05.12.2016թ.


1. Ուսուցչի մեկ օրը դպրոցում  /Պատմության ուսուցիչ` Ա. Նիազյան/

2. Դասղեկի ժամ 11-1 դասարանում

3. Դասղեկի ժամ 10-1 դասարանում

4. Հարակից դպրոցների աշակերտները այսուհետ մեր դպրոցի <Վիրտուալ                              կենդանաբանական այգի> խմբակի անդամ





1. Ուսուցչի մեկ օրը դպրոցում  /Պատմության ուսուցիչ` Ա. Նիազյան/


Ավարտել է Խ. Աբովյանի անվան մանկավարժական ինստիտուտի պատմաաշխարհագրական ֆակուլտետի պատմություն-իրավունք բաժինը 1989թ.-ին:


- Նույն թվականին աշխատանքի անցա Ստ. Շահումյանի անվան թիվ 1 դպրոցում:
Բարդ տարիներ էին. սկսվել էր <Ղարաբաղ> շարժումը` ցույցեր, հանրահավաքներ,  գործադուլ, գործադուլ, դասադուլ, հացադուլ: Այս ամենը տեղի էր ունենում Թատերական հրապարակում` թիվ 1 դպրոցի հարևանությամբ. այդ թոհուբոհի մեջ էին նաև այդ դպրոցի աշակերտները: 
Պատասխանատվության մեծ զգացումով մտա առաջին դասիս` 9-րդ դասարան էր: Ամեն ինչ իրար էր խառնված` ծրագրեր, դասագրքեր...Բարևից հետո երեխաներից մեկը հայտարարեց, որ ես իրենց թվով 7-րդ պատմության ուսուցիչն եմ. պատասխանեցի,
-Հուսով եմ` ձեզ համար կլինեմ վերջինը: 
այդպես էլ եղավ...
Ինչ վերաբերվում է մասնագիտությանս` <Անիծեմ վարժապետ ըլլալս, հավերժ աշակերտ ըլլաս> /ժպտում է/, իսկ եթե լուրջ` <Ուսուցիչը լավագույն աշակերտն է>: Կյանքում ամեն ոք անփոխարինելի է և <Ոչինչ պատահական չէ>:







-Ամենամեծ օրինակն ինձ համար իմ ծնողներն են. հայրս` կամքով և հայապաշտպանությամբ, մայրս` անսահման մեծահոգությամբ և լավատեսությամբ:


Հայոց պատմություն 11-1 դասարանում.
ամփոփման դաս

Պատմություն 12-1 դասարանում

-Մանկավարժությունն ինձ համար դարձել է ապրելակերպ, ապրելաոճ` իր բոլոր դրսևորումներով: 
Աշակերտներիս հետ անմիջական եմ` հիմնված փոխադարձ վստահության և հարգանքի վրա:








- Կարծում եմ` շատ կարևոր աշխատանք է մանկավարժությունը:
Հայ մարդ տեսակի պահպանման, կայացման և առաջընթացի գործում  իմ մասնագիտությունը և աշխատանքն անփոխարինելի եմ համարում:



2. Դասղեկի ժամ 11-1 դասարանում

Դասղեկի ժամը 11-1 դասարանում  <Թմրամոլություն և թմրանյութերի առք ու վաճառք> թեմայով էր: Նպատակ ունի աշակերտների շրջանում պատկերացում ստեղծել վատ սովորությունների հնարավոր բացասական հետևանքների մասին, ինչպես նաև, օգնել աշակերտների գիտակցելու վատ սովորությունների հետևանքները, ուղիներ որոնել դրանցից խուսափելու և հաղթահարելու համար:




Դասղեկի ժամ 11-1 դասարանում, 
թեման` Թմրամոլություն և թմրամիջոցների ապօրինի շրջանառություն


Աշակերտներտները բաժանվեցին 4 խմբի, դասղեկ Ն. Թորոսյանը հանձնարարեց գրել մասնավորապես թմրամոլության և նրա հետևանքների մասին: Աշխատանքն ավարտելուց հետո աշակերտներն ընթերցեցին այն:





3.Հայաստանի Հանրապետությունում թմրամոլության և թմրամիջոցների ապօրինի շրջանառության դեմ պայքարի նպատակով մեր դպրոցի յուրաքանչյուր դասարանում անցկացված դասղեկի ժամը վերոհիշյալ թեմայով է:

Դասղեկի ժամ` 10-1 դասարանում
Դասղեկը մտագրոհի հնարով փորձում է ծանոթացնել  մարդկության 
ծանրագույն չարիքներից մեկի` թմրամոլության հետ



4. Հարակլից 198 դպրոցի այն աշակերտները, ովքեր ակտիվ մասնակցություն են ունեցել մեր դպրոցում կազմակերպված բնագիտական միջոցառումներին, ցանկություն են հայտնել դառնալու < Վիրտուալ կենդանաբանական այգի>  նախագծի մասնակից:
Կենսաբանության ուսուցիչ Մ. Ապրեսյանը հրավիրել էր այդ աշակերտներին դպրոց` ծանոթացնելու խմբակի համար նախատեսված  online դաշտում աշխատելու հմտություններին և կարողություններին:
Խմբակի աշխատանքներն իրականացվում են  yammer կայքի միջոցով: Խմբակի համար նախատեսված online  դաշտը փակ է, հասանելի է միայն խմբակի մասնակիցների, ուսուցչի և տնօրենի համար



.
Թելիմյան Անահիտը այսուհետ մեր դպրոցի <Վիրտուալ                              կենդանաբանական այգի> խմբակի անդամ է:





Մ. Ապրեսյանը ուղղորդում էԱնահիտին...

Comments