06.02.2019թ. Անցած նյութի կրկնության կազմակերպումը Հանրահաշիվ, Երկրաչափություն առարկաներից- դասալսումներ դասղեկի կողմից, Գիտելիքների և կարողությունների ստուգման արդյունքում թերացող աշակերտների կողմից չափորոշիչային նվազագույն կարգի առաջադրանքների վերահանձնում , Դպրոցականների առարկայական օլիմպիադա Կենսաբանությունից, . Թեմատիկ գրավոր աշխատանք Անգլերենից

1. Անցած նյութի կրկնության կազմակերպումը Հանրահաշիվ, Երկրաչափություն առարկաներից- 
դասալսումներ դասղեկի կողմից

Շարունակվում են դասղեկների կողմից դասալսումները Երկրաչափություն և Հանրահաշիվ  առարկաներից:
Դասալսումները զուգորդվում են  չափորոշիչային հարցերի իմացության ստուգմամբ: 
Դասալսումը քննարկվում է նույն օրը՝ դասավանդող ուսուցչի, դասղեկի, փոխտնօրենի մասնակցությամբ:
Շաբաթվա վերջում կատարվում է գիտելիքների և կարողությունների ստուգում չափորոշիչային հարցերի հիման վրա, ըստ որի աշակերտը լրացնում է հարցաթերթիկ, որն ամփոփում է անցած թեմաների հարցերը:

 ՈՒսումնական գործընթացը հստակեցնում է՝
. աշակերտի կողմից նոր նյութի յուրացվածության մակարդակը
. անցած նյութի յուրացվածության մակարդակը
. որոշելու, թե նյութի որ հատվածն է անհրաժեշտ կրկնել
. ցուցաբերելու անհատական մոտեցում

Աշխատանքն ապահովում է արդյունավետություն՝ աշակերտի կողմից մշտապես գտնվելով գիտելիքներ և կարողություններ ձեռք  բերելու գործընթացում:






2. Գիտելիքների և կարողությունների ստուգման արդյունքում թերացող աշակերտների կողմից չափորոշիչային նվազագույն մակարդակի առաջադրանքների վերահանձնում 

նախատեսված չափորոշիչային նվազագույն հարցերն աշակերտները պետք է լրացնեն անթերի. հետ մնացողը այն կվերահանձնի:






 Մինչ վերահանձնումը, Հանրահաշվի և Երկրաչափության ուսուցիչը պատրաստում է աշակերտին անթերի կատարելու շաբաթվա չափորոշիչային նվազագույն առաջադրանքը:



10-րդ դասարան, ուսուցիչ՝ Գ. Գևորգյան


3. Դպրոցականների առարկայական օլիմպիադա Կենսաբանությունից
Դպրոցական 1-ին փուլ
Սկիզբը՝ 13:00-ին
Տևողությունը՝ 60 րոպե





4. Թեմատիկ գրավոր աշխատանք Անգլերենից






Comments