04.04.2017թ.



1. Online eTwenning ծրագրի շրջանակներում  սկայպով դաս
 Մասնակցում են Պորտուգալիայի և մեր  դպրոցի աշակերտները

2. Ուսուցանող գնահատում 10-3 դասարանում




1. Online eTwenning ծրագրի շրջանակներում  սկայպով հանդիպում

Արդեն երրորդ ամիսն է, ինչ դպրոցում, տնօրեն Ա. Թորոսյանի նախաձեռնությամբ, իրականացվում է Online հաղորդակցություն  eTwenning ծրագրի շրջանակներում:
Շփվում են Պորտուգալիայի և մեր`198  դպրոցի 10-րդ դասարանի աշակերտները:
 Online eTwenning ծրագրիը երկու երկրների հասակակիցներին համատեղել է <Ժամանակակից արվեստ>  թեմայի շուրջ, որով խմբակի յուրաքանչյուր անդամ ներկայացրել է իրեն, իր երկիրը, սիրելի  նկարչին, տեղեկություններ է տվել ժամանակակից արվեստի իր նախընտրած նկարի մասին. այս ամենը ներկայացվել է տեսաֆիլմերի, նկարների միջոցով: Հասակակիցները շփվել են  արվեստի լեզվով, ինչն էլ օգնել է  ճանաչել միմյանց:
Այսօր առաջին անգամ  նրանք  հանդիպեցին սկայպի միջոցով` փոխանցեցին միմյանց ոգևորություններ:
Ծրագիրը շարունակվելու է և ակնկալում է բազմածավալ աշխատանքներ <Ժամանակակից արվեստ> խմբակի շրջանակներում:
Խմբակը վարում է անգլերենի ուսուցչուհի Մ. Ստեփանյանը:











2. Ուսուցանող գնահատում 10-3 դասարանում



Առաջին շաբաթն է, ինչ չափորոշիչային գրավոր աշխատանքների ստուգումը իրականացվուվ է 10-3 դասարանում: Մենք բազմիցս խոսել ենք այդ գործընթացի առավելությունների մասին, ինչը պահում է ուսուցչին մշտապես  զգոն, իսկ աշակերտին հնարավորություն է տալիս ` չլինել անտեսված, ստանալ դասից առավելագույն գիտելիք, դասի նվազագույն և  միջին            մակարդակը յուրացնել դպրոցում: Այդ մասին իրենց կարծիքներն են արտահայտել թե ուսուցիչները, թե աշակերտները. մի բան պարզ է` ծրագիրը  ուղղված է արդյունքին և նկատվում է գործի արդյունավետությունը.  ամենօրյա նման աշխատանքը հեշտացնում է ուսուցման գործընթացը: Այն սկզբունքը, որ աշակերտը դպրոցից պետք է տանի մաքսիմալ գիտելքներ, ուսուցանող գնահատման այս մեթոդը հեշտացնում է ուսուցման գործընթացը:


Աշակերտի ազգանունը , անունը՝ ----------------------------------------------------
Դասարանը ՝ 10-3
Առարկան ՝  հայոց լեզու
Ամսաթիվը՝ 04.04.2017թ.
Ուսուցիչ ՝Վ.Հ.Հարությունյան                                              
Թեման՝« Գործնական  գրության  տեսակները ՝բացատրագիր»
Ուսուցանող գնահատման  հարցերը
1.Ի՞նչ է  բացատրագիրը:
2.Ի՞նչ  նպատակով  է գրվում  բացատրագիրը :
3.Ի՞նչ  պատճառներով  է գրվում  բացատրագիրը :
4.Ի՞նչ կառուցվածքով է  շարադրվում բացատրագիրը:

Աշակերտի ազգանունը , անունը՝ ----------------------------------------------------
Դասարանը ՝ 10-3
Առարկան ՝  հայոց լեզու
Ամսաթիվը՝ 04.04.2017թ.
Ուսուցիչ ՝Վ.Հ.Հարությունյան                                              
Թեման՝« Գործնական  գրության  տեսակները ՝ բնութագիր»
Ուսուցանող գնահատման  հարցերը
1.Ի՞նչ է  բնութագիրը:
2.Ի՞նչ  նպատակով  է տրվում  բնութագիրը :
3.Ի՞նչ  տեղեկություններ են  նշվում  բնութագրում:


4.Ի՞նչ կառուցվածքով է  շարադրվում բնութագիրը:



Քիմիա, 10-3 դաս.

ՈՒՍՈՒՑԱՆՈՂ  ԳՆԱՀԱՏՈՒՄ  10-3  ԴԱՍԱՐԱՆ  ՔԻՄԻԱ



04.04 2017         1. Ինչ ազդեցություն կարող են ունենալ դեղերը մարդու օրգանիզմի վրա                                                             1. ցավազրկող            2. Ջերիջեցնող           3. Հակաբորբոքային        4. Բոլոր պատասխանները ճիշտ են        2. Նշված նյութերից որոնք են օգտագործվում և որպես դեղ և որպես թույն                                                                  1. մորֆին             2.նիկոտին                3. Օձի թույն              4. Ճիշտ են բոլոր պատասխանները                                                                                                                                                            3. Երբ են օգտագործվում թմրեցնող ցավազրկողները,  մասնավորոպես  մորֆինը                                          1. բարձր ջերմության դեպքում              2. երկարատև ցավերով ուղեկցվող հիվանդությունների դեպքում                                                                                                                                                                                      3. Թեթև ցավային զգացողությունների դեպքում                4.վարակիչ հիվադությունների դեպքում        
    
 4. 1928թ Ֆլեմինգը որ հակաբիոտիկը հայտնաբերեց և դրա համար ստացավ Նոբելյան մրցանակ:1. Մորֆին          2. Ասպիրին             3. Պենիցիլին                  4.  Խինին



4.04.17թ Համաշխարհային

1.      Ինչ է նշանակում կապիտալիստ:
2.      Ինչ է արդյունաբերական հեղաշրջումը:
3.      Ինչ է նշանակաում մոնոպոլիա:
4.      Հասարակությունն ինչ դասակարգերից էր բաղկացած:





Հանրահաշիվ, 10-3 դաս.

Հանրահաշիվ      Թեմա՝ Պարզագույն եռանկյունաչափական հավասարումներ       04.04.17


1.Որն է tg x = a հավասարման լուծումը
2 Որն է ctg x = a հավասարման լուծումը.
3.Լուծել  tg x = 1 հավասարումը
4. Լուծել  ctg x =
  հավասարումը

Comments