21.11.2017թ. Դասալսումներ դասղեկների կողմից /դասարան` 11-րդ, դասղեկ՝ Ն. Թորոսյան/, Աշակերտների գնահատումն ըստ կոմպետենցիաների, <Վիրտուալ կենդանաբանական այգի> խմբակի աշխատանքները 10 և 11-րդ դասարաններում
Դասալսումներ դասղեկների կողմից /դաս.`11-րդ, դասղեկ` Ն. Թորոսյան/ , Աշակերտների գնահատումն ըստ կոմպետենցիաների,
<Վիրտուալ կենդանաբանական այգի> խմբակի աշխատանքները 10-րդ դասարանում
1.Դասալսումներ դասղեկների կողմից
Դաս.`11-րդ
Առարկա՝ Կենսաբանություն
Դասղեկ`Ն. Թորոսյան
Դասղեկների կողմից դասալսումների նպատակն է ստուգել
. Աշակերտի պատրաստվածությունը
. Աշակերտի մասնակցությունը
. Պատասխանների ակտիվությունը
. Անհրաժեշտ պարագաների առկայությունը
. Նոր նյութի յուրացումը
. Չափորոշիչային պահանջներին բավարարող նվազագույն գիտելիքների յուրացումը
2.Աշակերտների գնահատումն ըստ կոմպետենցիաների
Ըստ կոմպետենցիաների աշակերտների գնահատման գործընթացը շարունակական է:
Այսօր 10-ա դասարանում դասավանդող ուսուցիչները գնահատեցին յուրաքանչյուր աշակերտի` ըստ առաջադրված կոմպետենցիաների:
.Աշակերտը փոխում է իր կարծիքը, երբ նրան ներկայացնում են պահանջվող ռացիոնալ փաստարկ
.Աշակերտը ցավում է ուրիշներին, երբ տեսնում է, որ նրանց հետ վատ բան է կատարվում
.Աշակերտը կարող է փոխել այն որոշումները, որ նա կայացրել էր, երբ այդ որոշումների հետևանքները ցույց են տալիս, որ այդ փոփոխությունը պահանջվում է:. Աշակերտը կարող է արտահայտել իր մտքերը տվյալ խնդրի վերաբերյալ:
. Աշակերտը կապեր է ստեղծում խմբի մյուս անդամների հետ:
. Աշակերտը խմբում աշխատելիս կատարում է իր պարտականությունները
և այլն
Դասարան` 10-րդ
Դասղեկ` Մ. Ապրեսյան
Ուսուցիչ` /ռուսաց լ- Ռ. Բաբայան/
Խմբակի ղեկավար`Մ. Ապրեսյան
Ծանոթացան`
1. eTwinning էլեկտրոնային դաշտից օգտվելու ձևերը
2. <Վիրտուալ կենդանաբանական այգի> խմբակի շրջանակներում այս տարվա ծրագրերը
ա. խմբակի նպատակը և խնդիրները
բ. խմբակի անդամների գրանցումն էլեկտրոնային դաշտում
գ. վաղվա այցելությունը Կենդանաբանական այգի
<Վիրտուալ կենդանաբանական այգի> խմբակի աշխատանքները 10-րդ դասարանում
1.Դասալսումներ դասղեկների կողմից
Դաս.`11-րդ
Առարկա՝ Կենսաբանություն
Դասղեկ`Ն. Թորոսյան
Դասղեկների կողմից դասալսումների նպատակն է ստուգել
. Աշակերտի պատրաստվածությունը
. Աշակերտի մասնակցությունը
. Պատասխանների ակտիվությունը
. Անհրաժեշտ պարագաների առկայությունը
. Նոր նյութի յուրացումը
. Չափորոշիչային պահանջներին բավարարող նվազագույն գիտելիքների յուրացումը
Դասղեկների կողմից դասալսումները համարվում են հիմք կոմպետենցիաների միջոցով աշակերտներին գնահատելու գործում:
Ուսումնական տարվա սկզբին ուսուցիչները լրացրեցին աղյուսակ, որտեղ յուրաքանչյուր աշակերտ գնակատվեց ըստ հետևյալ կոմպետենցիաների`
1. Քննադատական մտածողություն և խնդիրների լուծում
2. Հաղորդակցություն և համագործակցություն
3. Տեղեկատվական գրագիտություն
4. Մեդիա գրագիտություն
5. ՏՀՏ գրագիտություն
6. Ճկունություն և հարմարվողականություն
7. Նախաձեռնություն և ինքնակառավարում
8. Սոցիալական կարողություն
9. Արտադրողականություն և հաշվետվողականություն
2. Հաղորդակցություն և համագործակցություն
3. Տեղեկատվական գրագիտություն
4. Մեդիա գրագիտություն
5. ՏՀՏ գրագիտություն
6. Ճկունություն և հարմարվողականություն
7. Նախաձեռնություն և ինքնակառավարում
8. Սոցիալական կարողություն
9. Արտադրողականություն և հաշվետվողականություն
Ըստ կոմպետենցիաների աշակերտների գնահատման գործընթացը շարունակական է:
Այսօր 10-ա դասարանում դասավանդող ուսուցիչները գնահատեցին յուրաքանչյուր աշակերտի` ըստ առաջադրված կոմպետենցիաների:
.Աշակերտը փոխում է իր կարծիքը, երբ նրան ներկայացնում են պահանջվող ռացիոնալ փաստարկ
.Աշակերտը ցավում է ուրիշներին, երբ տեսնում է, որ նրանց հետ վատ բան է կատարվում
.Աշակերտը կարող է փոխել այն որոշումները, որ նա կայացրել էր, երբ այդ որոշումների հետևանքները ցույց են տալիս, որ այդ փոփոխությունը պահանջվում է:. Աշակերտը կարող է արտահայտել իր մտքերը տվյալ խնդրի վերաբերյալ:
. Աշակերտը կապեր է ստեղծում խմբի մյուս անդամների հետ:
. Աշակերտը խմբում աշխատելիս կատարում է իր պարտականությունները
և այլն
Դասարան` 10-րդ
Դասղեկ` Մ. Ապրեսյան
Ուսուցիչ` /ռուսաց լ- Ռ. Բաբայան/
3. <Վիրտուալ կենդանաբանական այգի> խմբակի աշխատանքները 10 և 11-րդ դասարանում
Խմբակի ղեկավար`Մ. Ապրեսյան
Ծանոթացան`
1. eTwinning էլեկտրոնային դաշտից օգտվելու ձևերը
2. <Վիրտուալ կենդանաբանական այգի> խմբակի շրջանակներում այս տարվա ծրագրերը
ա. խմբակի նպատակը և խնդիրները
բ. խմբակի անդամների գրանցումն էլեկտրոնային դաշտում
գ. վաղվա այցելությունը Կենդանաբանական այգի
Comments
Post a Comment