21.02.2017թ.

1. Ուսուցանող գնահատում 10-1 դասարանում


2.  Այսօր մայրենի լեզվի միջազգային օրն է



1. Ուսուցանող գնահատում 10-1 դասարանում



Այս շաբաթ կավարտվի ուսուցանող գնահատումը 10-1 դասարանում: Աշխատանքի արդյունավետությունը կանխատեսելի էր և նկատվեց գործի ընթացքում: Այն կարել է համարել ստացված, ուսանելի, աշխատանք: Ինչպես  նախատեսված է,  չափորոշիչային պահանջների կատարմը կշարունակվի, իսկ ստուգումները կկենտրոնանան հաջորդ` 10-2 դասարանում:




Հասարակագիտություն, 10-1 դասարան

Հիմնվելով` այս ուսումնասիրությունների  վրա կարելի է առանձնացնել
ուսուցանող հարցերի կիրառման առավելությունները

1. Ուսուցիչն առավել արդյունավետ է կատարում դասի պլանավորումը
2. Ուշադրություն է դարձնում չափորոշիչային պահանջների մատուցմանը և յուրացմանը
3. Ճիշտ պլանավորումը և նվազագույն չափորոշիչային պահանջների իմացությունն իր հերթին նպաստում է դասի արդյունավետության բարձրացմանը
4. Ուսուցանող գնահատումը հնարավորություն է տալիս որոշել դասի յուրացման աստիճանը, ինչպես նաև շտկելու առկա թերությունները 





2.  Այսօր մայրենի լեզվի միջազգային օրն է

Մայրենի լեզվի միջազգազյին օրվա կապակցությամբ դպրոցում փետրվարի 20-24-ը  հայտարարված է Մայրենիի շաբաթ:
Միջոցառումների մեկնարկն այսօր է` <Վայելչագրության մրցույթ> խորագրով, որին
կհաջորդեն <Արտահայտիչ ընթերցանությունը> և <Սասնա ծռեր> էպոսի մրցույթ-վիկտորինան:
 Վայելչագրության մրցույթին ընդգրկված են 10-12-րդ դասարանի աշակերտները. միջոցառումները կազմակերպել է հայոց լեզվի և գրականության մեթոդմիավորումը` Ն. Գալստյանի ղեկավարությամբ:
Աշակերտներիը պետք է արտագրեն տեքստը, իսկ կհաղթի նա, ով ամենագեղեցիկը կարտագրի այն:



Վայելչագրության մրցույթ

Comments