Կենսաբանության լաբորան Խ.Թորոսյանի հաշվետվությունը սեպտեմբեր ամսվա աշխատանքների մասին:


Սեպտեմբեին կենսաբանության թեմատիկ գրավորները կազմեցի Socrative.com կայքի միջոցով: ԹԳԱ նյութը տրամադրեց կենսաբանության ուսուցիչ, ՄՄ նախագահ Զ.Սիրունյանը:



Այս կայքը նախատեսված է գրավոր աշխատանքներ կազմակերպելու համար: Գրանցվելով կայքում մենք ունենում ենք մեր <դասասենյանկը> որտեղ պահվում են մեր կազմած գրավորները: Գրավոր աշխատանքները կարող են ընդգրկել երեք տեսակի հարցեր՝

Թեստային



Տեսական, կարճ պատասխան պահանջող հարցեր


և <ճիշտ կամ սխալ>



Մենք կարող ենք միավորել այս երեք տիպի հարցերը մեկ գրավորի մեջ կամ ընտրել նրանք՝ որ նախընտրում ենք: Այս ամենի առավելությունը կայանում է նրանում, որ այլևս պետք չէ ստուգել գրավորները: Հարցերը տեղադրելիս մենք նշում ենք ճիշտ պատասխանը և համակարգը մեզ ցուցադրում է և գրավորի ընթացքում և վերջում, թէ որ աշակերտն է ճիշտ պատասխանել, իսկ որ աշակերտը՝ սխալ:



Սեպտեմբերի առաջին շաբաթից մենք սկսեցինք <<Վիրտուալ կենդանաբանական այգի խմնակը>>: Այս խմբակին մասնացեցին 10-րդ դասարանի խորացված կենսաբանություն ուսումնասիրող աշակերտները: Նրանցից յուրաքանչյուրը ընտրեց մի կենդանի՝ կաթնասուն, որը առկա է մեր կենդանաբանական այգում: Աշակերտները սկսեցին տեղեկատվություն հավաքել այդ կենդանիների մաին և պատրաստեցին սալիկաշար PowerPoint ծրագրի միջոցով՝   
  

>


Մայիսի 1-ին  աշակերտները կայցելեն կենդանաբանական այգի և ամեն աշակերտ կանգնելով իր կենդանու մոտ կպատմի այցելուներին նրա մասին:

Սեպտեմբեր ամսին տեղի են ունեցե նաև բազմաթիվ ֆիլմերի դիտումներ կենսաբանության դասերի գործնական հատվածում՝

11-րդ դասարան



12-րդ դասարան








Comments