1. Մեր դպրոցը ծնողի աչքերով
2. Սեմինար` Մանկավարժական վարպետության կոնցեպցիաները
1. Մեր դպրոցը ծնողի աչքերով
Աբելյան Մարգարիտա` տնային տնտեսուհի
Ունի 2 աղջկ , 1 որդի
Այժմ որդին` Ալֆրեդը, սովորում է 12-րդ դասարանի տնտեսագիտական հոսքում, ունի երազանքներ, ցանկանում է ընդունվել ԵՊՀ- ի տնտեսագիտական ֆակուլտետը, ստանալ մասնագիտությանը համապատասխան որակավորում և աշխատել հարկային համակարգում:
Ծնողները նրա հետ մեծ հույսեր են կապել: Մայրը հպարտ է, որ որդին ունի սովորելու ձգտում, սեր դպրոցի և իր ուսուցիչների հանդեպ:
- Եթե չլիներ այս դպրոցը, երևի երեխաներս այսքան գիտելիքներ, դասերի հանդեպ պատասխանատվության զգացում չէին ունենա: Այստեղ է
սովորել նաև աղջիկներս: Սա մի դպրոց է, որտեղ գիտելիքներ են տալիս, որտեղ չկա խտրականություն, անտարբերություն: Հաճախակի կազմակերպվում են միջոցառումներ, Այֆրեդը նույնպես մասնակցում է, ուսուցիչները գնահատում են նրան, խրախուսում են, երբ առաջադիմություն են նկատում. դրանից նա շատ է ոգևորվում:
2. Սեմինար` Մանկավարժական վարպետության կոնցեպցիաները
Նպատակը` Ուսուցիչներին ծանոթացնել մասնագիտական վարպետության կոնցեպցիաներին
Վարեց` անգլերենի ուսուցիչ Մ. Ստեփանյանը
Ներկա էին օտար լեզուների մեթոդմիավորման, ինչպես նաև, պատմության և ինֆորմատիկայի ուսուցիչները:
Հիմնվելով` < Իմ երազանքների տունը> թեմային, մասնակիցները ասացվածքների, հարց ու պատասխանի միջոցով զարգացրեցին սեմինարի ընթացքը, ցուցադրվեց պրեզենտացիա: Ներկայացված տեսաշարի թեմային վերաբերվող բառերը մասնակից ուսուցիչները տեղադրեցին բաշխման նյութի մեջ:
Բաժանվեցին խմբերի
1-ին խումբը արտասահմանից եկած հյուրեր են, որ նամակ են գրում այն տան տիրոջը, ում տունը պետք է վարձակալեն
2-րդ խումբն ուզում է վարձակալության հանձնել իր տունը
Սեմինարն ավարտվեց անդրադարձով` ամփոփվեցին սովորածն ու օգտագործած մեթոդները:
Վարեց` անգլերենի ուսուցիչ Մ. Ստեփանյանը
Ներկա էին օտար լեզուների մեթոդմիավորման, ինչպես նաև, պատմության և ինֆորմատիկայի ուսուցիչները:
Հիմնվելով` < Իմ երազանքների տունը> թեմային, մասնակիցները ասացվածքների, հարց ու պատասխանի միջոցով զարգացրեցին սեմինարի ընթացքը, ցուցադրվեց պրեզենտացիա: Ներկայացված տեսաշարի թեմային վերաբերվող բառերը մասնակից ուսուցիչները տեղադրեցին բաշխման նյութի մեջ:
Բաժանվեցին խմբերի
1-ին խումբը արտասահմանից եկած հյուրեր են, որ նամակ են գրում այն տան տիրոջը, ում տունը պետք է վարձակալեն
2-րդ խումբն ուզում է վարձակալության հանձնել իր տունը
Սեմինարն ավարտվեց անդրադարձով` ամփոփվեցին սովորածն ու օգտագործած մեթոդները:
Սեմինար` Մանկավարժական վարպետության կոնցեպցիաներր
Comments
Post a Comment