06.12.2016թ.


1. Ուսուցչի մեկ օրը դպրոցում /Ինֆորմատիկայի ուսուցչուհի Ա. Մելքումյան/

2. Կիսամյակային գրավոր աշխատանքները շարունակվում են

3. Ֆակուլտատիվ պարապմունք ֆիզիկայից






1. Ուսուցչի մեկ օրը դպրոցում

Ինֆորմատիկայի ուսուցչուհի Ա. Մելքումյան-
Ավարտել է Ճարտարագիտական համալսարանի Էլեկտրոնային հաշվիչ մեքենաների ֆակուլտետը, այնուհետև վերապատրաստվել է որպես ոսուցիչ: Նույն տարին աշխատանքի է անցել Երևանի երկաթգծի ուսումնարանում` որպես դասախոս:









Վկայականների , հավաստագրերի, պատվոգրերի 
մի մասը






-Մանկավարժի հետաքրքիր աշխատանքը և երեխաների հանդեպ սերս ինձ վաղուց կլանել է: Արդեն 16 տարի է, ինչ աշխատում եմ այս դպրոցում` մեծ սիրով, նվիրումով և պատասխանատվությամբ: 
Ես ուզում եմ այս սերնդին տեսնել գիտելիքներով զինված, ուժեղ, ամուր կանգնած ոտքերի վրա;
 Շատերին կրկնած կլինեմ, որ ասեմ` ինձ համար օրինակ եղել են իմ ծնողները: Հայրս խիստ, պահանջկոտ և նպատակասլաց է, մայրս` անչափ կամեցող: Իմ մասնագիտության և որպես մարդ կայացման գործում, ծնողներիս դերն անփոխարինել է:
Մանկավարժության մեջ կարևոր եմ համարում հետևողականությունը, պահանջի պարբերական ստուգումը: Երբ ուսման մեջ հետ ընկած աշակերտներին, ահընդհատ աշխատեցնելով, որոշակի արդյունքի եմ հասնում, ես ինձ լավ եմ զգում:


Ինֆորմատիկա 12-2 դասարանում


-Կցանկանայի աշակերտներիս տեսնել առավելապես հետաքրքրված, ձգտող, բազմակողմանի զարգացած: Նրանք պետք է գիտակցեն, որ գիտելիքն է իրենց զենքը, և բոլոր առարկաները կարևոր են, անկախ իրենց ընտրած մասնագիտությունից:



2. Կիսամյակային գրավոր աշխատանքները շարունակվում են...




Կիսամյակային գիավոր աշխատանք հանրահաշվից,
10-4, 12-2 դասարաններ


3. Ֆակուլտատիվ պարապմունք ֆիզիկայից, դասախոսությունը վարում է ԵՊՀ- ի ֆիզիկայի ամբիոնի դոցենտ Ի. Հարությունյանը:


Ֆակուլտատիվ պարապմունք 10-4 -ի ֆիզմաթ հոսքում, 
թեման` Կանգնած ալիք



Comments