04.03.2019թ. Հասարակագիտություն առարկայի շրջանակներում ,,ֆինանսները այլ կերպ,, թեմայով դաս-խաղ, Գիտելիքների և կարողությունների ստուգում չափորոշիչային հարցերի հիման վրա /Հայոց լեզու և գրականություն/, Դասալսումներ դասղեկների կողմից ,,Անցած նյութի կրկնության կազմակերպումը,, թեմայով /Հայոց լեզու և գրականություն/, Թեմատիկ գրավոր աշախատանք Անգլերենից
1. Հասարակագիտություն առարկայի շրջանակներում ,,ֆինանսները այլ կերպ,, թեմայով դաս-խաղ
Դասարանը բաժանվեց 3 խմբի
Թիմերից 1-ական աշակերտ ընտրում է քարտը, որտեղ գրված է 7 ֆինանասական հասկացություններ:
Կանոնները
Անհրաժեշտ է բացատրել քարտի վրայի բառերը՝ չօգտագործելով նույնարմատ բառեր և այդ բառերի թարգմանությունն այլ լեզուներով:
Թիմի անդամներից մեկը քաշում է քարտը և իր թիմակիցներին բացատրում քարտի վրա գրված 7 բառերը: Յուրաքանչյուր գուշակած բառ 1 միավոր է: Առաջադրանքը կատարելու համար տրվում է 1 րոպե, որ հաշվվում է ավազի ժամացույցի միջոցով:
2. Գիտելիքների և կարողությունների ստուգում չափորոշիչներ հարցերի հիման վրա /Հայոց լեզու և գրականություն/
Շաբաթվա վերջում կատարվում է գիտելիքների և կարողությունների ստուգում չափորոշիչային հարցերի միջոցով. այն կազմվում է շաբաթվա ացած թեմաների հիման վրա: Նախատեսված չափորոշիչային նվազագույն հարցերն աշակերտները պետք է լրացնեն անթերի:
3. Դասալսումներ դասղեկների կողմից ,,Անցած նյութի կրկնության կազմակերպումը,, թեմայով /Հայոց լեզու և գրականություն/
4. Թեմատիկ գրավոր աշախատանք Անգլերենից
Մասնակցում են 10, 11-րդ դասարանները
Դասարանը բաժանվեց 3 խմբի
Թիմերից 1-ական աշակերտ ընտրում է քարտը, որտեղ գրված է 7 ֆինանասական հասկացություններ:
Անհրաժեշտ է բացատրել քարտի վրայի բառերը՝ չօգտագործելով նույնարմատ բառեր և այդ բառերի թարգմանությունն այլ լեզուներով:
Թիմի անդամներից մեկը քաշում է քարտը և իր թիմակիցներին բացատրում քարտի վրա գրված 7 բառերը: Յուրաքանչյուր գուշակած բառ 1 միավոր է: Առաջադրանքը կատարելու համար տրվում է 1 րոպե, որ հաշվվում է ավազի ժամացույցի միջոցով:
2. Գիտելիքների և կարողությունների ստուգում չափորոշիչներ հարցերի հիման վրա /Հայոց լեզու և գրականություն/
Շաբաթվա վերջում կատարվում է գիտելիքների և կարողությունների ստուգում չափորոշիչային հարցերի միջոցով. այն կազմվում է շաբաթվա ացած թեմաների հիման վրա: Նախատեսված չափորոշիչային նվազագույն հարցերն աշակերտները պետք է լրացնեն անթերի:
Անթերի արդյունք ունենալու համար ուսուցիչը լրացուցիչ դասաժամերի ընթացքում, աշակերտին պատրաստում է շաբաթվա չափորոշիչային նվազագույն առաջադրանքը:
Գիտելիքների և կարողությունների ստուգման արդյունքում թերացող աշակերտներն այն կվերահանձնեն:
3. Դասալսումներ դասղեկների կողմից ,,Անցած նյութի կրկնության կազմակերպումը,, թեմայով /Հայոց լեզու և գրականություն/
Աշխատանքն ապահովում է արդյունավետություն՝ աշակերտի կողմից մշտապես գտնվելով գիտելիքներ և կարողություններ ձեռք բերելու գործընթացում:
Առարկա՝ Հայոց լեզու և գրականություն
Դասարան՝ 10-րդ
Դասղեկ՝ Լ. Թորոսյան
Ուսուցիչ՝ Լ. Աբաջյան
4. Թեմատիկ գրավոր աշախատանք Անգլերենից
Մասնակցում են 10, 11-րդ դասարանները
Comments
Post a Comment