03.02.2017թ.

1.  <Լրագրողների խմբակի> աշխատանքները կայքում


2. Թեմատիկ գրավոր աշխատանք երկրաչափությունից




1.  <Լրագրողների խմբակի> աշխատանքները կայքում

Առաջադրանք 2
Հարգելի աշակերտներ, ձեզ հանձնարարվում է գրել ակնարկ հոսքային խմբի դասընկերոջ կամ հոսքային խմբում դասավանդող ուսուցչի մասին:
Դուք արդեն ծանոթ եք ակնարկ գրելու սկզբունքներին: Հիշեցնեմ, որ դուք ներկայացնելու եք արդեն մասնագիտական կողմնորոշում ունեցող ձեր դասընկերոջը կամ ձեզ մասնագիտական առարկա դասավանդող ուսուցչին: Դա նշանակում է, որ պետք է խորապես ծանոթ լինեք տվյալ առարկային և ուսումնասիրեք հերոսին բոլոր կողմերից:
Թողեք, որ ձեր զրուցակիցը, ում մասին գրելու եք ակնարկը, վստահի ձեզ, խոսի այն ամենի մասին, ինչը երբևէ որևէ մեկի չի ասել:
Եթե նա ձեր դասընկերն է, ապա թող պատմի իր մասնագիտության ընտրությունից, իր սպասելիքներից, դպրոցի տված գիտելիքներից, և ընդհանրապես, ինչը կբացահայտի նրան որպես աշակերտ, ընկեր, զավակ, ինչպես նաև կծանոթացնի մեզ նրա մարդկային որակներին, նրա շփումներին...
Եթե դուք ընտրել եք ձեր հոսքային առարկան դասավանդող ուսուցչին, ապա ներկայացրեք մեզ նրան, որպես մարդու, մասնագետի, մանկավարժի, ուսուցչի: Բացի ձեր կարծիքը, դիտարկումները, մեջբերեք նրա այն մտքերը, որոնք տպավորություն են գործել ձեզ վրա: Հրապարակեք լուսանկարներ, տեսագրություններ, հատվածներ հարցազրույցից:
Այսպիսով դուք կներկայացնեք ոչ միայն ձեր ընտրած մարդուն, այլ նաև ձեզ, որպես գիտության որևէ ասպարեզ ներկայացնող մասնագիտացված լրագրողի:
Ձեր գրած նյութից պարզ կդառնա, թե որքանով եք առաջնայինը տարբերում երկրորդականից, որքանով եք ճանաչում մարդուն. ինչպես եք ընկալում աշխարհը 16 տարեկանում:


Հարությունյան Անուշ


Այսօր ես կներկայացնեմ իմ անգլերենի ուսուցչուհի Մ. Ստեփանյանին: Որպես առանձին անձ նա շատ բարի, նպատակասլաց է, և դասերը այնպես է բացատրում, որ տանը կրկնելու կարիք չի լինում: Մ. Ստեփանյանն ինձ համար մեծ օրինակ է:
Ավարտել է Բրյուսովի անվան Օտար լեզուների ինստիտուտը 1996 թ.-ին` մանկավարժի որակավորմամբ: Նույն թվականից աշխատում է դպրոցում` որպես անգլերնի ուսուցիչ:
Անցել է բազմաթիվ վերապատրաստումներ կրթության բնագավառում, ունի հավաստագրեր, պատվոգրեր, շնորհակալագրեր: Մ. Ստեփանյան. <<Իմ ռոսաց լեզվի և գրականության ուսուցչուհին ինձ համար դարձավ մանկավարժի օրինակ: Նրա շնորհիվ ես ծանոթացել եմ արտասահմանյան գրողների և գրականության հետ: Ես անվերջ կարող եմ պատմել նրա մասին. նա անցկացնում էր անկրկնելի դասեր` դատական գործընթացներով և նմանատիպ դերախաղերով:
-Մանկավարժությունը անընդհատ զարգացող և զարգացնող գործընթաց է: Լինել մանկավարժ, նշանակում է անընդհատ զարգանալ և քայլել ժամանակին համընթաց,- ասում է նա:
Ամեն մի տառը, ամեն բառը նրա շութերից այլ կերպ են հնչում, այլ գեղեցկությամբ ու հմայքով: Ամեն նոր դասի հետ ավելի ու ավելի եմ սիրում դպրոցը, գիտությունը: Դպրոցը դառնում է ավելի հարազատ ու ջերմ:
Հանճարեղ մարդիկ ունեն իրենց պատկերացումները ուսուցիչ հասկացողության մասին, առհասարակ: Կարդալով նրանց մտքերը` հասկանում ենք, որ դա այն անհատն  է, որ պետք է ուղեկցի մեզ միշտ, քանի որ միշտ էլ սովորելու բան ունենք:<<Ուսուցիչը հպվում է հավերժությանը, ոչ ոք չի կարող ասել,թե երբ կավարտվի նրա ազդեցությունը>>                                                                                                                        Հենրի Ադամս:Իսկ հանճարեղ Կոնֆուցիոսն ասել է. <<Ամենադժվար բանը սովորելու մեջ ուսուցչին հարգելն է: Բայց միայն հարգելով դու կարող ես ընդունել ճիշտն ու այն գիտելիքները, որը որ նա տվել է: Եվ միայն ճիշտն ընդունելով ժողովուրդը կարող է կարդալ <<գիտություններ>> >>:
Ես լիովին համաձայն եմ այս իմաստուն մարդկանց հետ:
Իմ ուսուցիչն իմ ոգեշնչման աղբյուրն է:

Comments