15.02.2017թ.

1. Ուսուցանող գնահատում 10-1 դասարանում

2. ԵՊՀ- ի Արևելագիտական ֆակուլտետի դասախոսների այցելությունը



1. Ուսուցանող գնահատում 10-1 դասարանում

Շարունակվում է 10-1 դասարանում  ուսուցանող գնահատման միջոցով օրվա յուրաքանչյուր առարկայի չափորոշիչային պահանջների կատարման ստուգումը հարցերի միջոցով: Դասաժամի ավարտի 5 րոպեն տրամադրվում է ստուգելու դասապրոցեսի ընթացքում յուրացրած նյութի մակարդակը: Ձևակերպված հարցերը ակընկալում են հակիրճ պատասխաններ, որով էլ պարզ է դառնում աշխատանքի արդյունքը:
Այսօր երկրորդ օրն, ինչ աշակերտները  լրացնում են տնօրինության կողմից տրված հարցաթերթիկները:  Արդյունքները կանխատեսելի են, իսկ աշխատանքը` ոգևորիչ, որն էլ այսօր առավել նկատելի էր:

Հիմնվելով` այս ուսումնասիրությունների  վրա կարելի է առանձնացնել
ուսուցանող հարցերի կիրառման առավելությունները

1. Ուսուցիչն առավել արդյունավետ է կատարում դասի պլանավորումը
2. Ուշադրություն է դարձնում չափորոշիչային պահանջների մատուցմանը և յուրացմանը
3. Ճիշտ պլանավորումը և նվազագույն չափորոշիչային պահանջների իմացությունն իր հերթին նպաստում է դասի արդյունավետության բարձրացմանը
4. Ուսուցանող գնահատումը հնարավորություն է տալիս որոշել դասի յուրացման աստիճանը, ինչպես նաև շտկելու առկա թերությունները 








Ուսուցանող հարցեր հայոց պատմությունից



1.       Երբ է տեղի ունեցել Ակոռի ճակատամարտը:
2.       Որ ապստամբության հետ են կապված հետևյալ խոսքերը.
<<Լավ ենք համարում մի անգամ մեռնել, քան ամեն օր տեսնել մեր եկեղեցու քակտումն ու արհամարհանքը>>:
3.       Ով էր Հովհաննես Ա. Մանդակունին:
4.       Երբ է կնքվել Նվարսակի հաշտության պայմանագիրը:
5.       Ով էր այս ապստամբության ժամանակ նշանակվել սպարապետ:


       English 15/02/17
1.       Translate
Means of Communication
Device
Different
Crown
Heavy
Gold
2.       Choose the right option.
She is (clever/cleverer) than her sister.
This book is as (interesting , more interesting) as that book.
3.       Translate
Սա ամենահետաքրքիր գիրքն է ։
4.       Translate
Brazil isn’t as big as Canada.



 Երկրաչափություն
1. Գրել ողղանկյունանիստի անկյունագծի բանաձևը
2. Տրված ուղղանկյունանիստի կողմերը 3 և 4 են, իս բարձրությունը` 7
  ա. Գտնել կողմնային մակերևույթի մակերեսը
   բ. Գտնել լրիվ մակերևույթի մակերեսը
   գ.  Գտնել անկյունագծային մակերևույթի մակերեսը


ՈՒՍՈՒՑՈՂԱԿԱՆ ՀԱՐՑԵՐ    10-1 ԴԱՍԱՐԱՆ  ԿԵՆՍԱԲԱՆՈՒԹՅՈՒՆ
Անուն ազգ---------------------------------------------------------------------------------
1.Ինչ է ֆոտոսինթեզը:--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
2. Բուսական բջջի որ օրգանոիդներում է տեղի ունենում ֆոտոսինթեզը
1. վակուոլներում         2. Քլորքպլաստներում           3. Կորիզում      4. Միտոքոնդրիումներում
3. . Ֆոտոսինթեզը բաժանվում է 2 փուլի`1.-----------------------------2.------------------------------
4. Նշված գործընթացներից  ֆոտոսինթեզի մթնային փուլում տեղի է ունենում
1. ատոմական ջրածնի առաջացում                2. ԱԵՖ սինթեզ
3. ածխաջրերի սինթեզ                                       4. Մոլեկուլային թթվածնի առաջացում


Կենսաբանության ուսուցողական հարցերի ստուգումը
/ուսուցիչ` Մ. Ապրեսյան/






 Ուսուցանող գնահատման վերաբերյալ 
ուսուցիչների կարծիքներն ու տեսակետները



- Ըստ իս, դասերի նմանատիպ պլանավորումը` ուսուցանող գնահատման կիրառումը դասավանդման ընթացքում լավ հնարավորություն է և աշակերտների , և ուսուցիչների համար, քանզի այս կերպ աշակերտներն էլ ավելի զգոն են դասի ընթացքում: Ուսուցիչն էլ իր հերթին հասկանում է նյութի  թերի կողմերը: Կարծում եմ` այս աշխատանքը կծառայի միայն ի նպաստ աշակերտի:
                                                                                   
                                                                              Ք. Գևորգյան /անգլերենի ուսուցչուհի/





-Այսօր  ակնհայտ էր աշակերտների ոգևորությունը, նրանք առավել հետաքրքրված էին դասով, շահագրգռված էին, որ լավ յուրացնեն  թեման, ընթացքում հարցեր էին տալիս և ամրապնդում իրենց գիտելիքները:



                                                                       Ա. Ասլիբեկյան /պատմության ուսուցչուհի/
                               




2. ԵՊՀ- ի Արևելագիտական ֆակուլտետի դասախոսների այցելության նպատակը աշակերտներին ծանոթացնելն էր նույն ֆակուլտետի գործունեությանը:














Comments