19.02.2019թ. Դասալսումներ դասղեկների կողմից Հայոց լեզվի և գրականության ժամերին ,,Անցած նյութի կրկնության կազմակերպումը,, թեմայով
Դասալսումներ դասղեկների կողմից Հայոց լեզվի և գրականության ժամերին
,,Անցած նյութի կրկնության կազմակերպումը,, թեմայով
Սկսվել է դասղեկների կողմից դասալսումները Հայոց լեզու և գրականաություն դասավանդող ուսուցիչների մոտ: Դասալսումները քննարկվում են նույն օրը՝ ուսուցչի, դասղեկի և փոխտնօրենի ներկայությամբ:
. Դասալսում դասղեկի կողմից
,,Անցած նյութի կրկնության կազմակերպումը,, թեմայով
Սկսվել է դասղեկների կողմից դասալսումները Հայոց լեզու և գրականաություն դասավանդող ուսուցիչների մոտ: Դասալսումները քննարկվում են նույն օրը՝ ուսուցչի, դասղեկի և փոխտնօրենի ներկայությամբ:
Ուսումնական գործընթացի ուղղությունները մեկ դասաժամի ընթացքում
. Դասալսում դասղեկի կողմից
. Անցածի կրկնություն
. Չափորոշիչային հարցերի ստուգում
Ուսումնական գործընթացն ունի համակարգված հաջորդականություն
- Դասալսումներ դասղեկի կողմից
- Դասալսման քննարկում, որին մասնակցում են դասավանդող ուսուցիչը, դասղեկը, փոխտնօրենը
- Գիտելիքների և կարողությունների ստուգում
- Գիտելիքների և կարողությունների ստուգման արդյունքում թերացող աշակերտների կողմից չափորոշիչային նվազագույն մակարդակի առաջադրանքների վերահանձնում
- Աշակերտի հետ լրացուցիչ կոնսուլտացիայի կազմակերպում Հանրահաշվի և Երկրաչափության ուսուցչի կողմից
Այս կերպ, բանավոր, գրավոր և գործնական աշխատանքների միջոցով կատարվում է
է հետադարձ կապի գործողությունը, որն ուսումնական գործընթացում ապահովում է վերահսկողություն և ինքնավերահսկողություն:
Առարկա՝ Հայոց լեզու
Դասարան՝ 10-դ
Դասղեկ՝ Լ. Թորոսյան
Դասավանդող ուսուցիչ՝ Լ. Աբաջյան
Դասաժամի ավարտի վերջին րոպեներին աշակերտներին տրվում են հարցաթերթիկներ և չափորոշիչային հարցերի միջոցով ստուգվում է նոր նյութի իմացության մակարդակը: |
Comments
Post a Comment