16.04.2016թ. ,,Կարստային միջավայրերի պաշտպանություն,, /նախագիծը կազմակերպել է ՅՈՒՆԵՍԿՕ-ն/, Գիտելիքների և կարողությունների ստուգում /շաբաթվա թեմաների վերահանձնում Հայոց պատմությունից/, ,,Ցեղասպանություն,, թեմային առընչվող պրեզենտացիաների պատրաստում, Թեմատիկ գրավոր աշխատանք Հանրահաշվից

1. ,,Կարստային միջավայրերի պաշտպանություն,,
/նախագիծը կազմակերպել է ՅՈՒՆԵՍԿՕ-ն/


,,Կարստային միջավայրերի պաշտպանություն,, նախագիծը մրցութային է, որն իրականացնում է դպրոցի տնօրեն Ա. Թորոսյանը: Մասնակցում են ֆիզմաթ և կենսաքիմիա հոսքերի աշակերտները:

Սոֆիա 2019. Չորրորդ միջազգային մրցույթ ,,Կարստը պաշտպանության տակ՝ ապագա սերունդների նվիրատվությունն է,,
Մրցույթն անցկացնում է Բուլղարիայի ազգային ակադեմիայի գեոֆիզիկայի, գեոդեզիայի, աշխարհագրության կարստային էքսպերիմենտալ լաբորատորիայի  ,,Վլադիմիր Պոպով,,  ֆոնդի Կարստային կենտրոնը:
Մրցույթի 4-րդ հրատարակչությունը մտնում է միջազգային գիտագործնական ֆորումի ծրագրի մեջ՝ ,,Կարստային տարածքների պաշտպանության մոնթորինգ, տուրիզմ, օրենսդրություն,,:
Մրցույթի կարգախոսն է ,,Կարստային տարածքների պաշտպանությունը ապագա սերունդների նվիրատվությունն է:Ծրագրի շրջանակներում աշակերտները պետք է պատրաստեն սահիկաշարեր  PowerPoint ծրագրով:

Աշխատանքներն ընթանալու են փուլերով, որի ընթացքում աշակերտները կստեղծեն տեսաբացատրություններ և դրանց վրա կավելացնեն ինտերակտիվ առաջադրանքներ:
Հանդիպումը կայանալու է սահմանված օրերին, նախատեսված է պրեզենտացիաներն ավարտել մինչև ապրիլի 30-ը:



Մրցույթին մասնակցում են 10-րդ դասարանի աշակերտները, 
ուսուցիչ՝ Լ. Թորոսյան


2. Գիտելիքների և կարողությունների ստուգում 
Շաբաթվա թեմաների վերահանձնում Հայոց պատմությունից

Գիտելիքների և կարողությունների ստուգումը Դասալսումներ դասղեկների կողմից Հայոց պատմությունից ,,Անցած նյութի կրկնության կազմակերպումը,, թեմայով ուսումնասիրության հաջորդական գործընթացներից մեկն է:

Ուսումնական գործընթացի հաջորդական ությունը
  • Դասալսումներ դասղեկի կողմից
  • Դասալսման քննարկում, որին մասնակցում են դասավանդող ուսուցիչը, դասղեկը, փոխտնօրենը
  • Գիտելիքների և կարողությունների ստուգում 
  • Գիտելիքների և կարողությունների ստուգման արդյունքում թերացող աշակերտների կողմից չափորոշիչային նվազագույն մակարդակի առաջադրանքների վերահանձնում 
  • Աշակերտի հետ լրացուցիչ կոնսուլտացիայի կազմակերպում Հայոց պատմության ուսուցչի կողմից

Շաբաթվա  ընթացքում անցած թեմաների  նվազագույն հարցերը աշակերտները պետք է լրացնեն առանց թերության:
Թերի պատասխանի դեպքում՝ աշակերտն այն կվերահանձնի:

Արդյունքները կքննարկվեն դասղեկի, տնօրենի տեղակալի և ՄՄ նախագահի ներկայությամբ
/Հայոց պատմության ուսուցիչ՝ Ա. Ասլիբեկյան/


 3. ,,Ցեղասպանություն,, թեմային առընչվող պրեզենտացիաների պատրաստում

Աշխատանքներն ուղղորդում են պատմության ուսուցիչներ Ա. Նիազյանը, Ա. Ասլիբեկյանը

Պրեզենտացիաներն ըստ թեմաների. Ցեղասպանության փուլերը
. Ինքնապաշտպանական մարտեր
. Նեմեսիս
. Մեծ տերությունների վերաբերմունքը  ցեղասպանությանը





4. Թեմատիկ գրավոր աշխատանք Հանրահաշվից
Մասնակցում են 10, 11-րդ դասարանների աշակերտները






Comments