16.04.2016թ. ,,Կարստային միջավայրերի պաշտպանություն,, /նախագիծը կազմակերպել է ՅՈՒՆԵՍԿՕ-ն/, Գիտելիքների և կարողությունների ստուգում /շաբաթվա թեմաների վերահանձնում Հայոց պատմությունից/, ,,Ցեղասպանություն,, թեմային առընչվող պրեզենտացիաների պատրաստում, Թեմատիկ գրավոր աշխատանք Հանրահաշվից
1. ,,Կարստային միջավայրերի պաշտպանություն,,
/նախագիծը կազմակերպել է ՅՈՒՆԵՍԿՕ-ն/
,,Կարստային միջավայրերի պաշտպանություն,, նախագիծը մրցութային է, որն իրականացնում է դպրոցի տնօրեն Ա. Թորոսյանը: Մասնակցում են ֆիզմաթ և կենսաքիմիա հոսքերի աշակերտները:
Սոֆիա 2019. Չորրորդ միջազգային մրցույթ ,,Կարստը պաշտպանության տակ՝ ապագա սերունդների նվիրատվությունն է,,
Մրցույթն անցկացնում է Բուլղարիայի ազգային ակադեմիայի գեոֆիզիկայի, գեոդեզիայի, աշխարհագրության կարստային էքսպերիմենտալ լաբորատորիայի ,,Վլադիմիր Պոպով,, ֆոնդի Կարստային կենտրոնը:
Մրցույթի 4-րդ հրատարակչությունը մտնում է միջազգային գիտագործնական ֆորումի ծրագրի մեջ՝ ,,Կարստային տարածքների պաշտպանության մոնթորինգ, տուրիզմ, օրենսդրություն,,:
Մրցույթի կարգախոսն է ,,Կարստային տարածքների պաշտպանությունը ապագա սերունդների նվիրատվությունն է:Ծրագրի շրջանակներում աշակերտները պետք է պատրաստեն սահիկաշարեր PowerPoint ծրագրով:
Աշխատանքներն ընթանալու են փուլերով, որի ընթացքում աշակերտները կստեղծեն տեսաբացատրություններ և դրանց վրա կավելացնեն ինտերակտիվ առաջադրանքներ:
Հանդիպումը կայանալու է սահմանված օրերին, նախատեսված է պրեզենտացիաներն ավարտել մինչև ապրիլի 30-ը:
2. Գիտելիքների և կարողությունների ստուգում
Շաբաթվա թեմաների վերահանձնում Հայոց պատմությունից
Գիտելիքների և կարողությունների ստուգումը Դասալսումներ դասղեկների կողմից Հայոց պատմությունից ,,Անցած նյութի կրկնության կազմակերպումը,, թեմայով ուսումնասիրության հաջորդական գործընթացներից մեկն է:
Ուսումնական գործընթացի հաջորդական ությունը
Շաբաթվա ընթացքում անցած թեմաների նվազագույն հարցերը աշակերտները պետք է լրացնեն առանց թերության:
Թերի պատասխանի դեպքում՝ աշակերտն այն կվերահանձնի:
3. ,,Ցեղասպանություն,, թեմային առընչվող պրեզենտացիաների պատրաստում
Աշխատանքներն ուղղորդում են պատմության ուսուցիչներ Ա. Նիազյանը, Ա. Ասլիբեկյանը
Պրեզենտացիաներն ըստ թեմաների. Ցեղասպանության փուլերը
. Ինքնապաշտպանական մարտեր
. Նեմեսիս
. Մեծ տերությունների վերաբերմունքը ցեղասպանությանը
4. Թեմատիկ գրավոր աշխատանք Հանրահաշվից
Մասնակցում են 10, 11-րդ դասարանների աշակերտները
/նախագիծը կազմակերպել է ՅՈՒՆԵՍԿՕ-ն/
,,Կարստային միջավայրերի պաշտպանություն,, նախագիծը մրցութային է, որն իրականացնում է դպրոցի տնօրեն Ա. Թորոսյանը: Մասնակցում են ֆիզմաթ և կենսաքիմիա հոսքերի աշակերտները:
Սոֆիա 2019. Չորրորդ միջազգային մրցույթ ,,Կարստը պաշտպանության տակ՝ ապագա սերունդների նվիրատվությունն է,,
Մրցույթն անցկացնում է Բուլղարիայի ազգային ակադեմիայի գեոֆիզիկայի, գեոդեզիայի, աշխարհագրության կարստային էքսպերիմենտալ լաբորատորիայի ,,Վլադիմիր Պոպով,, ֆոնդի Կարստային կենտրոնը:
Մրցույթի 4-րդ հրատարակչությունը մտնում է միջազգային գիտագործնական ֆորումի ծրագրի մեջ՝ ,,Կարստային տարածքների պաշտպանության մոնթորինգ, տուրիզմ, օրենսդրություն,,:
Մրցույթի կարգախոսն է ,,Կարստային տարածքների պաշտպանությունը ապագա սերունդների նվիրատվությունն է:Ծրագրի շրջանակներում աշակերտները պետք է պատրաստեն սահիկաշարեր PowerPoint ծրագրով:
Աշխատանքներն ընթանալու են փուլերով, որի ընթացքում աշակերտները կստեղծեն տեսաբացատրություններ և դրանց վրա կավելացնեն ինտերակտիվ առաջադրանքներ:
Հանդիպումը կայանալու է սահմանված օրերին, նախատեսված է պրեզենտացիաներն ավարտել մինչև ապրիլի 30-ը:
Մրցույթին մասնակցում են 10-րդ դասարանի աշակերտները,
ուսուցիչ՝ Լ. Թորոսյան
2. Գիտելիքների և կարողությունների ստուգում
Շաբաթվա թեմաների վերահանձնում Հայոց պատմությունից
Գիտելիքների և կարողությունների ստուգումը Դասալսումներ դասղեկների կողմից Հայոց պատմությունից ,,Անցած նյութի կրկնության կազմակերպումը,, թեմայով ուսումնասիրության հաջորդական գործընթացներից մեկն է:
Ուսումնական գործընթացի հաջորդական ությունը
- Դասալսումներ դասղեկի կողմից
- Դասալսման քննարկում, որին մասնակցում են դասավանդող ուսուցիչը, դասղեկը, փոխտնօրենը
- Գիտելիքների և կարողությունների ստուգում
- Գիտելիքների և կարողությունների ստուգման արդյունքում թերացող աշակերտների կողմից չափորոշիչային նվազագույն մակարդակի առաջադրանքների վերահանձնում
- Աշակերտի հետ լրացուցիչ կոնսուլտացիայի կազմակերպում Հայոց պատմության ուսուցչի կողմից
Շաբաթվա ընթացքում անցած թեմաների նվազագույն հարցերը աշակերտները պետք է լրացնեն առանց թերության:
Թերի պատասխանի դեպքում՝ աշակերտն այն կվերահանձնի:
Արդյունքները կքննարկվեն դասղեկի, տնօրենի տեղակալի և ՄՄ նախագահի ներկայությամբ /Հայոց պատմության ուսուցիչ՝ Ա. Ասլիբեկյան/ |
3. ,,Ցեղասպանություն,, թեմային առընչվող պրեզենտացիաների պատրաստում
Աշխատանքներն ուղղորդում են պատմության ուսուցիչներ Ա. Նիազյանը, Ա. Ասլիբեկյանը
Պրեզենտացիաներն ըստ թեմաների. Ցեղասպանության փուլերը
. Ինքնապաշտպանական մարտեր
. Նեմեսիս
. Մեծ տերությունների վերաբերմունքը ցեղասպանությանը
4. Թեմատիկ գրավոր աշխատանք Հանրահաշվից
Մասնակցում են 10, 11-րդ դասարանների աշակերտները
Comments
Post a Comment