1. Ոսուցչի մեկ օրը դպրոցում /Մաթեմատիկայի ուսուցիչ` Գ. Գևորգյան/
2. Դաս-Միջոցառում ռուսաց լեզվից <Հայրենիք թեմայով>
3.Դասղեկի ժամ 10-4 դասարանում, դասղեկ` Ն. Թորոսյան
4. Ֆակուլտատիվ պարապմունք Արվեստի պատմությունից, դասախոսությունը վարում է ԵՊՀ -ի դասախոս Լ. Պիպոյանը
5. Ֆակուլտատիվ պարապմունք Տնտեսագիտությունից` դասախոսությունը վարում է Ա. Պետրոսյանը
1. Ոսուցչի մեկ օրը դպրոցում /Մաթեմատիկայի ուսուցիչ` Գ. Գևորգյան/
Սովորել է ԵՊՀ-ին կից Ա. Շահինյանի անվան Ֆիզմաթ դպրոցում: Ուսումը շարունակել է ԵՊՀ-ում, Կիրառման մաթեմատիկա ֆակուլտետում: Մասնակցել է կրթական ոլորտում վերապատրաստումների, ունի հավաստագրեր, պատվոգրեր, շնորհակալագրեր:
-Մանկավարժությունն ինձ համար սիրո և գիտելիքի ներդաշնակություն է, ուսուցանելու կարողություն: Այս դպրոցում աշխատել եմ ինֆորմատիկայի ուսուցիչ,երբ դեռ ուսանող էի: Չէի պատկերացնում, որ կսիրեմ այս աշխատանքը և այն կդառնա կյանքիս անբաժան ուղեկիցը: Այժմ հպարտանում եմ իմ աշխատանքով, իմ շրջանավարտներով և հեքիաթային հիշողություններվ, որը կապված է այս դպրոցի հետ:
-Ինձ համար օրինակ են իրենց գործում միշտ հաջողությունների հասած մարդիկ.
<Եթե կա որևէ մեկը, որ կարող է, ուրեմն ես էլ կարող եմ>:
Մեր աշխատանքում շատ կարևորում եմ համբերատարությունը: Մեր գործը բարեկիրթ և բանիմաց սերունդ դաստիարակելն է:
Աշակերտների հետ իմ շփումը չի ավարտվում դասաժամի զանգի հետ: Այդ շփումն ավելի է ամրապնդվում դպրոցն ավարտելուց հետո և ավելի հասուն ու գիտակից են դառնում: Ունեմ շրջանավարտներ, որ ավարտել են 20 տարի առաջ, սակայն շփումը մինչ այսօր շարունակվում է:
-Շատ հետաքրքիր մտածողությամբ սովորողներ ունենք. համոզված եմ`նրանց լավ ապագա է սպասվում:
2. Այսօրվա դաս-միջոցառումը ռուսաց լեզվից <Հայրենիք> թեմայով էր, որը կազմակերպել էր Ռուսա լեզվի և գրականության ուսուցրչուհի Ռ. Բաբայանը: Դաս-միջոցառումը ներկայացրեց 12-1 դասարանի հումանիտար-ռուսերեն հոսքը: Օգտագործվեցին ինտերակտիվ բոլոր մեթոդները` կլաստեր, սինկվեյն, պրիզմա, շղթայի մեթոդ:
Ընթացքը`
Դասարանը բաժանվեց 2 խմբի` родина բառով կազմեցին բառային շղթա, ներկայացվեց հայրենիքին նվիրված պաստառ, հնչեցին <Ինչից է սկսվում հայրենիքը> երգը, Ե. Չարենցի <Ես իմ անուշ Հայաստանի> և այլ բանաստեղծություններ: Աշակերտները քարտեզի միջոցով ներկայացրեցին Հայաստանի աշխարհագրական և պատմական տվյալները:
Հնչած <Родина> բանաստեղծությունը աշակերտները նկարեցին: Յուրաքանչյուրը պատասխանեց <Ինչպիսին եք ուզում տեսնել ձեր հայրենիքը և ինչ է պետք դրա համար անել> հարցին:
Տրվեց տնային հանձնարարություն` գրել շարադրություն <Ինչ է ձեզ համար հայրենիքը> թեմայով:
3.Դասղեկի ժամը 10-4 դասարանում <Թմրամոլություն և թմրանյութերի առք ու վաճառք> թեմայով էր: Նպատակ ունի աշակերտների շրջանում պատկերացում ստեղծել վատ սովորությունների հնարավոր բացասական հետևանքների մասին, ինչպես նաև, օգնել աշակերտների գիտակցելու վատ սովորությունների հետևանքները, ուղիներ որոնել դրանցից խուսափելու և հաղթահարելու համար:
Աշակերտներտները բաժանվեցին 4 խմբի, դասղեկ Ն. Թորոսյանը հանձնարարեց գրել մասնավորապես թմրամոլության և նրա հետևանքների մասին: Աշխատանքն ավարտելուց հետո աշակերտներն ընթերցեցին այն:
4. Ֆակուլտատիվ պարապմունք Արվեստի պատմությունից, դասախոսությունը վարում է ԵՊՀ -ի դասախոս Լ. Պիպոյանը:
5. Ֆակուլտատիվ պարապմունք Տնտեսագիտությունից` դասախոսությունը վարում է Ա. Պետրոսյանը, թեման` Բիզնես մտածողություն, կիրառման հատկանիշների տեսակները:
Ընթացքը`
Դասարանը բաժանվեց 2 խմբի` родина բառով կազմեցին բառային շղթա, ներկայացվեց հայրենիքին նվիրված պաստառ, հնչեցին <Ինչից է սկսվում հայրենիքը> երգը, Ե. Չարենցի <Ես իմ անուշ Հայաստանի> և այլ բանաստեղծություններ: Աշակերտները քարտեզի միջոցով ներկայացրեցին Հայաստանի աշխարհագրական և պատմական տվյալները:
Հնչած <Родина> բանաստեղծությունը աշակերտները նկարեցին: Յուրաքանչյուրը պատասխանեց <Ինչպիսին եք ուզում տեսնել ձեր հայրենիքը և ինչ է պետք դրա համար անել> հարցին:
Տրվեց տնային հանձնարարություն` գրել շարադրություն <Ինչ է ձեզ համար հայրենիքը> թեմայով:
Հատվածներ դաս-միջոցառումից
Հրավիրված ուսուցիչները
3.Դասղեկի ժամը 10-4 դասարանում <Թմրամոլություն և թմրանյութերի առք ու վաճառք> թեմայով էր: Նպատակ ունի աշակերտների շրջանում պատկերացում ստեղծել վատ սովորությունների հնարավոր բացասական հետևանքների մասին, ինչպես նաև, օգնել աշակերտների գիտակցելու վատ սովորությունների հետևանքները, ուղիներ որոնել դրանցից խուսափելու և հաղթահարելու համար:
Դասղեկի ժամ10-4 դասարանում
Աշակերտներտները բաժանվեցին 4 խմբի, դասղեկ Ն. Թորոսյանը հանձնարարեց գրել մասնավորապես թմրամոլության և նրա հետևանքների մասին: Աշխատանքն ավարտելուց հետո աշակերտներն ընթերցեցին այն:
4. Ֆակուլտատիվ պարապմունք Արվեստի պատմությունից, դասախոսությունը վարում է ԵՊՀ -ի դասախոս Լ. Պիպոյանը:
Ֆակուլտատիվ պարապմունք
Արվեստի պատմությունից 12-րդ դասարանում
5. Ֆակուլտատիվ պարապմունք Տնտեսագիտությունից` դասախոսությունը վարում է Ա. Պետրոսյանը, թեման` Բիզնես մտածողություն, կիրառման հատկանիշների տեսակները:
Ֆակուլտատիվ պարապմունք
10-1 դասարանի տնտեսագիտական հոսքում
Comments
Post a Comment