07.02.2019թ. Ուսումնասիրություն ,,Անցած նյութի կրկնության կազմակերպումը,, թեմայով Հանրահաշիվ, Երկրաչափություն առարկաներից
Ուսումնասիրություն ,,Անցած նյութի կրկնության կազմակերպումը,, թեմայով Հանրահաշիվ, Երկրաչափություն առարկաներից
Այս ուսումնական գործընթացն ընթանում է համակարգված հաջորդականությամբ՝
1.Դասալսումներ դասղեկի կողմից
Դասժամին՝
. անցածի կրկնություն
. հարցումներ
. նոր դասի հաղորդում
. չափորոշիչային նվազագույն հարցերի ստուգում
2. Դասալսման քննարկում
Դասալսումը քննարկվում է դասղեկի, դասավանդող ուսուցչի, փոխտնօրենի մասնակցությամբ՝ առաջնորդվելով դասալսման ձևաչափով և չափորոշիչային նվազագույն հարցերի պատասխանների արդյունքներով:
3. Գիտելիքների և կարողությունների ստուգում
Շաբաթվա վերջում կատարվում է գիտելիքների և կարողությունների ստուգում չափորոշիչային հարցերի միջոցով. այն կազմվում է շաբաթվա ացած թեմաների հիման վրա:
4. Գիտելիքների և կարողությունների ստուգման արդյունքում թերացող աշակերտների կողմից չափորոշիչային նվազագույն մակարդակի առաջադրանքների վերահանձնում
Նախատեսված չափորոշիչային նվազագույն հարցերն աշակերտները պետք է լրացնեն անթերի. հետ մնացողը այն կվերահանձնի:
Անթերի արդյունք ունենալու համար ուսուցիչը լրացուցիչ դասաժամերի ընթացքում, աշակերտին պատրաստում է շաբաթվա չափորոշիչային նվազագույն առաջադրանքը:
. անցածի կրկնություն
. հարցումներ
. նոր դասի հաղորդում
. չափորոշիչային նվազագույն հարցերի ստուգում
2. Դասալսման քննարկում
Դասալսումը քննարկվում է դասղեկի, դասավանդող ուսուցչի, փոխտնօրենի մասնակցությամբ՝ առաջնորդվելով դասալսման ձևաչափով և չափորոշիչային նվազագույն հարցերի պատասխանների արդյունքներով:
3. Գիտելիքների և կարողությունների ստուգում
Շաբաթվա վերջում կատարվում է գիտելիքների և կարողությունների ստուգում չափորոշիչային հարցերի միջոցով. այն կազմվում է շաբաթվա ացած թեմաների հիման վրա:
Նախատեսված չափորոշիչային նվազագույն հարցերն աշակերտները պետք է լրացնեն անթերի. հետ մնացողը այն կվերահանձնի:
Անթերի արդյունք ունենալու համար ուսուցիչը լրացուցիչ դասաժամերի ընթացքում, աշակերտին պատրաստում է շաբաթվա չափորոշիչային նվազագույն առաջադրանքը:
5. Բացառապես մեկ հարցի չպատասխանած աշակերտի հետ լրացուցիչ դասաժամի ընթացքում Հանրահաշվի և Երկրաչափության ուսուցիչը պատրաստում է աշակերտին անթերի կատարելու շաբաթվա չափորոշիչային նվազագույն առաջադրանքը:
Գիտելիքների և կարողությունների ստուգում
չափորոշիչային հարցերի միջոցով
Երկրաչափության դասաժամին |
Շաբաթվա չափորոշիչային հարցերի ստուգում |
Comments
Post a Comment