04.03.2019թ. Հասարակագիտություն առարկայի շրջանակներում ,,ֆինանսները այլ կերպ,, թեմայով դաս-խաղ, Գիտելիքների և կարողությունների ստուգում չափորոշիչային հարցերի հիման վրա /Հայոց լեզու և գրականություն/, Դասալսումներ դասղեկների կողմից ,,Անցած նյութի կրկնության կազմակերպումը,, թեմայով /Հայոց լեզու և գրականություն/, Թեմատիկ գրավոր աշախատանք Անգլերենից

1. Հասարակագիտություն առարկայի շրջանակներում ,,ֆինանսները այլ կերպ,, թեմայով դաս-խաղ

Դասարանը բաժանվեց 3 խմբի
Թիմերից 1-ական աշակերտ ընտրում է քարտը, որտեղ գրված է 7 ֆինանասական հասկացություններ:

Կանոնները
Անհրաժեշտ է բացատրել քարտի վրայի բառերը՝ չօգտագործելով նույնարմատ բառեր և այդ բառերի թարգմանությունն այլ լեզուներով:
Թիմի անդամներից մեկը քաշում է քարտը և իր թիմակիցներին բացատրում քարտի վրա գրված 7 բառերը: Յուրաքանչյուր գուշակած բառ 1 միավոր է: Առաջադրանքը կատարելու համար տրվում է 1 րոպե, որ հաշվվում է ավազի ժամացույցի միջոցով:







2. Գիտելիքների և կարողությունների ստուգում չափորոշիչներ հարցերի հիման վրա /Հայոց լեզու և գրականություն/

  Շաբաթվա վերջում կատարվում է գիտելիքների և կարողությունների ստուգում չափորոշիչային հարցերի միջոցով. այն կազմվում է շաբաթվա ացած թեմաների հիման վրա: Նախատեսված չափորոշիչային նվազագույն հարցերն աշակերտները պետք է լրացնեն անթերի:
Անթերի արդյունք ունենալու համար ուսուցիչը լրացուցիչ դասաժամերի ընթացքում, աշակերտին պատրաստում է  շաբաթվա չափորոշիչային նվազագույն առաջադրանքը:

 Գիտելիքների և կարողությունների ստուգման արդյունքում թերացող աշակերտներն այն կվերահանձնեն:





3. Դասալսումներ դասղեկների կողմից  ,,Անցած նյութի կրկնության կազմակերպումը,, թեմայով /Հայոց լեզու և գրականություն/

Աշխատանքն ապահովում է արդյունավետություն՝ աշակերտի կողմից մշտապես գտնվելով գիտելիքներ և կարողություններ ձեռք  բերելու գործընթացում:

Առարկա՝ Հայոց լեզու և գրականություն
Դասարան՝ 10-րդ
Դասղեկ՝ Լ. Թորոսյան
Ուսուցիչ՝  Լ. Աբաջյան






4. Թեմատիկ գրավոր աշախատանք Անգլերենից

Մասնակցում են 10, 11-րդ դասարանները







Comments