19.02.2019թ. Դասալսումներ դասղեկների կողմից Հայոց լեզվի և գրականության ժամերին ,,Անցած նյութի կրկնության կազմակերպումը,, թեմայով

Դասալսումներ դասղեկների կողմից Հայոց լեզվի և գրականության ժամերին
,,Անցած նյութի կրկնության կազմակերպումը,, թեմայով


Սկսվել է դասղեկների կողմից դասալսումները Հայոց լեզու և գրականաություն դասավանդող ուսուցիչների մոտ: Դասալսումները քննարկվում են նույն օրը՝ ուսուցչի, դասղեկի և փոխտնօրենի ներկայությամբ:

Ուսումնական գործընթացի ուղղությունները մեկ դասաժամի ընթացքում

. Դասալսում դասղեկի կողմից
. Անցածի կրկնություն
. Չափորոշիչային հարցերի ստուգում

Ուսումնական  գործընթացն ունի համակարգված հաջորդականություն
  • Դասալսումներ դասղեկի կողմից
  • Դասալսման քննարկում, որին մասնակցում են դասավանդող ուսուցիչը, դասղեկը, փոխտնօրենը
  • Գիտելիքների և կարողությունների ստուգում 
  • Գիտելիքների և կարողությունների ստուգման արդյունքում թերացող աշակերտների կողմից չափորոշիչային նվազագույն մակարդակի առաջադրանքների վերահանձնում 
  • Աշակերտի հետ լրացուցիչ կոնսուլտացիայի կազմակերպում Հանրահաշվի և Երկրաչափության ուսուցչի կողմից
 Այս կերպ, բանավոր, գրավոր և գործնական աշխատանքների միջոցով  կատարվում է
է  հետադարձ կապի գործողությունը, որն ուսումնական գործընթացում ապահովում է վերահսկողություն և ինքնավերահսկողություն:


Առարկա՝  Հայոց լեզու 
Դասարան՝ 10-դ
Դասղեկ՝ Լ. Թորոսյան
Դասավանդող ուսուցիչ՝ Լ. Աբաջյան



Դասաժամի ավարտի վերջին րոպեներին աշակերտներին տրվում են հարցաթերթիկներ և չափորոշիչային հարցերի միջոցով ստուգվում է նոր նյութի իմացության մակարդակը: 



Comments