07.02.2019թ. Ուսումնասիրություն ,,Անցած նյութի կրկնության կազմակերպումը,, թեմայով Հանրահաշիվ, Երկրաչափություն առարկաներից

Ուսումնասիրություն ,,Անցած նյութի կրկնության կազմակերպումը,, թեմայով Հանրահաշիվ, Երկրաչափություն առարկաներից

Այս ուսումնական  գործընթացն ընթանում է համակարգված հաջորդականությամբ՝

1.Դասալսումներ դասղեկի կողմից
 Դասժամին՝
. անցածի կրկնություն
. հարցումներ
. նոր դասի հաղորդում
. չափորոշիչային նվազագույն հարցերի ստուգում

2. Դասալսման քննարկում 
Դասալսումը քննարկվում է դասղեկի, դասավանդող ուսուցչի, փոխտնօրենի մասնակցությամբ՝ առաջնորդվելով դասալսման ձևաչափով և չափորոշիչային նվազագույն հարցերի պատասխանների արդյունքներով:

3. Գիտելիքների և կարողությունների ստուգում 
Շաբաթվա վերջում կատարվում է գիտելիքների և կարողությունների ստուգում չափորոշիչային հարցերի միջոցով. այն կազմվում է շաբաթվա ացած թեմաների հիման վրա: 

4. Գիտելիքների և կարողությունների ստուգման արդյունքում թերացող աշակերտների կողմից չափորոշիչային նվազագույն մակարդակի առաջադրանքների վերահանձնում 
 Նախատեսված չափորոշիչային նվազագույն հարցերն աշակերտները պետք է լրացնեն անթերի. հետ մնացողը այն կվերահանձնի:
Անթերի արդյունք ունենալու համար ուսուցիչը լրացուցիչ դասաժամերի ընթացքում, աշակերտին պատրաստում է  շաբաթվա չափորոշիչային նվազագույն առաջադրանքը:

5.  Բացառապես մեկ հարցի չպատասխանած աշակերտի հետ լրացուցիչ դասաժամի ընթացքում Հանրահաշվի և Երկրաչափության ուսուցիչը պատրաստում է աշակերտին անթերի կատարելու շաբաթվա չափորոշիչային նվազագույն առաջադրանքը:


Գիտելիքների և կարողությունների ստուգում
 չափորոշիչային հարցերի միջոցով




Երկրաչափության դասաժամին
Շաբաթվա չափորոշիչային հարցերի ստուգում






Comments