12.02.2019թ. Մանկավարժական խորհրդի նիստ 10 և 11-րդ դասարաններում Հանրահաշիվ և Երկրաչափություն դասավանդող ուսուցիչների և դասղեկների մասնակցությամբ
Մանկավարժական խորհրդի նիստ 10 և 11-րդ դասարաններում Հանրահաշիվ և Երկրաչափություն դասավանդող ուսուցիչների և դասղեկների մասնակցությամբ
Օրակարգում՝
- Անցած նյութի կրկնության կազմակերպումը և դրա արդյունքները
- Գիտելիքների և կարողությունների ստուգման արդյունքները
- Դպրոցում իրականացվող ուսումնական գործընթացը ծնողի ուշադրության կենտրոնում
ՈՒսումնական գործընթացն ունի համակարգված հաջորդականություն, որի ամենօրյա արդյունքներին հետևում է տնօրենը:
Պրն. Թորոսյանը նշեց , որ ուսումնասիրության արդյունքում աշխատանքն առավել արդյունավետ դարձավ, երբ ուսումնական գործընթացում ներգրավվեց ծնողը. ծնողի գործոնը փոխեց գիտելիքների և կարողությունների ստուգման արդյունքները:
Ոսումնական գործընթացի հաջորդականությունը
- Դասալսումներ դասղեկի կողմից
- Դասալսման քննարկում, որին մասնակցում են դասավանդող ուսուցիչը, դասղեկը, փոխտնօրենը
- Գիտելիքների և կարողությունների ստուգում
- Գիտելիքների և կարողությունների ստուգման արդյունքում թերացող աշակերտների կողմից չափորոշիչային նվազագույն մակարդակի առաջադրանքների վերահանձնում
- Աշակերտի հետ լրացուցիչ կոնսուլտացիայի կազմակերպում Հանրահաշվի և Երկրաչափության ուսուցչի կողմից
ՈՒսումնական գործընթացը հստակեցրեց՝
- աշակերտի կողմից նոր նյութի յուրացվածության մակարդակը
- անցած նյութի յուրացվածության մակարդակը
- որոշելու, թե նյութի որ հատվածն է անհրաժեշտ կրկնել
- ցուցաբերելու անհատական մոտեցում
Ոսումնասիրության արդյունքները ապացուցեցին, որ աշխատանքն ապահովում է արդյունավետություն՝ աշակերտի կողմից մշտապես գտնվելով գիտելիքներ և կարողություններ ձեռք բերելու գործընթացում:
Comments
Post a Comment