1. Ուսուցանող գնահատում 10-1 դասարանում
2. ԵՊՀ- ի Արևելագիտական ֆակուլտետի դասախոսների այցելությունը
1. Ուսուցանող գնահատում 10-1 դասարանում
Շարունակվում է 10-1 դասարանում ուսուցանող գնահատման միջոցով օրվա յուրաքանչյուր առարկայի չափորոշիչային պահանջների կատարման ստուգումը հարցերի միջոցով: Դասաժամի ավարտի 5 րոպեն տրամադրվում է ստուգելու դասապրոցեսի ընթացքում յուրացրած նյութի մակարդակը: Ձևակերպված հարցերը ակընկալում են հակիրճ պատասխաններ, որով էլ պարզ է դառնում աշխատանքի արդյունքը:
Այսօր երկրորդ օրն, ինչ աշակերտները լրացնում են տնօրինության կողմից տրված հարցաթերթիկները: Արդյունքները կանխատեսելի են, իսկ աշխատանքը` ոգևորիչ, որն էլ այսօր առավել նկատելի էր:
Հիմնվելով` այս ուսումնասիրությունների վրա կարելի է առանձնացնել
ուսուցանող հարցերի կիրառման առավելությունները
1. Ուսուցիչն առավել արդյունավետ է կատարում դասի պլանավորումը
2. Ուշադրություն է դարձնում չափորոշիչային պահանջների մատուցմանը և յուրացմանը
3. Ճիշտ պլանավորումը և նվազագույն չափորոշիչային պահանջների իմացությունն իր հերթին նպաստում է դասի արդյունավետության բարձրացմանը
4. Ուսուցանող գնահատումը հնարավորություն է տալիս որոշել դասի յուրացման աստիճանը, ինչպես նաև շտկելու առկա թերությունները
Ուսուցանող հարցեր հայոց պատմությունից
2. Տրված ուղղանկյունանիստի կողմերը 3 և 4 են, իս բարձրությունը` 7
ա. Գտնել կողմնային մակերևույթի մակերեսը
բ. Գտնել լրիվ մակերևույթի մակերեսը
գ. Գտնել անկյունագծային մակերևույթի մակերեսը
- Ըստ իս, դասերի նմանատիպ պլանավորումը` ուսուցանող գնահատման կիրառումը դասավանդման ընթացքում լավ հնարավորություն է և աշակերտների , և ուսուցիչների համար, քանզի այս կերպ աշակերտներն էլ ավելի զգոն են դասի ընթացքում: Ուսուցիչն էլ իր հերթին հասկանում է նյութի թերի կողմերը: Կարծում եմ` այս աշխատանքը կծառայի միայն ի նպաստ աշակերտի:
Ք. Գևորգյան /անգլերենի ուսուցչուհի/
-Այսօր ակնհայտ էր աշակերտների ոգևորությունը, նրանք առավել հետաքրքրված էին դասով, շահագրգռված էին, որ լավ յուրացնեն թեման, ընթացքում հարցեր էին տալիս և ամրապնդում իրենց գիտելիքները:
Ա. Ասլիբեկյան /պատմության ուսուցչուհի/
2. ԵՊՀ- ի Արևելագիտական ֆակուլտետի դասախոսների այցելության նպատակը աշակերտներին ծանոթացնելն էր նույն ֆակուլտետի գործունեությանը:
2. ԵՊՀ- ի Արևելագիտական ֆակուլտետի դասախոսների այցելությունը
1. Ուսուցանող գնահատում 10-1 դասարանում
Շարունակվում է 10-1 դասարանում ուսուցանող գնահատման միջոցով օրվա յուրաքանչյուր առարկայի չափորոշիչային պահանջների կատարման ստուգումը հարցերի միջոցով: Դասաժամի ավարտի 5 րոպեն տրամադրվում է ստուգելու դասապրոցեսի ընթացքում յուրացրած նյութի մակարդակը: Ձևակերպված հարցերը ակընկալում են հակիրճ պատասխաններ, որով էլ պարզ է դառնում աշխատանքի արդյունքը:
Այսօր երկրորդ օրն, ինչ աշակերտները լրացնում են տնօրինության կողմից տրված հարցաթերթիկները: Արդյունքները կանխատեսելի են, իսկ աշխատանքը` ոգևորիչ, որն էլ այսօր առավել նկատելի էր:
Հիմնվելով` այս ուսումնասիրությունների վրա կարելի է առանձնացնել
ուսուցանող հարցերի կիրառման առավելությունները
1. Ուսուցիչն առավել արդյունավետ է կատարում դասի պլանավորումը
2. Ուշադրություն է դարձնում չափորոշիչային պահանջների մատուցմանը և յուրացմանը
3. Ճիշտ պլանավորումը և նվազագույն չափորոշիչային պահանջների իմացությունն իր հերթին նպաստում է դասի արդյունավետության բարձրացմանը
4. Ուսուցանող գնահատումը հնարավորություն է տալիս որոշել դասի յուրացման աստիճանը, ինչպես նաև շտկելու առկա թերությունները
Ուսուցանող հարցեր հայոց պատմությունից
1.
Երբ է տեղի ունեցել Ակոռի ճակատամարտը:
2.
Որ ապստամբության հետ են կապված հետևյալ խոսքերը.
<<Լավ ենք համարում մի անգամ մեռնել, քան ամեն օր տեսնել
մեր եկեղեցու քակտումն ու արհամարհանքը>>:
3.
Ով էր Հովհաննես Ա. Մանդակունին:
4.
Երբ է կնքվել Նվարսակի հաշտության պայմանագիրը:
5.
Ով էր այս ապստամբության ժամանակ նշանակվել սպարապետ:
English 15/02/17
1.
Translate
Means of Communication
Device
Different
Crown
Heavy
Gold
2.
Choose
the right option.
She is (clever/cleverer) than her sister.
This book is as (interesting , more
interesting) as that book.
3.
Translate
Սա ամենահետաքրքիր գիրքն է ։
4.
Translate
Brazil
isn’t as big as Canada.
Երկրաչափություն
1. Գրել ողղանկյունանիստի անկյունագծի բանաձևը2. Տրված ուղղանկյունանիստի կողմերը 3 և 4 են, իս բարձրությունը` 7
ա. Գտնել կողմնային մակերևույթի մակերեսը
բ. Գտնել լրիվ մակերևույթի մակերեսը
գ. Գտնել անկյունագծային մակերևույթի մակերեսը
ՈՒՍՈՒՑՈՂԱԿԱՆ ՀԱՐՑԵՐ
10-1 ԴԱՍԱՐԱՆ ԿԵՆՍԱԲԱՆՈՒԹՅՈՒՆ
Անուն ազգ---------------------------------------------------------------------------------
1.Ինչ է
ֆոտոսինթեզը:--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
2. Բուսական
բջջի որ օրգանոիդներում է տեղի ունենում ֆոտոսինթեզը
1. վակուոլներում 2. Քլորքպլաստներում 3. Կորիզում 4. Միտոքոնդրիումներում
3. . Ֆոտոսինթեզը
բաժանվում է 2 փուլի`1.-----------------------------2.------------------------------
4. Նշված գործընթացներից ֆոտոսինթեզի մթնային փուլում տեղի է ունենում
1. ատոմական ջրածնի առաջացում 2. ԱԵՖ սինթեզ
3. ածխաջրերի սինթեզ 4. Մոլեկուլային
թթվածնի առաջացում
Ուսուցանող գնահատման վերաբերյալ
ուսուցիչների կարծիքներն ու տեսակետները
- Ըստ իս, դասերի նմանատիպ պլանավորումը` ուսուցանող գնահատման կիրառումը դասավանդման ընթացքում լավ հնարավորություն է և աշակերտների , և ուսուցիչների համար, քանզի այս կերպ աշակերտներն էլ ավելի զգոն են դասի ընթացքում: Ուսուցիչն էլ իր հերթին հասկանում է նյութի թերի կողմերը: Կարծում եմ` այս աշխատանքը կծառայի միայն ի նպաստ աշակերտի:
Ք. Գևորգյան /անգլերենի ուսուցչուհի/
-Այսօր ակնհայտ էր աշակերտների ոգևորությունը, նրանք առավել հետաքրքրված էին դասով, շահագրգռված էին, որ լավ յուրացնեն թեման, ընթացքում հարցեր էին տալիս և ամրապնդում իրենց գիտելիքները:
Ա. Ասլիբեկյան /պատմության ուսուցչուհի/
2. ԵՊՀ- ի Արևելագիտական ֆակուլտետի դասախոսների այցելության նպատակը աշակերտներին ծանոթացնելն էր նույն ֆակուլտետի գործունեությանը:
Comments
Post a Comment