Բաց դաս անգլերենից
Թեման՝ ,,Դաջվածքներ,,
Դասարան՝ 12-րդ
Ուսուցիչ՝ Մ. Ստեփանյան
Դասարանը բաժանվեց 2 խմբի՝ նրանք, ովքեր կողմ են դաջվածքներին և նրանք՝ ովքեր դեմ են:
Քննարկումը երկուստեք անցավ ոգևորված, որին միացան ուսուցիչները. կողմերը բերում էին դաջվածքներին վերաբերվող փաստարկներ: Նրանք նաև ընտրել էին լուսանկարներ, որտեղ երևում էր դաջվածքների և գեղեցկությունը, և տգեղ լինելը: Ցուցադրվեց նաև ալերգիկ և առողջական խնդիրներ առաջացրած դաջվածքների լուսանկարներ:
Թեման՝ ,,Դաջվածքներ,,
Դասարան՝ 12-րդ
Ուսուցիչ՝ Մ. Ստեփանյան
Դասարանը բաժանվեց 2 խմբի՝ նրանք, ովքեր կողմ են դաջվածքներին և նրանք՝ ովքեր դեմ են:
Քննարկումը երկուստեք անցավ ոգևորված, որին միացան ուսուցիչները. կողմերը բերում էին դաջվածքներին վերաբերվող փաստարկներ: Նրանք նաև ընտրել էին լուսանկարներ, որտեղ երևում էր դաջվածքների և գեղեցկությունը, և տգեղ լինելը: Ցուցադրվեց նաև ալերգիկ և առողջական խնդիրներ առաջացրած դաջվածքների լուսանկարներ:
Աշակերտների կողմից ստեղծած սահիկաշարերը դաջվածքները մեկնաբանում են տարբեր տեսանկյուններից՝ կրոնական, բժշկական, իրավաբանական:
Comments
Post a Comment