18.01.2017թ.

1. <Աջակցություն ԵՄ հաղորդակցությանը Հայաստանում բարեփոխումների վերաբերյալ> ծրագրի շրջանակներում հերթական դասը 10-րդ դասարանում

2. Դպրոցի նախկին շրջանավարտ, այժմ ԵՊԼՀ-ի ուսանող Սոնան իր ավարտական թեզի աշխատանքները <Սոցիալական կոնֆլիկտների առանձնահատկությունները հանրակրթական ոլորտում> , սկսել է իր դպրոցից:



1. <Աջակցություն ԵՄ հաղորդակցությանը Հայաստանում բարեփոխումների վերաբերյալ> ծրագրի շրջանակներում հերթական դասն այսօր 10-րդ դասարանում էր:

Թեման` Եվրոպական միության կառուցվածքի ուսումնասիրությունն էր:
Ընտրված օրինակ դարձավ Իսրայել Օրու անցած ուղին, մասնավորապես նրա Եվրոպական երկրներ այցելությունները:
Դասը կառուցված էր 3 փուլից`
1. Մտագրոհ
2. Տեսադաս /Ի. Օրու գործունեության շարժընթացից մինչև մեր ժամանակները/
3. Տրվեց հանձնարարություն / պատրաստել նամակ-ուղերձ Ի. Օրու այցելած որևէ Եվրոպական երկրի ղեկավարին/





<Աջակցություն ԵՄ հաղորդակցությանը Հայաստանում բարեփոխումների վերաբերյալ> ծրագրի շրջանակներում հերթական դասը 10-րդ դասարանում




2. Դպրոցի նախկին շրջանավարտ, այժմ ԵՊԼՀ-ի ուսանող Սոնան իր ավարտական թեզի աշխատանքները <Սոցիալական կոնֆլիկտների առանձնահատկությունները հանրակրթական ոլորտում> , սկսել է իր դպրոցից:


 ԵՊԼՀ կրթության  կառավարման ամբիոնի ավարտական թեզի` <Սոցիալական կոնֆլիկտների առանձնահատկությունները հանրակրթական ոլորտում> , թեմայի շրջանակներում, Սոնան անցկացնում է հետազոտություն Երևանի ավագ դպրոցներում` զրուցելով աշակերտների և ուսուցիչների հետ:

-Առաջինը ընտրել եմ այս դպրոցը, որովհետև այս դպրոցի շրջանավարտ եմ, ուսուցիչները ծանոթ ու հարազատ են: Ինձ հեշտ է աշխատել այս միջավայրում:


 Հարցերին պատասխանում է փոխտնօրեն Ս. Խաչատրյանը




Comments