28.02.2019թ. Կինոդիտում՝ ,,Արջամկան օրը,,, Դասալսումներ դասղեկների կողմից ,,Անցած նյութի կրկնության կազմակերպումը,, թեմայով, Գիտելիքների և կարողությունների ստուգում չափորոշիչներ չափորոշիչային հարցերի հիման վրա /Հայոց լեզու և գրականություն/
1. Կինոդիտում՝ ,,Արջամկան օրը,, /կինոդիտումը և ֆիլմի քննարկումը կատարվում են դասղեկի ժամերին/
Ռեժիսոր՝ Հարոլդ Ռեմիս
Դերերում՝ Բիլ Մյուրեյ, Էնդի Մաքդաուել
Ֆիլմի հերոսը մեծամիտ, ինքնահավան երիտասարդ է, որի կյանքը վերածվել է մղձավանջի: Նրա ամեն հաջորդ օրը նման է նախորդին, բայց նա կարող է ուղղել իր սխալները և լավը դառնալ...
Ֆիլմի քննարկումը /աշակերտների կարծիքները և տպավորությունները/
Արևիկ /10-բ/
- Այդ մարդը կյանքի իմաստը չէր հասկանում: Նրա կյանքում հայտնվում է մի աղջիկ, որը օգնում է տղային փոխվել. փոխվում է նրա կյանքը, առօրյան, նրա կյանքը ստանում է իմաստ:
Ես հասկացա, որ երբեք ուշ չէ կյանքը փոխել դեպի լավը, մարդկանց սիրել և հարգել:
2. Դասալսումներ դասղեկների կողմից ,,Անցած նյութի կրկնության կազմակերպումը,, թեմայով
3. Գիտելիքների և կարողությունների ստուգում չափորոշիչներ չափորոշիչային հարցերի հիման վրա /Հայոց լեզու և գրականություն/
Շաբաթվա վերջում կատարվում է գիտելիքների և կարողությունների ստուգում չափորոշիչային հարցերի միջոցով. այն կազմվում է շաբաթվա ացած թեմաների հիման վրա: Նախատեսված չափորոշիչային նվազագույն հարցերն աշակերտները պետք է լրացնեն անթերի:
Ռեժիսոր՝ Հարոլդ Ռեմիս
Դերերում՝ Բիլ Մյուրեյ, Էնդի Մաքդաուել
Ֆիլմի հերոսը մեծամիտ, ինքնահավան երիտասարդ է, որի կյանքը վերածվել է մղձավանջի: Նրա ամեն հաջորդ օրը նման է նախորդին, բայց նա կարող է ուղղել իր սխալները և լավը դառնալ...
կինոդիտումը և ֆիլմի քննարկումը կատարվում են դասղեկի ժամերին
/10 -բ, 11-դ դասարաններ/
Ֆիլմի քննարկումը /աշակերտների կարծիքները և տպավորությունները/
Արևիկ /10-բ/
- Այդ մարդը կյանքի իմաստը չէր հասկանում: Նրա կյանքում հայտնվում է մի աղջիկ, որը օգնում է տղային փոխվել. փոխվում է նրա կյանքը, առօրյան, նրա կյանքը ստանում է իմաստ:
Ես հասկացա, որ երբեք ուշ չէ կյանքը փոխել դեպի լավը, մարդկանց սիրել և հարգել:
Վարդգես /11-դ/
- Այս ֆիլմը դիտելուց հասկացա, որ իմ կյանքը նույնպես նման է այս ֆիլմին. ամեն օր նույն բանը։ Ես հասկացա ու ընկալեցի ֆիլմի գաղափարը:
Լևոն /11-դ/
Ֆիլմի հերոսը բնավորությամբ վատ մարդ էր, և ցանկություն չուներ որևէ մեկին օգնելու: Կյանքը օգնեց այդ մարդում, սկզբում հերոսը չհասկացավ ինչը ինչոց է, բայց երբ ամեն ինչ պարզ դարձավ, նա սկսեց օգնել մարդկանց և հասավ իր ուզածին:
Անուշ /10-բ/
-Այն մեզ սովորեցնում է, որ մարդը պետք է ուշադիր և հոգատար լինի իր շրջապատի հանդեպ, քանի որ ամեն վայրկայանը կյանքում կաեւրոր է:
2. Դասալսումներ դասղեկների կողմից ,,Անցած նյութի կրկնության կազմակերպումը,, թեմայով
Դասալսումը քննարկվում է նույն օրը՝ դասավանդող ուսուցչի, դասղեկի, փոխտնօրենի մասնակցությամբ:
Շաբաթվա վերջում կատարվում է գիտելիքների և կարողությունների ստուգում չափորոշիչային հարցերի հիման վրա, ըստ որի աշակերտը լրացնում է հարցաթերթիկ, որն ամփոփում է անցած թեմաների հարցերը:
ՈՒսումնական գործընթացը հստակեցնում է՝
ՈՒսումնական գործընթացը հստակեցնում է՝
. աշակերտի կողմից նոր նյութի յուրացվածության մակարդակը
. անցած նյութի յուրացվածության մակարդակը
. որոշելու, թե նյութի որ հատվածն է անհրաժեշտ կրկնել
. ցուցաբերելու անհատական մոտեցում
Աշխատանքն ապահովում է արդյունավետություն՝ աշակերտի կողմից մշտապես գտնվելով գիտելիքներ և կարողություններ ձեռք բերելու գործընթացում:
Առարկա՝ Հայոց լեզու և գրականություն
Դասարան՝ 10-րդ
Դասղեկ՝ Գ. Գևորգյան
Ուսուցիչ՝ Ն. Գալստյան
3. Գիտելիքների և կարողությունների ստուգում չափորոշիչներ չափորոշիչային հարցերի հիման վրա /Հայոց լեզու և գրականություն/
Շաբաթվա վերջում կատարվում է գիտելիքների և կարողությունների ստուգում չափորոշիչային հարցերի միջոցով. այն կազմվում է շաբաթվա ացած թեմաների հիման վրա: Նախատեսված չափորոշիչային նվազագույն հարցերն աշակերտները պետք է լրացնեն անթերի:
Անթերի արդյունք ունենալու համար ուսուցիչը լրացուցիչ դասաժամերի ընթացքում, աշակերտին պատրաստում է շաբաթվա չափորոշիչային նվազագույն առաջադրանքը:
Գիտելիքների և կարողությունների ստուգման արդյունքում թերացող աշակերտներն այն կվերահանձնեն:
Աշակերտը լրացնում է հարցաթերթիկը, որն ամփոփում է
շաբաթվա չափորոշիրային հարցերը
|
Comments
Post a Comment