17.04.2019թ. Դպրոցը մասնակցում է ,,Էնեգաարդյունավետ դպրոց,, մրցույթին, Դասալսումներ դասղեկների կողմից Հայոց պատմության ժամերին ,,Անցած նյութի կրկնության կազմակերպումը,, թեմայով, . Փաստավավերագրական ֆիլմի դիտում Գևորգ Էմինի մասին, Թեմատիկ գրավոր աշխատանք Ինֆորմատիկայից /11-ա դասարան/
1.Դպրոցը մասնակցում է ,,Էնեգաարդյունավետ դպրոց,, մրցույթին
Այն նպատակ ունի համախմբել աշակերտների և ուսուցիչների ջանքերը՝ դպրոցներին ներգրավելով էներգախնայողության հնարամիտ լուծումների որոնմանը և իրականացմանը:
Մրցույթին կարող են մասնակցել ,,Կլիմայական արկղիկ,, ծրագրում ընդգրկված դպրոցները:
Մրցույթին մասնացելու համար դպրոցները պետք է կազմեն աշակերտներից և ուսուցիչներից բաղկացած խմբեր և ներկայացնեն էնեգաարդյունավետության խնդիրների նորարարական և միևնույն ժամանակ իրականանալի գաղափարներ /ծախսը չպետք է գերազանցի սահմանված չափը/:
Անհրաժեշտ է
. Նախագծի հակիրճ նկարագրություն
. Տեսանյութ, որտեղ մասնակիցները կներկայացնեն թե ինչ նախագիծ են առաջարկում և ինչ է անհրաժեշտ դրա իրականացման համար
. Լուսանկարներ, իլյուստրացիաներ
. Սխեմաներ, հաշվարկներ
Մրցույթի անցկացման փուլերը
1. Հայտերի ընդունում
2. Դպրոցների նախնական ընտրություն
3. Եզրափակիչ փուլ անցած նախագծերի ներկայացում
4. Հաղթողների ընտրություն
2. Դասալսումներ դասղեկների կողմից Հայոց պատմության ժամերին
,,Անցած նյութի կրկնության կազմակերպումը,, թեմայով
Դասալսումները քննարկվում են նույն օրը՝ ուսուցչի, դասղեկի, ՄՄ նախագահի, տնօրենի տեղակալի ներկայությամբ:
Դասարան՝ 10-ա
Դասղեկ՝ Գ. Գևորգյան
Ուսուցիչ՝ Ա. Նիազյան
Դասարան՝ 10-ա
Դասղեկ՝ Գ. Գևորգյան
Ուսուցիչ՝ Ա. Նիազյան
Պատմության ՄՄ նախագահ՝ Ս. Խաչատրյան
Դասարան՝ 10-դ
Դասղեկ՝ Լ. Թորոսյան
Ուսուցիչ՝ Ա. Ասլիբեկյան
3. Փաստավավերագրական ֆիլմի դիտում Գևորգ Էմինի մասին
4. Թեմատիկ գրավոր աշխատանք Ինֆորմատիկայից
/11-ա դասարան/
Այն նպատակ ունի համախմբել աշակերտների և ուսուցիչների ջանքերը՝ դպրոցներին ներգրավելով էներգախնայողության հնարամիտ լուծումների որոնմանը և իրականացմանը:
Մրցույթին կարող են մասնակցել ,,Կլիմայական արկղիկ,, ծրագրում ընդգրկված դպրոցները:
Մրցույթին մասնացելու համար դպրոցները պետք է կազմեն աշակերտներից և ուսուցիչներից բաղկացած խմբեր և ներկայացնեն էնեգաարդյունավետության խնդիրների նորարարական և միևնույն ժամանակ իրականանալի գաղափարներ /ծախսը չպետք է գերազանցի սահմանված չափը/:
Անհրաժեշտ է
. Նախագծի հակիրճ նկարագրություն
. Տեսանյութ, որտեղ մասնակիցները կներկայացնեն թե ինչ նախագիծ են առաջարկում և ինչ է անհրաժեշտ դրա իրականացման համար
. Լուսանկարներ, իլյուստրացիաներ
. Սխեմաներ, հաշվարկներ
Մրցույթի անցկացման փուլերը
1. Հայտերի ընդունում
2. Դպրոցների նախնական ընտրություն
3. Եզրափակիչ փուլ անցած նախագծերի ներկայացում
4. Հաղթողների ընտրություն
Այսօր աշակերտները նեկայացան նոր գաղափարներով:
10-րդ դասարան, ֆիզմաթ հոսք
/աշխատանքներն ուղղորդում է
կենսաբանության և քիմիայի ուսուցիչ Ա. Ապրեսյանը/
Ընտրություն կատարելիս հաշվի կառնվեն հետևյալ չափանիշները
. Էներգախնայողության ներուժը
. Նախագծի համապատասխանությունը դպրոցի կարիքներին
. Դրական բնապահպանական ազդեցությունը
. Գործնական կիրառելիությունը
. Նորարարությունը
. Նախագիծը ներկայացնելու հմտությունը
,,Անցած նյութի կրկնության կազմակերպումը,, թեմայով
Դասալսումները քննարկվում են նույն օրը՝ ուսուցչի, դասղեկի, ՄՄ նախագահի, տնօրենի տեղակալի ներկայությամբ:
Դասարան՝ 10-ա
Դասղեկ՝ Գ. Գևորգյան
Ուսուցիչ՝ Ա. Նիազյան
Դասարան՝ 10-ա
Դասղեկ՝ Գ. Գևորգյան
Ուսուցիչ՝ Ա. Նիազյան
Պատմության ՄՄ նախագահ՝ Ս. Խաչատրյան
Դասարան՝ 10-դ
Դասղեկ՝ Լ. Թորոսյան
Ուսուցիչ՝ Ա. Ասլիբեկյան
3. Փաստավավերագրական ֆիլմի դիտում Գևորգ Էմինի մասին
4. Թեմատիկ գրավոր աշխատանք Ինֆորմատիկայից
/11-ա դասարան/
Comments
Post a Comment