1. Աջակցություն Հայաստանի հանրակրթական դպրոցներում և համալսարաններում ԵՄ-ի մասին դասընթացների կազմակերպմանը ծրագիր
2. ՏՀՏ խմբակ, Ինժեներ ուսումնական նախագիծ
1. Դասի թեման՝ Միասնական շուկան որպես տնտեսական ճգնաժամի հաղթահարման ուղի
Դասի նպատակը` աշակերտներին ծանոթացնել Եվրոպական միության միասնական շուկայի առավելություններին
2. ՏՀՏ խմբակ, Ինժեներ ուսումնական նախագիծ
Տրված էր հանձնարարություն` ստեղծել ստվարաթղթե ռոբոտ, օգտվելով այն տեսաֆիլմից, որն աշակերտներին ուղղորդում էր ռոբոտ պատրաստելու բոլոր քայլերը:
Աշխատանքը կատարելու համար օգտագործվում են հետևյալ պարզ նյութերը` ստվարաթուղթ, ներարկիչներ, մարտկոցներ, սոսինձ և այլն:
Ռոբոտի շարժման համար պարտադիր է կիրառել հետևյալ կանոնները`
1. Չորս գործողության համար օգտագործել 4 գործիք
2. Գործիքները առանձնացնելու համար` առանձնացնել գույներով
3. Յուրաքանչյուր գործիք պետք է աշխատեցնի մեկ դետալ
4. Բացառել օդի առկայությունը խողովակներում
Այսօր ՏՀՏ խմբակի երկրորդ խումբն աշխատում է երկրորդ ռոբոտի ստեղծման վրա:
2. ՏՀՏ խմբակ, Ինժեներ ուսումնական նախագիծ
1. Դասի թեման՝ Միասնական շուկան որպես տնտեսական ճգնաժամի հաղթահարման ուղի
Դասի նպատակը` աշակերտներին ծանոթացնել Եվրոպական միության միասնական շուկայի առավելություններին
Դասը վարում են Լ. Գրիգորյանը և Լ. Փափազյանը
2. ՏՀՏ խմբակ, Ինժեներ ուսումնական նախագիծ
Տրված էր հանձնարարություն` ստեղծել ստվարաթղթե ռոբոտ, օգտվելով այն տեսաֆիլմից, որն աշակերտներին ուղղորդում էր ռոբոտ պատրաստելու բոլոր քայլերը:
Աշխատանքը կատարելու համար օգտագործվում են հետևյալ պարզ նյութերը` ստվարաթուղթ, ներարկիչներ, մարտկոցներ, սոսինձ և այլն:
Ռոբոտի շարժման համար պարտադիր է կիրառել հետևյալ կանոնները`
1. Չորս գործողության համար օգտագործել 4 գործիք
2. Գործիքները առանձնացնելու համար` առանձնացնել գույներով
3. Յուրաքանչյուր գործիք պետք է աշխատեցնի մեկ դետալ
4. Բացառել օդի առկայությունը խողովակներում
Այսօր ՏՀՏ խմբակի երկրորդ խումբն աշխատում է երկրորդ ռոբոտի ստեղծման վրա:
Խմբակը վարում է ինֆորմատիկայի ուսուցիչ` Ա. Մելքումյանը,
հանրահաշվի ուսուցիչ` Գ. Գևորգյանը
Comments
Post a Comment