16.03.2017թ.

1. <Կենգուրու > մաթեմատիկական մրցույթ


2. Ուսուցանող գնահատում 10-2 դասարանում



1. <Կենգուրու > մաթեմատիկայի մրցույթ

Այսօր աշխարհի ամենազանգվածային մատեմատիկական մրցույթի օրն է: Այն պաշտոնապես կազմակերպել և իրականացնում է <Այբ> կրթական հիմնադրամը: Մեր դպրոցում են նաև Ա. Շիրակացի կրթահամալիրի 30 սան, ովքեր նույնպես, մեր աշակերտների հետ մասնակցում են  <Կենգուրու > մաթեմատիկայի մրցույթին>:

Արդյունքները հայտնի կդառնան մայիսի առաջին կեսին, մրցանակաբաշխությունը կլինի մայիսի երկրորդ կեսին:










2. Ուսուցանող գնահատում 10-2 դասարանում
Աշակերտների կարծիքները ուսուցանող գնահատման մեթոդով չափորոշիչային գրավոր աշխատանքների մասին:


Դավթյան Գայանե 10-2 դաս.

Մանգասարյան Մարիա 10-2 դաս.





Կենսաբանություն, 10-2 դասարան
Անուն ազգանուն---------------------------------------------------------------ամսաթիվ   16.03
1.Ինչ ավանդ է ներմուծել Ն.Ի.Վավիլովը սելեկցիայում:
1
ներմուծել է  ժառանգական փոփոխությունների հոմոլոգիական շարքերի օրենքը  սելեկցիայում
2. ստացել է ցորենի 1 արդյունավետ տեսակ      3. ստացել է բելֆլոր կիտայկա խնձորի սորտը
4. կատարել է աշխարհագրական առումով հեռու ձևերի խաչասերում
2. Հոմոզիգոտ առանձնյակների սերունդը անվանում են 1. մաքուր գծեր            2. Պոլիպլոիդ ձևեր               3. Հիբրիդներ            4. Ընտրյալներ
3. Քրոմոսոմների հապլոիդ քանակի բազմապատիկ ավելացումը կոչվում է 1. մաքուր գիծ         2. Պոլիպլոիդիա            3. Հետերոզիս     4. Սելեկցիա
4. Ցորենի նոր  արժեքավոր սորտեր ստացել է 1. 
1. Ն. Վավիլով          2. Ի. Միչուրին            3. Պ. Լուկյանենկո              4. Չ. Դարվինը
1. Ընտրել ճիշտ պնդումները
1. Զանգվածային ընտրության դեպքում հաշվի է առնվում միայն ֆենոտիպը2. Մաքուր գծերը հետերոզիգոտ առանձնյակների սերունդներ են  
3.Հիբրիդացումը առնվազը մեկ զույգ հատկանիշներով տարբերվող օրգանիզմների խաչասերումն է
4. Սելեկցիայի մեթոդը միայն ընտրությունն է     5.Միչուրինը  ստացվել Բելֆլոր- կիտայկա խնձորի սորտը: 2. Ընտրել համապատասխանությունը
1. Անհատական ընտրություն                             
ա. գնահատվում է միայն ֆենոտիպը 
2. զանգվածային ընտրություն     բ. Ուսումնասիրվում է ֆենոտիպը և գենոտիպը
3.հիբրիդացում       
գ. Սերունդը լինում է ավելի կենսունակ, քան մայրական ձևերը
4. հետերոզիս                       դ. Գոնե 1 զույգ հատկանիշներով տարբերվող օրգանիզմների  խաչասերում




 Հայոց Պատմություն 10 հումանիտար                  16.03
Ա  մակ.

1. Որքան էր Արտագերսում հայոց բանակի թիվը
2. Երբ է տեղի ունեցել Ատրպատականի ճակատամարտը
3.  Երբ է տեղի ունեցել Ձիրավի ճակատամարտը
4.  Որքան էր Արտգերսում հայոց բանակի թիվը

Բ. մակ. 
Համապատասխանեցնել
1.  370-374թթ.                 ա. Պապի սպանությունը
2.  354 թ.                           բ.  Գանձակի ճակատամարտ
3.  372թ.                            գ. Պապ թագավոր
4.  374թ.                             դ. եկեղեցու առաջին ժողովը

Դասավորել ժամանակագրական հաջորդականությամբ

1. Պապի բարեփոխումները
2. Արտագերսի պաշտպանությունը 
3. Տարսոն քաղաքում Պապին շրջափակելը
4. Շապուհի կանանոցի գերեվարումը





Անգլերեն, 10-2 դասարան




16.03 10-2 u. 103(up, over, through....)



Comments