09.12.2016թ.


1.Ուուցչի մեկ օրը դպրոցում  /Հայոց լեզվի ուսուցչուհի Մ. Շահմնազարյան

2. Աշակերտական խորհրդի նիստ <Ես աշակերտ եմ>  ծրագրի շրջանակներում

3 Կիսամյակայի գրավոր աշխատանքներ անգլերենից


1.Ուուցչի մեկ օրը դպրոցում  /Հայոց լեզվի ուսուցչուհի Մ. Շահմնազարյան




-Աշխատանք, որին պիտի պատրաստ լինես` տքնաջան նվիրումով և բազմակողմանի զարգացած մտքով: Ինձ համար օրինակ եղել և մնում է իմ առաջին ուսուցիչը:





-Ինձ միշտ ուղեկցում է հնճարեղ Թումանյանի այս խոսքերը` <...Գործն է անմահ, լավ իմացեք, որ խոսվում է դարեդար...>



-Աշակերտներիս հետ բարի, հոգատար և ամենակարևորն` անկեղծ եմ, իսկ նրանց մեջ գնահատում եմ նորարարությունը, մտքի անկեղծ վերլուծությունը:


-Մանկավարժությունում ամենակարևորը գործը սիրելն է...



2.Սեմինար-քննարկում  Աշակերտական խորհրդի անդամների  մասնակցությամբ <Ես աշակերտ եմ> ծրագրի շրջանակներում


Երիտասարդական հիմնադրամի տրամադրած պրեզենտացիան   <Ես աշակերտ եմ> ծրագրի շրջանակներում այսօր ներկայացվեց աշակերտական խորհրդին: Պրեզենտացիան ներկայացնում էր աշակերտական խորհրդի կանոնադրությունը:

 Սեմինար-քննարկում  Աշակերտական խորհրդի նախագահ` Մ.Ջանիբեկյանի և անդամների  մասնակցությամբ 




3 Կիսամյակայի գրավոր աշխատանքներ անգլերենից



 Կիսամյակային գրավոր աշխատանքներ անգլերենից

/10-4 և 11 դասարաններ/






 Կիսամյակային գրավոր աշխատանք անգլերենից
/11-1, 12-4 դասարաններ/

Comments