29.11.2017թ. Ուսուցանող գնահատում չափորոշիչային հարցերի միջոցով /10-րդ դասարան/, Համագործակցություն հարակից դպրոցների հետ նախագծի շրջանակներում գործում է <Վիրտուալ կենդանաբանական այգի> խմբակը, Հայոց լեզվի օլիմպիադայի առաջին փուլը
Ուսուցանող գնահատում չափորոշիչային հարցերի միջոցով /10-րդ դասարան/, Համագործակցություն հարակից դպրոցների հետ նախագծի շրջանակներում գործում է <Վիրտուալ կենդանաբանական այգի> խմբակը,
Հայոց լեզվի օլիմպիադայի առաջին փուլը
1. Ուսուցանող գնահատում չափորոշիչային հարցերի միջոցով /10-րդ դասարան/
Չափորոշիչային հարցերի միջոցով ամեն օր ստուգվում է աշակերտների կողմից նոր դասի յուրացվածության մակարդակը: Մինչ յուրաքանչյուր դասաժամի ավարտի 5 րոպեն, աշակերտներին տրվում են հարցաթերթիկներ, որոնք նոր դասին վերաբերվող նվազագուն հարցերն են:
Այս գործընթացը սկսվել է նախորդ ուսումնական տարվանից, որի մասին իրենց կարծիքներն ունեին թե ուսուցիչները, թե աշակերտները: Նկատելի էր աշակերտների զգոնությունը դասերի հանդեպ, առաջադիմությունը, նպատակասլացությունը, որին էլ ձգտում են ուսուցիչները, աշակերտները, ծնողները:
Համագործակցություն հարակից դպրոցների հետ նախագծի շրջանակներում գործում է <Վիրտուալ կենդանաբանական այգի> խմբակը, որը տարիների պատմություն ունի:
Այսօր հյուրընկալել էինք հ 186 հիմնական դպրոցի 9-րդ դասարանի աշակերտներին և կենսաբանության ուսուցիչ Շ. Ղուլիջանյանին: Խմբակի աշխատանքները սկսվել են տարեսկզբին. այցելությունները Կենդանաբանական այգի առավել տեսանելի և պատկերավոր կդարձնեն այն աշխատանքները, որ դեռ պետք է կատարեն նրանք:
1. Աշակերտները ծանոթացան կայքից օգտվելու կանոններին
2. Գրանցվեցին eTwinning կայքում
3. Կատարեցին առաջին հանձնարարությունը` ընտրած կենդանու մասին տեղեկություններ տեղադրեցին կայքում
4. Տրվեց տնային հանձնարարություն` պատրաստել ընտրած կենդանիների մասին պրեզենտացիաներ
1. Դպրոցական
2. Մարզային
3. Քաղաքային
4. Հանրապետական
Հայոց լեզվի օլիմպիադայի առաջին փուլը
1. Ուսուցանող գնահատում չափորոշիչային հարցերի միջոցով /10-րդ դասարան/
Չափորոշիչային հարցերի միջոցով ամեն օր ստուգվում է աշակերտների կողմից նոր դասի յուրացվածության մակարդակը: Մինչ յուրաքանչյուր դասաժամի ավարտի 5 րոպեն, աշակերտներին տրվում են հարցաթերթիկներ, որոնք նոր դասին վերաբերվող նվազագուն հարցերն են:
Այս գործընթացը սկսվել է նախորդ ուսումնական տարվանից, որի մասին իրենց կարծիքներն ունեին թե ուսուցիչները, թե աշակերտները: Նկատելի էր աշակերտների զգոնությունը դասերի հանդեպ, առաջադիմությունը, նպատակասլացությունը, որին էլ ձգտում են ուսուցիչները, աշակերտները, ծնողները:
2. Համագործակցություն հարակից դպրոցների հետ նախագծի շրջանակներում գործում է <Վիրտուալ կենդանաբանական այգի> խմբակը
Համագործակցություն հարակից դպրոցների հետ նախագծի շրջանակներում գործում է <Վիրտուալ կենդանաբանական այգի> խմբակը, որը տարիների պատմություն ունի:
Այսօր հյուրընկալել էինք հ 186 հիմնական դպրոցի 9-րդ դասարանի աշակերտներին և կենսաբանության ուսուցիչ Շ. Ղուլիջանյանին: Խմբակի աշխատանքները սկսվել են տարեսկզբին. այցելությունները Կենդանաբանական այգի առավել տեսանելի և պատկերավոր կդարձնեն այն աշխատանքները, որ դեռ պետք է կատարեն նրանք:
1. Աշակերտները ծանոթացան կայքից օգտվելու կանոններին
2. Գրանցվեցին eTwinning կայքում
3. Կատարեցին առաջին հանձնարարությունը` ընտրած կենդանու մասին տեղեկություններ տեղադրեցին կայքում
4. Տրվեց տնային հանձնարարություն` պատրաստել ընտրած կենդանիների մասին պրեզենտացիաներ
Հ186 հիմնական դպրոցի կենսաբանության ուսուցիչ`
Շ. Ղուլիջանյան
3.Հայոց լեզվի օլիմպիադայի առաջին փուլը
Օլիմպիադան ընթանալու է 4 փուլով3.Հայոց լեզվի օլիմպիադայի առաջին փուլը
1. Դպրոցական
2. Մարզային
3. Քաղաքային
4. Հանրապետական
<Վիրտուալ կենդանաբանական այգի> խմբակ ղեկավար,
քիմիայի և կենսաբանության ուսուցիչ` Մ. Ապրեսյան
Comments
Post a Comment