22.04.2019թ. Գիտելիքների և կարողությունների ստուգում՝ շաբաթվա ընթացքում անցած թեմաների նվազագույն հարցերի միջոցով

Գիտելիքների և կարողությունների ստուգում՝ 
շաբաթվա  ընթացքում անցած թեմաների  նվազագույն հարցերի միջոցով

Գիտելիքների և կարողությունների ստուգումը Դասալսումներ դասղեկների կողմից Հայոց պատմությունից ,,Անցած նյութի կրկնության կազմակերպումը,, թեմայով ուսումնասիրության հաջորդական գործընթացներից մեկն է:

Դասալսումները կատարվեցին Հայոց լեզվի, Հայ գրականության, Հանրահաշվի, Երկրաչափության,  Հայոց պատմության դասաժամերին:
Այս ուսումնական գործընթացը նաև ուսումնասիրություն է, երբ մեկ դասաժամի  ընթացքում կատարվում է՝
1. Անցած նյութի կրկնություն
2. Նոր նյութի հաղորդում
3. Հարցումներ ուսուցչի կողմից
4. Նվազագույն մակարդակի հարցաթերթիկների լրացում


Շաբաթվա  ընթացքում անցած թեմաների  նվազագույն հարցերը աշակերտը պետք է լրացնի առանց թերության:
Թերի պատասխանի դեպքում նա գրավոր աշխատանքը կվերահանձնի:
Գործընթացին ներգրավվեցին նաև ծնողները, ովքեր հետեւում իրենց երեխաների ցուցանիշների սկզբնական և շարունակական ընթացքին:

Տևական աշխատանքները տվեցին իրենց տեսանելի արդյունքները՝
. Ուսուցման արդյունավետություն
. Դասղեկի կողմից հսկողություն
. Թերացող աշակերտների առաջադիմություն
. Ծնողի ներգրավվածության առավելությունները ուսումնական գործընթացին


Գիտելիքների և կարողությունների ստուգում՝
շաբաթվա  ընթացքում անցած թեմաների  նվազագույն հարցերի միջոցով






Comments