02.03.2017թ.


1. Կենսաբանության խմբակի այսօրվա պարապմունքը

2. Կինոդիտում` Լերմոնտովի <Մեր ժամանակների հերոսը> վեպի էկրանացումը

3. Թեմատիկ գրավոր աշխատանք անգլերենից


1. Կենսաբանության խմբակի այսօրվա պարապմունքը
  Թեման` Ֆոտոսինթեզ
Աշակերտները ուսուցիչի օգնութկամբ, խորդենու տերևների վրա փակցրեցին  ստվարաթուղթ, որի վրա արված էին տարբեր նախշեր, ապա բույսը դրեցին լույսի տակ: Երեք օր հետո տերևները անջատեցին բույսից, հանեցին ստվարաթուղթը և կատարեցին օսլայի հայտնաբերման փորձը: Տեսան` ֆոտոսինթեզի համար անհրաժեշտ է լույս:
Այսպիսով` կենսաբանության ուսուցչուհի, խմբակի ղեկավար Զ. Սիրունյանը փորձի միջոցով աշակերտներին հասանելի դարձրեց ֆոտոսինթեզ երևույթը:



Փորձի համար անհրաժեշտ է բույս, տաք սպիրտ, յոդի լուծույթ:





Կենսաքիմիայի հոսք, 10-րդ դասարան


2. Համաձայն 10-րդ դասարանի ռուս գրականության թեմայի, այսօր հումանիտար հոսքի աշակերտները դիտեցին Լերմոնտովի <Մեր ժամանակների հերոսը> վեպի հիման վրա  նկարահանած  <Բելլա> /1961թ./ գեղարվեստական ֆիլմը:
Կինոդիտումը ամրապնդեց անցած թեման. ֆիլմը կքննարկեց հաջորդ դասին ռուսաց լեզվի ուսուցչուհի Մ. Սայադյանի հետ:






3. Թեմատիկ գրավոր աշխատանք անգլերենից
    12-րդ դասարան, ուսուցիչ` Ք. Գևորգյան





Comments