28.02.2019թ. Կինոդիտում՝ ,,Արջամկան օրը,,, Դասալսումներ դասղեկների կողմից ,,Անցած նյութի կրկնության կազմակերպումը,, թեմայով, Գիտելիքների և կարողությունների ստուգում չափորոշիչներ չափորոշիչային հարցերի հիման վրա /Հայոց լեզու և գրականություն/

1. Կինոդիտում՝ ,,Արջամկան օրը,, /կինոդիտումը և ֆիլմի քննարկումը կատարվում են դասղեկի ժամերին/

Ռեժիսոր՝ Հարոլդ Ռեմիս
Դերերում՝ Բիլ Մյուրեյ, Էնդի Մաքդաուել

Ֆիլմի հերոսը մեծամիտ, ինքնահավան երիտասարդ է, որի կյանքը վերածվել է մղձավանջի: Նրա ամեն հաջորդ օրը նման է նախորդին, բայց նա կարող է ուղղել իր սխալները և լավը դառնալ...


կինոդիտումը և ֆիլմի քննարկումը կատարվում են դասղեկի ժամերին
/10 -բ, 11-դ դասարաններ/

Ֆիլմի քննարկումը  /աշակերտների կարծիքները և տպավորությունները/

Արևիկ /10-բ/
- Այդ մարդը կյանքի իմաստը չէր հասկանում: Նրա կյանքում հայտնվում է մի աղջիկ, որը օգնում է տղային փոխվել. փոխվում է նրա կյանքը, առօրյան, նրա կյանքը ստանում է իմաստ:
Ես հասկացա, որ երբեք ուշ չէ կյանքը փոխել դեպի լավը, մարդկանց սիրել և հարգել:


Վարդգես /11-դ/
- Այս ֆիլմը դիտելուց հասկացա, որ իմ կյանքը նույնպես նման է այս ֆիլմին. ամեն օր նույն բանը։ Ես հասկացա ու ընկալեցի ֆիլմի գաղափարը: 

Լևոն /11-դ/
Ֆիլմի հերոսը բնավորությամբ վատ մարդ էր, և ցանկություն չուներ որևէ մեկին օգնելու: Կյանքը օգնեց այդ մարդում, սկզբում հերոսը չհասկացավ ինչը ինչոց է, բայց երբ ամեն ինչ պարզ դարձավ, նա սկսեց օգնել մարդկանց և հասավ իր ուզածին:

Անուշ /10-բ/
-Այն մեզ սովորեցնում է, որ մարդը պետք է ուշադիր և հոգատար լինի իր շրջապատի հանդեպ, քանի որ ամեն վայրկայանը կյանքում կաեւրոր է:



2. Դասալսումներ դասղեկների կողմից  ,,Անցած նյութի կրկնության կազմակերպումը,, թեմայով

Դասալսումը քննարկվում է նույն օրը՝ դասավանդող ուսուցչի, դասղեկի, փոխտնօրենի մասնակցությամբ:
Շաբաթվա վերջում կատարվում է գիտելիքների և կարողությունների ստուգում չափորոշիչային հարցերի հիման վրա, ըստ որի աշակերտը լրացնում է հարցաթերթիկ, որն ամփոփում է անցած թեմաների հարցերը:

 ՈՒսումնական գործընթացը հստակեցնում է՝
. աշակերտի կողմից նոր նյութի յուրացվածության մակարդակը
. անցած նյութի յուրացվածության մակարդակը
. որոշելու, թե նյութի որ հատվածն է անհրաժեշտ կրկնել
. ցուցաբերելու անհատական մոտեցում

Աշխատանքն ապահովում է արդյունավետություն՝ աշակերտի կողմից մշտապես գտնվելով գիտելիքներ և կարողություններ ձեռք  բերելու գործընթացում:

Առարկա՝ Հայոց լեզու և գրականություն
Դասարան՝ 10-րդ
Դասղեկ՝ Գ. Գևորգյան
Ուսուցիչ՝ Ն. Գալստյան








3. Գիտելիքների և կարողությունների ստուգում չափորոշիչներ չափորոշիչային հարցերի հիման վրա /Հայոց լեզու և գրականություն/

  Շաբաթվա վերջում կատարվում է գիտելիքների և կարողությունների ստուգում չափորոշիչային հարցերի միջոցով. այն կազմվում է շաբաթվա ացած թեմաների հիման վրա: Նախատեսված չափորոշիչային նվազագույն հարցերն աշակերտները պետք է լրացնեն անթերի:
Անթերի արդյունք ունենալու համար ուսուցիչը լրացուցիչ դասաժամերի ընթացքում, աշակերտին պատրաստում է  շաբաթվա չափորոշիչային նվազագույն առաջադրանքը:

 Գիտելիքների և կարողությունների ստուգման արդյունքում թերացող աշակերտներն այն կվերահանձնեն:





Աշակերտը լրացնում է հարցաթերթիկը, որն ամփոփում է
 շաբաթվա չափորոշիրային հարցերը




Comments