30.01.2019թ․ Խորհրդակցություն տնօրենի մոտ՝ Հայոց լեզվի և գրականության ուսուցիչների մասնակցությամբ, Մաթեմատիկայի օլիմպիադայի դպրոցական փուլը
Խորհրդակցություն տնօրենի մոտ՝ Հայոց լեզվի և գրականության ուսուցիչների մասնակցությամբ
Օրակարգում՝
Դասալսումների քննարկում
Կազմակերպվեց մեթոդմիավորման արտահերթ նիստ, որտեղ քննարկեցին հայոց լեզվի դասավանդման որոշ խնդիրներ և ընտրվեցին դրանց հաղթահարման ուղիները։ Հարցը վերաբերվում էր աշակերտների կողմից նյութի յուրացման և հետագայում սովորածը կիրառելուն։ Աշակերտները նոր նյութի հաղորդման դասին հասկանում են նյութը, սովորում են դրանք պարզ իրավիճակներում կիրառել։ Սակայն հաջորդ դասերին կրկնություն չկազմակերպելու դեպքում աշակերտները շատ արագ մոռանում են իրենց սովորածը։ Որոշվեց դասի ընթացքում գործնական աշխատանք կատարելիս նախատեսել որոշակի առաջադրանքներ նախորդ դասերին ուսումնասիրված նյութից։ Առաջարկվեց նաև դասերի ընթացքում ավելի ինտենսիվ կիրառել ՏՀՏ սարքավորումները, օգտվել հայոց լեզվի կաբինետում տեղադրված պրոյեկտորից։
2. Մաթեմատիկայի օլիմպիադայի դպրոցական փուլը
Մասնակցում են 10, 11, 12-րդ դասարանների աշակերտները
Օլիմպիադայի փուլերը
1. Դպրոցական
2. Մարզային
3. Քաղաքային
4. Հանրապետական
Օրակարգում՝
Դասալսումների քննարկում
Կազմակերպվեց մեթոդմիավորման արտահերթ նիստ, որտեղ քննարկեցին հայոց լեզվի դասավանդման որոշ խնդիրներ և ընտրվեցին դրանց հաղթահարման ուղիները։ Հարցը վերաբերվում էր աշակերտների կողմից նյութի յուրացման և հետագայում սովորածը կիրառելուն։ Աշակերտները նոր նյութի հաղորդման դասին հասկանում են նյութը, սովորում են դրանք պարզ իրավիճակներում կիրառել։ Սակայն հաջորդ դասերին կրկնություն չկազմակերպելու դեպքում աշակերտները շատ արագ մոռանում են իրենց սովորածը։ Որոշվեց դասի ընթացքում գործնական աշխատանք կատարելիս նախատեսել որոշակի առաջադրանքներ նախորդ դասերին ուսումնասիրված նյութից։ Առաջարկվեց նաև դասերի ընթացքում ավելի ինտենսիվ կիրառել ՏՀՏ սարքավորումները, օգտվել հայոց լեզվի կաբինետում տեղադրված պրոյեկտորից։
Մասնակցում են 10, 11, 12-րդ դասարանների աշակերտները
Օլիմպիադայի փուլերը
1. Դպրոցական
2. Մարզային
3. Քաղաքային
4. Հանրապետական
Դպրոցական փուլին մասնակցում են 27 աշակերտ
Comments
Post a Comment