19.03.2019թ. Գիտելիքների և կարողությունների ստուգում չափորոշիչային հարցերի հիման վրա /Հայոց լեզու և գրականություն/, Խորհրդակցություն LearningApps գործիքով աշխատող ուսուցիչների հետ, Մասնագիտական կողմնորոշում /դասընթացը վարում է Ճարտարապետության և շինարարության Հայաստանի ազգային համալսարանի աշխատակիցը/, Հայտարարություն
Գիտելիքների և կարողությունների ստուգում չափորոշիչային հարցերի հիման վրա /Հայոց լեզու և գրականություն/
Գիտելիքների և կարողությունների ստուգումը չափորոշիչային հարցերի հիման վրա՝ Դասղեկների կողմից դասալսումների հաջորդական ընթացքն է:
Խորհրդակցություն LearningApps գործիքով աշխատող ուսուցիչների հետ
Մասնագիտական կողմնորոշում /դասընթացը վարում է Ճարտարապետության և շինարարության Հայաստանի ազգային համալսարանի աշխատակիցը/
Ավարտական դասարանի աշակերտներին ներկայացվեց համալսարանի ֆակուլտետները և մասնագիտությունները:
Այս տարվա առկա ուսուցման ընդունելության բակալավրիատի մասնագիտությունները՝
Ճարտարապետություն
Շինարարություն
Քաղաքային տնտեսություն
Տրաքնսպորտային համակարգեր
Դիզայն
Ինֆորմատիկա
Տեղեկատվական համակարգեր
Տնտեսագիտություն
Հաշվապահական հաշվառում և հարկում
Զբոսաշրջություն
Հայտարարություն
Մարտի 20, 21-ին տեղի կունենա Ձեռքի ուժի մրցաշար 10 և 11-րդ դասարանների միջև: Մրցաշարին կմասնակցեն յուրաքանչյուր դասարանից ընտրված ուժային տվյալներ ունեցող աշակերտները:
Մրցավար՝ ֆիզկուլտուրայի ուսուցիչմ Լ. Սաֆարյան
Գիտելիքների և կարողությունների ստուգումը չափորոշիչային հարցերի հիման վրա՝ Դասղեկների կողմից դասալսումների հաջորդական ընթացքն է:
Ուսումնական գործընթացի հաջորդականությունը
1.Դասալսումներ դասղեկի կողմից
2. Դասալսման քննարկում
3. Գիտելիքների և կարողությունների ստուգում չափորոշիչային հարցերի հիման վրա
4.Գիտելիքների և կարողությունների ստուգման արդյունքում թերացող աշակերտների կողմից չափորոշիչային նվազագույն մակարդակի առաջադրանքների վերահանձնում
5. Բացառապես մեկ հարցի չպատասխանած աշակերտի հետ լրացուցիչ դասաժամի ընթացքում Հանրահաշվի և Երկրաչափության ուսուցիչը պատրաստում է աշակերտին անթերի կատարելու շաբաթվա չափորոշիչային նվազագույն առաջադրանքը:
Շաբաթվա վերջում, գիտելիքների և կարողությունների ստուգումը չափորոշիչային հարցերի միջոցով, կազմված է շաբաթվա ացած թեմաների հիման վրա: Նախատեսված չափորոշիչային նվազագույն հարցերին աշակերտները պետք է պատասխանեն անթերի:
Անթերի արդյունք ունենալու համար ուսուցիչը լրացուցիչ դասաժամերի ընթացքում աշակերտին պատրաստում է շաբաթվա չափորոշիչային նվազագույն առաջադրանքների ամբողջական կատարմանը:
Գիտելիքների և կարողությունների ստուգման արդյունքում թերացող աշակերտներն այն կվերահանձնեն:
10-րդ դասարաններ |
Խորհրդակցություն LearningApps գործիքով աշխատող ուսուցիչների հետ
/ՏՀՏ գործիքների կիրառումը ուսուցման գործընթացում -LearningApps/
Ուսուցիչները պատրաստում են դասեր այս գործիքի օգնությամբ, որը տեղադրվում է դպրոցի կայքում: Այն հնարավորություն է տալիս ուսուցիչներին դասապրոցեսը դարձնել հետաքրքիր և հագեցած:
Ուսուցիչներին ուղղորդում է տնօրենի տեղակալ Ս. Խաչատրյանը
Մասնագիտական կողմնորոշում /դասընթացը վարում է Ճարտարապետության և շինարարության Հայաստանի ազգային համալսարանի աշխատակիցը/
Ավարտական դասարանի աշակերտներին ներկայացվեց համալսարանի ֆակուլտետները և մասնագիտությունները:
Այս տարվա առկա ուսուցման ընդունելության բակալավրիատի մասնագիտությունները՝
Ճարտարապետություն
Շինարարություն
Քաղաքային տնտեսություն
Տրաքնսպորտային համակարգեր
Դիզայն
Ինֆորմատիկա
Տեղեկատվական համակարգեր
Տնտեսագիտություն
Հաշվապահական հաշվառում և հարկում
Զբոսաշրջություն
Հայտարարություն
Մարտի 20, 21-ին տեղի կունենա Ձեռքի ուժի մրցաշար 10 և 11-րդ դասարանների միջև: Մրցաշարին կմասնակցեն յուրաքանչյուր դասարանից ընտրված ուժային տվյալներ ունեցող աշակերտները:
Մրցավար՝ ֆիզկուլտուրայի ուսուցիչմ Լ. Սաֆարյան
Comments
Post a Comment