07.11.2018թ. ,,Կոռուպցիա,, թեման 10-ա, 10-բ դասարաններում - Դասը վարում է տնօրեն Ա. Թորոսյանը, ,,Շրջված դասարան,, մարտավարությունը 10-բ դասարանում, Թեմատիկ գրավոր աշխատանք Անգլերենից
1. ,,Կոռուպցիա,, թեման 10-ա, 10-բ դասարաններում
Դասը վարում է տնօրեն Ա. Թորոսյանը
Դասարանը բաժանվեց խմբերի
Աշակերտներին հանձնարարվեց վերարտադրել,,կոռուպցիա,, բառը գույնի, ձայնի, առակի, առարկայի:
Ընթացքում, գրականությունից, հեքիաթներից, առակներից և կյանքից բերված օրինակների միջոցոցով, պրն. Թորոսյանը բացատրեց ,,կոռուպցիա,, բառի իմաստը և դրա արատավոր հետևանքները, որը կարող է խաթարել մեր իրավունքները և ավելի լավ ապրելու ձգտումը:
Ավարտվեց՝ խմբերից յուրաքանչյուրը ներկայացրեց և մեկնաբանեց այն գույնը, ձայնը, առակը, առարկան, որի հետ ասոցացնում է ,,կոռուպցիա,, բառը:
1. ,,Շրջված դասարան,, մարտավարությունը 10-բ դասարանում
<Շրջված դասարան> ռազմավարությունը իրականացվում է 10-բ դասարանում
Սկզբունքը՝ նոր նյութին ծանոթանալ մինչ ուսուցիչը այն կբացատրի
. Տնային աշխատանք հանձնարարելիս՝ ուսուցիչը տեղեկացնում է մատուցվելիք նյութի մասին
. Աշակերտը բացի հանձնարարված դասը սովորելուց, ծանոթանում է նաև մատուցվելիք նոր դասին
Գործընթացին հետևում է դասղեկը, արդյունքները նա գրանցում է ձևաթղթում:
3. Թեմատիկ գրավոր աշխատանք Անգլերենից
Դասը վարում է տնօրեն Ա. Թորոսյանը
Դասարանը բաժանվեց խմբերի
Աշակերտներին հանձնարարվեց վերարտադրել,,կոռուպցիա,, բառը գույնի, ձայնի, առակի, առարկայի:
Ընթացքում, գրականությունից, հեքիաթներից, առակներից և կյանքից բերված օրինակների միջոցոցով, պրն. Թորոսյանը բացատրեց ,,կոռուպցիա,, բառի իմաստը և դրա արատավոր հետևանքները, որը կարող է խաթարել մեր իրավունքները և ավելի լավ ապրելու ձգտումը:
Ավարտվեց՝ խմբերից յուրաքանչյուրը ներկայացրեց և մեկնաբանեց այն գույնը, ձայնը, առակը, առարկան, որի հետ ասոցացնում է ,,կոռուպցիա,, բառը:
Հետաքրքրական է խմբերից յուրաքանչյուրի մեկնաբանությունը
1. ,,Շրջված դասարան,, մարտավարությունը 10-բ դասարանում
<Շրջված դասարան> ռազմավարությունը իրականացվում է 10-բ դասարանում
Սկզբունքը՝ նոր նյութին ծանոթանալ մինչ ուսուցիչը այն կբացատրի
. Տնային աշխատանք հանձնարարելիս՝ ուսուցիչը տեղեկացնում է մատուցվելիք նյութի մասին
. Աշակերտը բացի հանձնարարված դասը սովորելուց, ծանոթանում է նաև մատուցվելիք նոր դասին
Գործընթացին հետևում է դասղեկը, արդյունքները նա գրանցում է ձևաթղթում:
3. Թեմատիկ գրավոր աշխատանք Անգլերենից
Comments
Post a Comment