06.11.2018թ. Դպրոցի տնօրեն Ա. Թորոսյանի մանկավարժական գիտափորձը հիմնված է ,,Շրջված դասարան,, ռազմավարության վրա, Խորհրդակցություն տնօրենի մոտ /ԳԹԿ-ի կողմից տրված արտաքին ընթացիկ գնահատման արդյունքների քննարկում/, Ռուսաց լեզվից 16- րդ միջազգային օլիմպիադայի եզրափակիչ փուլին կմասնակցի Պողոսյան Մոնիկան, Կինոդիտում՝ ,, Ուրախ ավտոբուս,,
1. Դպրոցի տնօրեն Ա. Թորոսյանի մանկավարժական գիտափորձը հիմնված է ,,Շրջված դասարան,, ռազմավարության վրա
,,Շրջված դասարան,, ռազմավարությունը իրականացվում է 10- բ դասարանում:
Սկզբունքը՝ նոր նյութին ծանոթանալ մինչ ուսուցիչը այն կբացատրի: Տնային աշխատանք հանձնարարելիս, ուսուցիչը տեղեկացնում է մատուցվելիք նյութի մասին, որպեսզի մինչև բացատրությունը աշակերտները ծանոթանան նոր դասին: Գործընթացին հետևում է դասղեկը, արդյունքները նա գրանցում է ձևաթղթում:
2. Խորհրդակցություն տնօրենի մոտ
ԳԹԿ-ի կողմից տրված արտաքին ընթացիկ գնահատման արդյունքների քննարկում
Արդյունքները հիմնականում համապատասխանում էին աշակերտների փաստացի և 11-րդ դասարանում գրանցված տարեկան գնահատականներին։ Հայոց լեզվի գրավոր աշխատանքի արդյունքները բոլոր դասարաններում լավ են։ Մաթեմատիկայից արդյունքները մի փոքր ավելի ցածր են, որը պայմանավորված է հումանիտար հոսքում մաթեմատիկայի ավելի թեթև ծրագրով։ Ընդգծվեց մաթեմատիկայի հումանիտար հոսքում տարեկան գնահատականների և գրավոր աշխատանքի արդյունքերի տարբերությունը և հանձնարարվեց մեթոդական միավորման նախագահին հարցը քննարկել մեթոդական միավորման նիստում և հետագայում հատուկ ուշադրություն դարձնել գնահատման մեթոդաբանության վրա։
3. Ռուսաց լեզվից 16- րդ միջազգային օլիմպիադայի եզրափակիչ փուլին կմասնակցի Պողոսյան Մոնիկան
16- րդ միջազգային օլիմպիադա Ռուսաց լեզվից օտարերկրյա աշակերտների համար նախագիծը կազմակերպել և իրականացնում է Մոսկվայի Ա. Ս. Պուշկինի անվան պետական ինստիտուտը: Օլիմպիադային մասնակցել են ամբողջ աշխարհից1600 աշակերտ , որոնցից 142-ը անցել են եզրափակիչ փուլ:
4. Կինոդիտում՝ ,, Ուրախ ավտոբուս,,
Առարկա՝ Հայոց պատմություն
Դասարան՝ 11-գ դասարանում
Թեման՝ ,,88- ի երկրաշարժ,,
Ուսուցիչ՝ Ա. Ասլիբեկյան
,,Շրջված դասարան,, ռազմավարությունը իրականացվում է 10- բ դասարանում:
Սկզբունքը՝ նոր նյութին ծանոթանալ մինչ ուսուցիչը այն կբացատրի: Տնային աշխատանք հանձնարարելիս, ուսուցիչը տեղեկացնում է մատուցվելիք նյութի մասին, որպեսզի մինչև բացատրությունը աշակերտները ծանոթանան նոր դասին: Գործընթացին հետևում է դասղեկը, արդյունքները նա գրանցում է ձևաթղթում:
2. Խորհրդակցություն տնօրենի մոտ
ԳԹԿ-ի կողմից տրված արտաքին ընթացիկ գնահատման արդյունքների քննարկում
Արդյունքները հիմնականում համապատասխանում էին աշակերտների փաստացի և 11-րդ դասարանում գրանցված տարեկան գնահատականներին։ Հայոց լեզվի գրավոր աշխատանքի արդյունքները բոլոր դասարաններում լավ են։ Մաթեմատիկայից արդյունքները մի փոքր ավելի ցածր են, որը պայմանավորված է հումանիտար հոսքում մաթեմատիկայի ավելի թեթև ծրագրով։ Ընդգծվեց մաթեմատիկայի հումանիտար հոսքում տարեկան գնահատականների և գրավոր աշխատանքի արդյունքերի տարբերությունը և հանձնարարվեց մեթոդական միավորման նախագահին հարցը քննարկել մեթոդական միավորման նիստում և հետագայում հատուկ ուշադրություն դարձնել գնահատման մեթոդաբանության վրա։
16- րդ միջազգային օլիմպիադա Ռուսաց լեզվից օտարերկրյա աշակերտների համար նախագիծը կազմակերպել և իրականացնում է Մոսկվայի Ա. Ս. Պուշկինի անվան պետական ինստիտուտը: Օլիմպիադային մասնակցել են ամբողջ աշխարհից1600 աշակերտ , որոնցից 142-ը անցել են եզրափակիչ փուլ:
Օլիմպիադայի 1-ին և 2-րդ փուլերը անցել են առցանց հարթակում՝ ,,Կրթություն Ռուսաց լեզվով,, պորտալում: Եզրափակիչ փուլը կկայանա Մոսկվայում դեկտեմբերի 2-8 ը, որին կմասնակցի Պողոսյան Մոնիկան /Հայաստանից եզրափակիչ փուլ են անցել 4 աշակերտ/:
Պողոսյան Մոնիկա, Ռուսաց լեզվի ուսուցիչ՝ Նոնա Թորոսյան
4. Կինոդիտում՝ ,, Ուրախ ավտոբուս,,
Առարկա՝ Հայոց պատմություն
Դասարան՝ 11-գ դասարանում
Թեման՝ ,,88- ի երկրաշարժ,,
Ուսուցիչ՝ Ա. Ասլիբեկյան
Comments
Post a Comment