1. Կենսաբանության խմբակի այսօրվա պարապմունքը
2. Կինոդիտում` Լերմոնտովի <Մեր ժամանակների հերոսը> վեպի էկրանացումը
3. Թեմատիկ գրավոր աշխատանք անգլերենից
1. Կենսաբանության խմբակի այսօրվա պարապմունքը
Թեման` Ֆոտոսինթեզ
Աշակերտները ուսուցիչի օգնութկամբ, խորդենու տերևների վրա փակցրեցին ստվարաթուղթ, որի վրա արված էին տարբեր նախշեր, ապա բույսը դրեցին լույսի տակ: Երեք օր հետո տերևները անջատեցին բույսից, հանեցին ստվարաթուղթը և կատարեցին օսլայի հայտնաբերման փորձը: Տեսան` ֆոտոսինթեզի համար անհրաժեշտ է լույս:
Այսպիսով` կենսաբանության ուսուցչուհի, խմբակի ղեկավար Զ. Սիրունյանը փորձի միջոցով աշակերտներին հասանելի դարձրեց ֆոտոսինթեզ երևույթը:
Փորձի համար անհրաժեշտ է բույս, տաք սպիրտ, յոդի լուծույթ:
Կենսաքիմիայի հոսք, 10-րդ դասարան
2. Համաձայն 10-րդ դասարանի ռուս գրականության թեմայի, այսօր հումանիտար հոսքի աշակերտները դիտեցին Լերմոնտովի <Մեր ժամանակների հերոսը> վեպի հիման վրա նկարահանած <Բելլա> /1961թ./ գեղարվեստական ֆիլմը:
Կինոդիտումը ամրապնդեց անցած թեման. ֆիլմը կքննարկեց հաջորդ դասին ռուսաց լեզվի ուսուցչուհի Մ. Սայադյանի հետ:
3. Թեմատիկ գրավոր աշխատանք անգլերենից
12-րդ դասարան, ուսուցիչ` Ք. Գևորգյան
Comments
Post a Comment