17.11.2017թ <Հայ-ֆրանսիական բարեկամություն> խորագիրը կրող նախագիծ /ֆրանսիացի նշանավոր գործիչներ/, Պատմության օլիմպիադայի դպրոցական փուլ, Դասղեկի ժամ /Թեման 1. Մասնագիտական կողմնորոշում, դիտեցին <ՈՒզում եմ դառնալ...> ֆիլմը 2. Նախապատրաստվում են Ստեղծագործական մրցույթի/, Թեմատիկ գրավոր աշխատանք 12-րդ դասարանում, Մաքրում են դպրոցի հարակից տարածքը
<Հայ-ֆրանսիական բարեկամություն> խորագիրը կրող նախագիծ /ֆրանսիացի նշանավոր գործիչներ/, Պատմության օլիմպիադայի դպրոցական փուլ, Դասղեկի ժամ /Թեման 1. Մասնագիտական կողմնորոշում, դիտեցին <ՈՒզում եմ դառնալ...> ֆիլմը 2. Նախապատրաստվում են Ստեղծագործական մրցույթի/, Թեմատիկ գրավոր աշխատանք 12-րդ դասարանում, Մաքրում են դպրոցի հարակից տարածքը
Ծրագիրն իրականացվում է 10-րդ դասարանների բոլոր հոսքերում ընդգրկված խմբերի հետ:
Այսօր աշակերտները ներկայացրեցին իրենց կազմած պրեզենտացիաները, որն ընդգրկում էր 4-5 ֆրանսիացի նշանավոր գործչի:
Հայ -ֆրանսիական բարեկամությունը կարևորվում է Հայաստանում Ֆրանսիական համալսարանի հետ համագործակցությամբ: Մեզ հյուր էին Ֆրանսերենի ամբիոնի վարիչ Ա. Գասպարյանը և նույն համալսարանի ուսանողներ:
2. Պատմության օլիմպիադայի դպրոցական փուլ
Դասարաններ` 10 և 11-րդ դասարաններ
/հումանիտար հոսքեր/
Օլիմպիադայի փուլերը`
1. Դպրոցական
2. Համայնքային
3. Քաղաքային
4. Հանրապետական
3. Դասղեկի ժամ
Թեման`
1. Մասնագիտական կողմնորոշում, դիտեցին <ՈՒզում եմ դառնալ...> ֆիլմը
2. Նախապատրաստվում են Ստեղծագործական մրցույթի
Դասարան` 10-րդ
Դասղեկ` Ն. Գալստյան
Դասղեկի ժամի առաջին հատվածում դասղեկի ուղղորդմամբ աշակերտներն իրար մեջ բաժանեցին այն պարագաները, որոնք պետք է բերեն Ստեղծագործական մրցույթին պատրաստվելու համար, որի մասին հայտարարությունը դրված է դպրոցի պաշտոնական կայքում: Տրված աշխատանքները պետք է ներկայացվեն
Ապա` դիտեցին <Ուզում եմ դառնալ ֆիլմը...>, որին հաջորդեցին աշակերտների կարծիքները, մեկնաբանությունները, քննարկումները:
4. Թեմատիկ գրավոր աշխատանք 12-րդ դասարանում
Անգլերեն, ուսուցիչ` Մ. Ստեփանյան
5.Մաքրում են դպրոցի հարակից տարածքը
1. <Հայ-ֆրանսիական բարեկամություն> խորագիրը կրող նախագիծ
Թեմա <ֆրանսիացի նշանավոր գործիչներ>
<Հայ-ֆրանսիական բարեկամություն> խորագիրը կրող նախագիծն այս անգամ նվիրված է ազգությամբ ֆրանսիացի նշանավոր գործիչներին` գրողներ, ֆիզիկոսներ, քիմիկոսներ, կենսաբաններ, բիզնեսմեններ:Թեմա <ֆրանսիացի նշանավոր գործիչներ>
Ծրագիրն իրականացվում է 10-րդ դասարանների բոլոր հոսքերում ընդգրկված խմբերի հետ:
Այսօր աշակերտները ներկայացրեցին իրենց կազմած պրեզենտացիաները, որն ընդգրկում էր 4-5 ֆրանսիացի նշանավոր գործչի:
Հայ -ֆրանսիական բարեկամությունը կարևորվում է Հայաստանում Ֆրանսիական համալսարանի հետ համագործակցությամբ: Մեզ հյուր էին Ֆրանսերենի ամբիոնի վարիչ Ա. Գասպարյանը և նույն համալսարանի ուսանողներ:
Աշակերտները ստեղծում են իրենց խմբի դրոշմանիշը
Խմբերը ներկայացնում են իրենց պրեզենտացիաները
Դասարաններ` 10 և 11-րդ դասարաններ
/հումանիտար հոսքեր/
Օլիմպիադայի փուլերը`
1. Դպրոցական
2. Համայնքային
3. Քաղաքային
4. Հանրապետական
3. Դասղեկի ժամ
Թեման`
1. Մասնագիտական կողմնորոշում, դիտեցին <ՈՒզում եմ դառնալ...> ֆիլմը
2. Նախապատրաստվում են Ստեղծագործական մրցույթի
Դասարան` 10-րդ
Դասղեկ` Ն. Գալստյան
Դասղեկի ժամի առաջին հատվածում դասղեկի ուղղորդմամբ աշակերտներն իրար մեջ բաժանեցին այն պարագաները, որոնք պետք է բերեն Ստեղծագործական մրցույթին պատրաստվելու համար, որի մասին հայտարարությունը դրված է դպրոցի պաշտոնական կայքում: Տրված աշխատանքները պետք է ներկայացվեն
Ապա` դիտեցին <Ուզում եմ դառնալ ֆիլմը...>, որին հաջորդեցին աշակերտների կարծիքները, մեկնաբանությունները, քննարկումները:
4. Թեմատիկ գրավոր աշխատանք 12-րդ դասարանում
Անգլերեն, ուսուցիչ` Մ. Ստեփանյան
5.Մաքրում են դպրոցի հարակից տարածքը
Comments
Post a Comment