30.11.2017թ.Այս տեսաֆիլմերը պատմում են հայի մարտական փառավոր հաղթանակների մասին, որի պատմությունը հասնում է մինչև մեր օրեր, <Բանավեճի ակումբի > ընկերական խաղի նախապատրաստական աշխատանքները /կողմեր` 198 և 159 դպրոցներ/, Ռուսերենի օլիմպիադայի դպրոցական փուլը, Թեմատիկ գրավոր աշխատանք Քիմիայից
Այս տեսաֆիլմերը պատմում են հայի մարտական փառավոր հաղթանակների մասին, որի պատմությունը հասնում է մինչև մեր օրեր, <Բանավեճի ակումբի > ընկերական խաղի նախապատրաստական աշխատանքները /կողմեր` 198 և 159 դպրոցներ/, Ռուսերենի օլիմպիադայի դպրոցական փուլը, Թեմատիկ գրավոր աշխատանք Քիմիայից
1. Ֆիլմի դիտում
ՀՀ Կրթության և գիտության նախարարությունը և ՀՀ Պաշտպանության նախարարությունը դպրոցներին են տրամադրել ֆիլմեր, որոնք պետք է աշակերտները դիտեն Նախնական զինվորական պատրաստություն առարկայի դասաժամերին:
Տեսաֆիլմերը պատմում են հայի մարտական փառավոր հաղթանակների մասին , որի պատմությունը հասնում է մինչև մեր օրեր:
Աշակերտները դիտեցին <Հրամանատարի դերն ու նշանակությունը>, <Ձիրավի ճակատամարտ>, <Ակոռի ճակատամարտ>, <Տեղեկատվական պատերազմներ> և այլ ֆիլմեր:
2.<Բանավեճի ակումբի > ընկերական խաղի նախապատրաստական աշխատանքները /կողմեր` 198 և 159 դպրոցներ/
Թեման` <Տարեկետման մասին օրենքի ընդունումը խոչընդոտում է կրթության զարգացմանը>
Կողմերի դիրքորքշումը` /կողմ, դեմ/ կընտրվի վիճակահանությամբ:
Դիրքորոշմամբ` դեմ
Առանձնացվել են հետևյալ պնդումները.
1. Ապահովվում է պետության ռազմական անվտանգությունը, ինչը նպաստում է կրթության զարգացմանը
2. Չի խախտվում կրթություն ստանալու իրավունքը:
3. Որակյալ կրթության գրավականը կրթության շարունակականությունը չէ, կրթության շարունակականությունը ողջ կյանքում կրթվելն է և, ոչ թե բակալավրիատ, մագիստրատուրա, ասպիրանտուրա եռյակին մասնակից լինելը:
4. Տարիքի հետ կրթության նկատմամաբ գիտակցական վերաբերմումք է դրսևորվում:
Դիրքորոշմամբ` կողմ
Առանձնացվել են հետևյալ պնդումները.
1. Ընդհատվում է կրթության շարունակությունը, որը որակյալ կրթության կարևորագույն նախադրյալն է /կրթության շարունակականության ընդհատումը բացասաբար է ազդում դրա որակի վրա/:
2. Բարձրանում է բարձրագույն կրթություն ստանալու տարիքային շեմը, ինչը բացասաբար է ազդում կրթություն ստանալու մոտիվացիայի վրա:
3. Ռուսերենի օլիմպիադայի դպրոցական փուլը
Օլիմպիադան ընթանում է 4 փուլով
1. Դպրոցական
2. Համայնքային
3. Քաղաքային
4. Հանրապետական
4.Թեմատիկ գրավոր աշխատանք Քիմիայից
10-րդ դասարանում
ՀՀ Կրթության և գիտության նախարարությունը և ՀՀ Պաշտպանության նախարարությունը դպրոցներին են տրամադրել ֆիլմեր, որոնք պետք է աշակերտները դիտեն Նախնական զինվորական պատրաստություն առարկայի դասաժամերին:
Տեսաֆիլմերը պատմում են հայի մարտական փառավոր հաղթանակների մասին , որի պատմությունը հասնում է մինչև մեր օրեր:
Աշակերտները դիտեցին <Հրամանատարի դերն ու նշանակությունը>, <Ձիրավի ճակատամարտ>, <Ակոռի ճակատամարտ>, <Տեղեկատվական պատերազմներ> և այլ ֆիլմեր:
2.<Բանավեճի ակումբի > ընկերական խաղի նախապատրաստական աշխատանքները /կողմեր` 198 և 159 դպրոցներ/
Թեման` <Տարեկետման մասին օրենքի ընդունումը խոչընդոտում է կրթության զարգացմանը>
Կողմերի դիրքորքշումը` /կողմ, դեմ/ կընտրվի վիճակահանությամբ:
Դիրքորոշմամբ` դեմ
Առանձնացվել են հետևյալ պնդումները.
1. Ապահովվում է պետության ռազմական անվտանգությունը, ինչը նպաստում է կրթության զարգացմանը
2. Չի խախտվում կրթություն ստանալու իրավունքը:
3. Որակյալ կրթության գրավականը կրթության շարունակականությունը չէ, կրթության շարունակականությունը ողջ կյանքում կրթվելն է և, ոչ թե բակալավրիատ, մագիստրատուրա, ասպիրանտուրա եռյակին մասնակից լինելը:
4. Տարիքի հետ կրթության նկատմամաբ գիտակցական վերաբերմումք է դրսևորվում:
Դիրքորոշմամբ` կողմ
Առանձնացվել են հետևյալ պնդումները.
1. Ընդհատվում է կրթության շարունակությունը, որը որակյալ կրթության կարևորագույն նախադրյալն է /կրթության շարունակականության ընդհատումը բացասաբար է ազդում դրա որակի վրա/:
2. Բարձրանում է բարձրագույն կրթություն ստանալու տարիքային շեմը, ինչը բացասաբար է ազդում կրթություն ստանալու մոտիվացիայի վրա:
<Բանավեճի ակումբի > կոորդինատոր` պատմության ուսուցիչ`
Ա. Նիազյան
3. Ռուսերենի օլիմպիադայի դպրոցական փուլը
Օլիմպիադան ընթանում է 4 փուլով
1. Դպրոցական
2. Համայնքային
3. Քաղաքային
4. Հանրապետական
4.Թեմատիկ գրավոր աշխատանք Քիմիայից
10-րդ դասարանում
Comments
Post a Comment