11.03.2019թ. Ուսումնական նախագիծ ,,Ինժեներության հրաշքները,, թեմայով, Դասալսումներ դասղեկների կողմից ,,Անցած նյութի կրկնության կազմակերպումը,, թեմայով

Ուսումնական նախագիծ ,,Ինժեներության հրաշքները,, թեմայով


Թեմա 1
Մետրո


Նպատակը

  • Աշակերտներին ծանոթացնել մետրոյի ստեղծման նպատակներին:
  • Աշակերտներին բացատրել մետրոյի կառուցվածքը:
  • Աշակերտներին ներկայացնել մետրոյի հետ կապ ունեցող մասնագիտությունները
  • Աշակերտներին ներկայացնել այդ մասնագիտությունները տվող համալսարանները


Ընթացքը


1. Մտավոր գրոհի միջոցով աշակերտները ասում են, թե իրենց կարծիքով
  • Ինչու՞ է ստեղծվել մետրոն:
  • Ի՞նչ կառուցվածք ունի մետրոն:
  • Ի՞նչ մասնագետներ են աշխատում մետրոյում:
  • Որտե՞ղ պետք է սովորել՝ մետրոյում աշխատելու համար:
2. Աշակերտները դիտեցին Чудеса инженерии: Метро ֆիլմը, որ պատրաստել է Նեյշնլ Ջեոգրաֆիքը:
3. Աշակերտները վերադառնում են մտավոր գրոհի պաստառներին, գրատախտակին և վերանայում են այն:
4. Թեման կամփոփվի մետրոպոլիտեն այցելությամբ

Փաստագրական ֆիլմը պատմում է Լոնդոնի մետրոպոլիտենի մասին. այն հնագույնն է և խոշորագույններից մեկը աշխարհում: Լոնդոնի մետրոն իր աշխատանքը սկսել է 1863 թ. հունվարի 10-ին, ունի 270 կայարան, գծերի երկարությունը՝ 408 կմ է:
<Ինժեներության հրաշքները> թեմայով նախագիծն իրականացվում է դասղեկի ժամերին

Ֆիլմը դիտելուց առաջ աշակերտները մտավոր գրոհի միջոցով ասեցին այն մասնագիտությունները, որ իրենց կարծիքով կան մետրոպոլիտենում։ Նրանք կարծում էին, որ մետրոպոլիտենում աշխատում են մեքենավարներ, տոմսավաճառներ, ոստիկաններ և շարժասանդուղքի հսկիչներ։
Ֆիլմը դիտելուց հետո աշակերտները ավելացրեցին ինժեներ, ճարտարապետ, կառավարման կենտրոնի աշխատող, թունելներ կառուցող մասնագետներ:
Կառուցվածքը՝ կանգառներ, վագոններ, երկաթգիծ, ստորգետնյա անցումներ, էքսկալատոր, պահակակետ
Նշանակությունը՝ արագ տեղափոխումը, խցանումներից խուսափելը, բնական ռեսուրսների խնայումը, շրջակայքը չաղտոտելը, ժամանակի խնայողություն

Այսպիսով՝ համալրվեցին մետրոյի մասնագիտությունների, համապատասխան կրթություն ստանալու,  կառուցվածքի, նշանակության մասին գիտելիքները, որը կարող է ուղղորդել աշակերտներին նաև մասնագիտական կողմնորոշման մեջ:


Ուսումնական նախագիծը իրականացվում է դասղեկի ժամերին





Դասղեկի ժամ, 10-րդ  դասարան /ֆիլմի դիտում/

2. Դասալսումներ դասղեկների կողմից ,,Անցած նյութի կրկնության կազմակերպումը,, թեմայով

Առարկա՝ Հայոց լեզու
Դասարան՝ 10-րդ 
Ուսուցիչ՝ Լ. Աբաջյան


10-դ դասարան, Հայոց լեզվի դասաժամին

Ուսումնական գործընթացի ուղղությունները մեկ դասաժամի ընթացքում

. Դասալսում դասղեկի կողմից
. Անցածի կրկնություն

. Չափորոշիչային հարցերի ստուգում


Comments