հասարակական-քաղաքական
կյանքը 1920-1930 -ական թվականներին
ուսուցիչ` Լ. Գրիգորյան


Կենսաբանությունը 10-4 հոսքային դասարանում
թեման` նախակորիզավոր և կորիզավոր օրգանիզմներ
ուսուցիչ` Լ. Բալայան


2. Ապրեսյան Ալվինան /12-2 դասարան/ այսօրվա իր անցածի և յուրացրածի մասին





3. Դպրոցում շարունակվում է իրավիճակային քննարկումները. այսօր հրավիրված էին 10-3 դասարանի ծնողներին:


Միջոցառումը կազմակերպվել էր բանակի, զինվորականի մասնագիտության նկատմամբ հետաքրքրության մակարդակի, ինչպես նաև հասարակության շրջանում սպայի հեղինակության բարձրացման նպատակով:
Հանձնարարությունը նույնն էր, ինչպես նախորդ օրվանը.
ներկայացված 4 իրավիճակ, որոնք դերային խաղի ձևով կքննարկվեն և լուծում կստանան: Քննարկմանը մասնակցում էին Նոր Նորքի երկրապահ կամավորական միության անդամներ Մայիս Եղիազարյանը և Գարիկ Հովհաննիսյանը: 

Ներկայացվեց չորս իրավիճակ`

1.Տղան ցանկանում է սովորել և հետո մեկնել բանակ: Ծնողները ցանկանում են, որ իրենց տղան նախ ծառայի բանակում:

2.Տղան ցանկանում է մեկնել բանակ: Ծնողները ցանկանում են, որ իրենց տղան ընդունվի ԲՈՒՀ:

3. Տղան ցանկանում է սովորել ԲՈՒՀ-ում: Ծնողները ցանկանում են, որ իրենց տղան ընդունվի ռազմական ուսումնական հաստատություն և դառնա սպա:

4. Ծնողները ցանկանում են, որ իրենց տղան ընդունվի ԲՈՒՀ: Տղան ցանկանում է ընդունվել ռազմական ուսումնական հաստատություն:



                        Իրավիճակային քննարկումներ ծնողների մասնակցությամբ

Ձևավորված խմբերը առաջարկում են իրավիճակի լուծման
իրենց տարբերակները




Comments