02.12.2016թ.


1. Ոսուցչի մեկ օրը դպրոցում  /Մաթեմատիկայի ուսուցիչ` Գ. Գևորգյան/

2. Դաս-Միջոցառում ռուսաց լեզվից <Հայրենիք թեմայով>

3.Դասղեկի ժամ 10-4 դասարանում, դասղեկ` Ն. Թորոսյան

4. Ֆակուլտատիվ պարապմունք Արվեստի պատմությունից, դասախոսությունը վարում      է  ԵՊՀ -ի դասախոս Լ. Պիպոյանը

5. Ֆակուլտատիվ պարապմունք Տնտեսագիտությունից` դասախոսությունը վարում  է Ա. Պետրոսյանը




1. Ոսուցչի մեկ օրը դպրոցում  /Մաթեմատիկայի ուսուցիչ` Գ. Գևորգյան/

Սովորել է ԵՊՀ-ին կից Ա. Շահինյանի անվան Ֆիզմաթ դպրոցում: Ուսումը շարունակել է ԵՊՀ-ում, Կիրառման մաթեմատիկա ֆակուլտետում: Մասնակցել է կրթական ոլորտում  վերապատրաստումների, ունի հավաստագրեր, պատվոգրեր, շնորհակալագրեր:




-Մանկավարժությունն ինձ համար սիրո և գիտելիքի ներդաշնակություն է, ուսուցանելու կարողություն: Այս դպրոցում աշխատել եմ ինֆորմատիկայի ուսուցիչ,երբ դեռ ուսանող էի: Չէի պատկերացնում, որ կսիրեմ այս աշխատանքը և այն կդառնա կյանքիս անբաժան ուղեկիցը: Այժմ հպարտանում եմ իմ աշխատանքով, իմ շրջանավարտներով և հեքիաթային հիշողություններվ, որը կապված է այս դպրոցի հետ:




-Ինձ համար օրինակ են իրենց գործում միշտ հաջողությունների հասած մարդիկ.
<Եթե կա որևէ մեկը, որ կարող է, ուրեմն ես էլ կարող եմ>:  
Մեր աշխատանքում շատ կարևորում եմ համբերատարությունը: Մեր գործը բարեկիրթ և բանիմաց սերունդ դաստիարակելն է:

Աշակերտների հետ իմ շփումը չի ավարտվում դասաժամի զանգի հետ: Այդ շփումն ավելի է ամրապնդվում դպրոցն ավարտելուց հետո և ավելի հասուն ու գիտակից են դառնում: Ունեմ շրջանավարտներ, որ ավարտել են 20 տարի առաջ, սակայն շփումը մինչ այսօր շարունակվում է:





-Շատ հետաքրքիր մտածողությամբ սովորողներ ունենք. համոզված եմ`նրանց լավ ապագա է սպասվում:







2. Այսօրվա դաս-միջոցառումը ռուսաց լեզվից <Հայրենիք> թեմայով էր, որը կազմակերպել էր Ռուսա լեզվի և գրականության ուսուցրչուհի Ռ. Բաբայանը:  Դաս-միջոցառումը ներկայացրեց 12-1 դասարանի հումանիտար-ռուսերեն հոսքը: Օգտագործվեցին ինտերակտիվ բոլոր մեթոդները` կլաստեր, սինկվեյն, պրիզմա, շղթայի մեթոդ:
Ընթացքը`
Դասարանը բաժանվեց 2 խմբի` родина բառով կազմեցին բառային շղթա, ներկայացվեց հայրենիքին նվիրված պաստառ, հնչեցին  <Ինչից է սկսվում հայրենիքը> երգը, Ե. Չարենցի <Ես իմ անուշ Հայաստանի> և այլ բանաստեղծություններ:  Աշակերտները  քարտեզի միջոցով ներկայացրեցին Հայաստանի աշխարհագրական և պատմական տվյալները:
Հնչած    <Родина>  բանաստեղծությունը աշակերտները նկարեցին: Յուրաքանչյուրը պատասխանեց <Ինչպիսին եք ուզում տեսնել ձեր հայրենիքը և ինչ է պետք դրա համար անել> հարցին:
Տրվեց տնային հանձնարարություն` գրել շարադրություն  <Ինչ է ձեզ համար հայրենիքը> թեմայով:




Հատվածներ դաս-միջոցառումից


Հրավիրված ուսուցիչները





3.Դասղեկի ժամը 10-4 դասարանում  <Թմրամոլություն և թմրանյութերի առք ու վաճառք> թեմայով էր: Նպատակ ունի աշակերտների շրջանում պատկերացում ստեղծել վատ սովորությունների հնարավոր բացասական հետևանքների մասին, ինչպես նաև, օգնել աշակերտների գիտակցելու վատ սովորությունների հետևանքները, ուղիներ որոնել դրանցից խուսափելու և հաղթահարելու համար:




Դասղեկի ժամ10-4 դասարանում

Աշակերտներտները բաժանվեցին 4 խմբի, դասղեկ Ն. Թորոսյանը հանձնարարեց գրել մասնավորապես թմրամոլության և նրա հետևանքների մասին: Աշխատանքն ավարտելուց հետո աշակերտներն ընթերցեցին այն:




4. Ֆակուլտատիվ պարապմունք  Արվեստի պատմությունից, դասախոսությունը վարում է  ԵՊՀ -ի դասախոս Լ. Պիպոյանը:



Ֆակուլտատիվ պարապմունք
 Արվեստի պատմությունից 12-րդ դասարանում




5. Ֆակուլտատիվ պարապմունք Տնտեսագիտությունից` դասախոսությունը վարում  է Ա. Պետրոսյանը, թեման` Բիզնես մտածողություն, կիրառման հատկանիշների տեսակները:


Ֆակուլտատիվ պարապմունք
10-1 դասարանի տնտեսագիտական հոսքում



























Comments