28.11.2018թ. ,,Հայ արքաները,, նախագիծը eTwinning առցանց դաշտում, SISCO միջազգային համալսարանի հեռավար ուսուցման ծրագրին մասնակցում է մեր դպրոցը, Շախմատի տղաների և աղջիկների ներդպրոցական առաջնություն

,,Հայ արքաները,, eTwinning առցանց դաշտում

Թեման՝ ,,Հեթում Առաջինի վարած արտաքին և ներքին քաղաքականությունը,,
Դասարան՝ 11- գ
Ուսուցիչ՝ Ա. Նիազյան

Աշխատանքն ընթանում է հետևյալ փուլերով և տեղադրվում eTwinning առցանց հարթակում՝
1. Աշակերտներին տրամադրվել է ուսումնասիրվող նյութը՝ Հեթում Առաջին
2. Պատմության ուսուցիչներ Ա. Նիազյանը և Ա. Ասլիբեկյանը աշակերտներին են ներկայացրել Հեթում Առաջինի մասին պատրաստած պրեզենտացիաները
3. Աշակերտներից ձևավորված խմբերին տրվել են թեմաներ՝
    - Հարաբերությունները մոնղոլների հետ
    - Հարաբերությունները Իկոնիայի սուլթանության և խաչակիրների հետ
    - Կիլիկիայի բանակը
    - Կիլիկիայի տնտեսությունը
4. Աշակերտները ներկայացնում են իրենց պատրաստած պրեզենտացիաները
5. Դերային խաղ

Դերային խաղ

Հեթում Առաջինի վարած արտաքին և ներքին քաղաքանությունը աշակերտներն այսօր մեկնաբանում են դերային խաղի միջոցով: Պատահականության սկզբունքով նրանք ընտրեցին դերերը և իրենց պատկերացրեցին Հեթում Առաջինի ժամանակահատվածում: Քննարկմանը մասնակցում էին դպրոցի տնօրեն Ա. Թորոսյանը, փոխտնօրեն Ս. Խաչատրյանը, պատմության ուսուցիչներ՝ Ա. Նիազյանը, Ա. Ասլիբեկյանը:

Դերեր՝ 
Գունդստաբլ
պայլ
կաթողիկոս
կանցլեր
հայ նախարար
քաղաքի հայ բնակիչ
քաղաքի մահմեդական բնակիչ
առևտրական
արհեստավոր
քրիստոնյա հոգևորոկան
մահմեդական հոգևորական
խաչակիր ասպետ
խարչակիր հոգևորական
գյուղացի
























2. SISCO միջազգային համալսարանի հեռավար ուսուցման ծրագրին մասնակցում է մեր դպրոցը  


SISCO միջազգային համալսարանի հեռավար ուսուցմանը շրջանակներում անցկացվող դասընթացներին արդեն 2-րդ տարին է ինչ մասնակցում է  մեր` 198 ավագ դպրոցը:
Online  համագործակցութան այս ձևը նպաստում է ՏՏ ոլորտում ձեռք բերել հմտություններ և խորացված գիտելիքներ:
Նախատեսված դասընթացները են`
. ՏՏ ոլորտի գրականություն
. Տեխնիկական սպասարկում
. Ծրագրավորման լեզուներ
. Ցանցային ադմինիստրատորներ

Դասարան՝ 10-րդ
Դասի թեման` <Համակարգչի ապամոնտաժում>
Դասի ընթացքը
1. Դասարանը բաժանվեց 4 խմբի, յուրաքանչյուր խմբի տրվեց 1-ական համակարգիչ
2. Կիրառելով անվտանգության կանոնները`
աշակերտները քանդեցին և առանձնացրեցին չաշխատող համակարգիչի մասերը
3. Առանձնացված սնուցող բլոկից արտագրեցին մոդելի և չափման միավորների տվյալները
4. Տեսաքարտի և կոշտ սկավառակի տվյալները գրանցելուց հետո, համակարգիչը բերեցին նախնական տեսքի և ստուգեցին այն










Դասընթացներն իրականացվում են ինֆորմատիկայի դասաժամին,
ուսուցիչ՝ Ա. Մելքումյան


3. Շախմատի տղաների և աղջիկների ներդպրոցական առաջնություն

 Երկրորդ փուլ





Մրցավար՝ ֆիզկուլտուրայի ուսուցիչ Լ. Սաֆարյան

Comments